webspace op lycos

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Merijndj
    • Mar 2001
    • 660

webspace op lycos

Weet iemand hoe ik die webspace op lycos zou kunnen krijgen?
    Zoiets zoals "MSN" had maar nu die is gestopt zoek ik iets anders, en ik heb ondertussen door dat je bij lycos 50mb voor foto's kan krijgen?

Lycos, Inc., is a web search engine and web portal established in 1994, spun out of Carnegie Mellon University. Lycos also encompasses a network of email, webhosting, social networking, and entertainment websites.

weet iemand dit?

Groeten,

Merijn
  • mp3joeri
    • Jan 2002
    • 203

hier kan je je gratis aanmelden:

Build a free website with our easy to use, free website builder. Find web hosting, domain registration, email and more at Tripod.com.

verders heb ik zelf al een php scriptje in elkaar gezet om te uploaden, misschien ook een idee voor op het forum.

hier staat ie:

Comment

• JBL-QSC-DBX
      • Apr 2003
      • 381

Hallo,

voor de minder begaafden op het internet gebied (zoals ik) die niet overweg kunnen met scripts en weet ik veel wat allemaal nog meer, Lycos heeft ook een hele makkelijke website builder binnen dat Tripod gebeuren zitten. Je hoeft natuurlijk voor jezelf niet een hele website te gaan maken, maar je kunt wel heel makkelijk in begrijpelijke stappen foto's daarop plaatsen die je dan weer voor dit forum kunt gebruiken.
      Heb ik ook gedaan en daarvan haal ik nu mijn foto's. De website is een soort standaard waarin ik niets gewijzigd heb, alleen maar foto's geupload.

C 4 Yourself!!

Groeten, Joris

**Gao nie, bestao nie (In ABN: het gaat niet, bestaat niet)**
      Laatste nieuws en profiel geupdate !!**
      Timescape.nl

Comment

• Fritz
        • Oct 2001
        • 621

Mijn site is ook gehost op lycos.nl, werkt best goed en met de link naar WebFTP (ergens op de site als je je hebt aangemeld) kun je makkelijk bestanden downloaden/uploaden.

Fritz, Fritz-Events

Comment

• mp3joeri
          • Jan 2002
          • 203

dat script van mij is kant en klaar, dus dat betekent dat het eigenlijk net zo iets is als dat van msn, maar dan zelf gemaakt.

is het misschien een idee om zo'n script op te zetten voor het forum?

Comment

• Merijndj
            • Mar 2001
            • 660

citaat:
            dat script van mij is kant en klaar, dus dat betekent dat het eigenlijk net zo iets is als dat van msn, maar dan zelf gemaakt.

is het misschien een idee om zo'n script op te zetten voor het forum?
            Over dit: ik heb begrepen uit andere topics dat er is besloten om voorlopig geen webspace voor gebruikers op te zetten..... (mensen zouden vakantiefoto's uit spanje erop kunnen zetten....)...
            ===================

Ik ga vanavond wel ff kijken wat ik kan krijgen bij lycos, Bedankt tot zover!!!

Groeten,

Merijn

Comment

• dj_lucv
              • Aug 2001
              • 616

citaat:mensen zouden vakantiefoto's uit spanje erop kunnen zetten
              Dat hoeft echt niet te gebeuren hoor. Je kunt dat soort dingen vrij eenvoudig beveiligen.

Comment

• Freddie
                • Nov 2002
                • 195

heb ook gewoon lycos voor de foto's. en dan met een FTP programma al je foto's erop gooien, ziet het er ong. zo uit

En dat ftp werkt als een soort explorer, dus simpeler kan neit

Als het licht uit is................. Is het donker

Comment

Working...