Even voorstellen..

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mhsounds
    • Sep 2009
    • 933

Originally posted by Rolandino
    omdat jij bij een goot bedrijf werkt ben je echt niet een van de beste hoor omdat er vaak bij de kleinere bedrijfjes en of freelancers meer talent zit dan bij het vaste personeel van een groot bedrijf.
    Waar baseer je dat dan op?

@ Crabje, grote mond voor iemand die zich niet voorsteld (uit mijn oogpunt)
    er zijn momenteel zo'n 7000 mensen actief in de AV word veel raden...
    Al is het natuurlijk erg zuur zoals jij het zegt

Back on topic

Als je alle hoop op 1 klant vestigd als freelancer ben je niet slim bezig, dan ben je trouwens niet een freelancer (volgens de belastingsdienst)

Hier de bijdehande opmerkingen van een 17 jarige....
    maar leeftijd zegt niet altijd alles, geef iemand eerst de kans om zoch te bewijzen.
    Freelance Light and Video |
    Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• Back on Track
      • Jun 2009
      • 227

Originally posted by mhsounds

Back on topic
      Na dit berichtje Moest ik me eigenlijk wel voorstellen (check de naam)

Ik ben Lex Willems 14 Jaar oud en ongeveer 1 jaar bezig met het opzetten van mijn gedeelde/eigen drive in show. na heel wat plantjes gestekt te hebben en folders in brievenbussen gedouwd... mijn eerste setje kunnen kopen, geen idee wat het was FBT?? blijkt dus best wel goed merk te zijn maar was helaas al 12 jaar oud en een van mijn topjes was dus gestopt... daarom verwacht ik maandag mijn 2e setje binnen een jaar welke hopelijk toekomstvast is en ik nog veel jaren kan genieten van deze dure hobby....

verder af en toe wat vrienden met een bandje doen en op school hebben ze af en toe ook wel wat nodig....

Mvg Lex.... (zeker de 2e op dit forum )
      BACK ON TRACK DJ

Comment

• Gjalt
        • Dec 2009
        • 6

Hallo,

Ik ben Gjalt, 18 jaar, muzikant en woon in het mooie friesland.
        Ben al een tijdje actief als lezer op dit forum om me wat meer wegwijs te maken in de wereld van versterking en heb dan eindelijk eens de moed verzameld om me aan te melden.

Ik ben in verschillende bandjes wel actief als toetsenist (of als gitarist ook nog wel, momenteel niet). Ik speel al zo'n 8 jaar piano (waarvan 3 tot 4 jaar in bandjes als toetsenist), en nog een paar jaartjes gitaar en bas.
        Ik hoop hier de nodige kennis te kunnen vergaren en mocht het nodig zijn anderen de helpende hand te bieden.

Groeten

Comment

• Whitefarmer
          • Oct 2003
          • 1244

Originally posted by Back on Track
          .... na heel wat plantjes gestekt te hebben ...
          Daar is (zij het illegaal) heel wat meer geld mee te verdienen dan in 'onze' branche.
          Groeten John
          ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
          Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• Copains Deluxe
            • Dec 2009
            • 293

Hoi Hoi, Ik ben Maurier Schraepen Uit Diepenbeek (Belgisch Limburg).
            Ik was al eventjes gebeten door het forum, al weken aan het lezen, foto's bekijken ,...
            En nu heb ik me dan toch lid gemaakt!

10 Jaar geleden heeft de DJ microbe me gebeten en nu kan ik gewoon niet meer zonder muziek en licht. Daarom verhuur ik ook regelmatig setjes , (Drive inn Shows dus).
            Ik speel ook drum en probeer wel eens iets te produce maar daar bak ik nog niet echt iets van
            De Naam Copains Deluxe komt eigenlijk omdat ik wel regelmatig samen met mijn vrienden (Copains) de Drive Inn show doe en we proberen het altijd tot in de puntjes te doen dus daarom Deluxe.

Hopelijk kan ik ook af en toe mensen raad geven,... en natuurlijk ook raad krijgen!

Groetjes
            Knallen maar

Comment

• Funmaker
              • Jun 2006
              • 922

van Diepenbeek nog wel zit daar op kot dus als ge u eens verveelt komde er maar eens drinken (als je oud genoeg bent ) de frigo is momenteel nog meer gevuld met alcool houdende drank dan met etenswaren... :$ geldt voor iedereen uit de buurt
              Hold on a second, relax and listen...

Comment

• axs
                Moderator
                • Jun 2002
                • 2687

Van djoppenbeek nondedoeme.... Das idd nie ver van Kotshove he
                If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Copains Deluxe
                  • Dec 2009
                  • 293

Neen is idem niet zo ver van Kotshove
                  Knallen maar

Comment

• Copains Deluxe
                    • Dec 2009
                    • 293

Originally posted by Funmaker
                    van Diepenbeek nog wel zit daar op kot dus als ge u eens verveelt komde er maar eens drinken (als je oud genoeg bent ) de frigo is momenteel nog meer gevuld met alcool houdende drank dan met etenswaren... :$ geldt voor iedereen uit de buurt
                    Ikzelf ben 16 jaar dusja ik zou wel eens langs kunne kome he , en gij ook zeker hier ! Kheb hier een chille kelder (zal ik nog wel eens fotos van posten )
                    Knallen maar

Comment

• moderator
                      Moderator
                      • Apr 2001
                      • 5950

Een belg met een kelder...houdt het dan nooit op!
                      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• 4AC
                        • Nov 2007
                        • 1791

Originally posted by moderator
                        Een belg met een kelder...houdt het dan nooit op!
                        hahahahahaha

uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                        Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Copains Deluxe
                          • Dec 2009
                          • 293

Het is niet zomaar een kelder jullie zullen er van opkijken
                          Knallen maar

Comment

• Back on Track
                            • Jun 2009
                            • 227

Originally posted by Whitefarmer
                            Daar is (zij het illegaal) heel wat meer geld mee te verdienen dan in 'onze' branche.
                            HAHA sorry voor de woordkeuze

hierbij bedoelen we natuurlijk het 14 jarigen werk....
                            BACK ON TRACK DJ

Comment

• Junior
                              • Jan 2010
                              • 114

Hallo,

Ik ben Maik, ik lees dit forum al een tijdje en nu toch maar zelf een account aan gemaakt.
                              Ik weet niet of ik der veel gebruik van ga maken. Maar ik stel me wel even voor.
                              Ik ben dus Maik ik ben 15 jaar oud en ben al zolang als dat ik me kan herinderen geintereseerd in geluid.
                              ik ben nu het anderhalf jaar bezig met zelf dingen doen.
                              Niet echt drive in werk maar voor school theater dingen,kleine bandjes
                              En bij een bedrijf in de buurt in de loods en soms op locatie mee om opbouwen en te prikken.

Groeten Maik

Comment

• L.E.D
                                • May 2010
                                • 1

Hallo,

Ik ben Maurice, ben 15 jaar en ook actief bezig met licht en geluid.
                                Aangezien ik wel eens op dit forum kijk leek het mij wel handig om een account aan te maken om evt. iets te vragen of om andere mensen te helpen.
                                Zelf heb ik een drive-in show en bouw licht/geluid en video op bij ons op school.

Gr. Maurice

Comment

Working...