Hoe bouw je een feestje, als DJ zijnde

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NiTRO
    • Sep 2002
    • 677

Een DJ heeft succes als hij de bovenstaande vraag voor zichzelf heeft begrepen, mensenkennis is een groot deel van het "dj" vak.
    Niet om iemand hier af te kraken maar het is beter om uit ervaring te leren wat hoe en wanneer een nummer in het concept past of niet.

Ik kan hier natuurlijk ook met titels gaan gooien die goed zullen aanslaan bij bepaald publiek, maar waar is de uitdaging als DJ dan heen, jij stelt toch je setlijst samen, probeer dan ook aan je eigen muziek te komen op een originele manier, ga eens bij de collega's luisteren of check de buitenlandse hitlijsten.

tja dit is mijn mening,

veel suc-6

grtzzz ERC

Daar waar een wil is, is een weg.....is die weg opengebroken heb je pech

Comment

• fredjuhh
      • Sep 2002
      • 215

vaak merk je wel een beetje wanneer ze een bepaalde muzieksoort goed vinden. ik begin vaak met nummertjes zoals destiny's child, jennifer lopez, en dan steeds wat swingender, en dan krijg je ze vanzelf de dansvloer wel op, dan zorgen dat je de juiste muziek blijft draaien, maar als ze verzoekjes komen doen merk je vaak al snel wat men goed vind

nothing more to add
      ---hier staat nix--->

Comment

• Mr Dj
        • Jan 2002
        • 836

hmm tja wat te draaien. ligt heeel erg van het soort feest af...bijv: boeren feest na de trekkertrek...normaal, enz enz rock, beetje stampen.

maar bijv bruiloften (doen we veel), eerst lekker achtergrondmuziekje, tot dat iedereen goed en wel binnen is, is daarna meteen het buffet, effe wachten totdat iedereen goed en wel heeft gegeten enz. dan ff bruidspaar feestje laten openen, met openingsdansje...hoppa een arsenaal quikestepjes eraan (of hoe je het schrijft) en dan net hoe het uitkomt

Maar ik heb Denon (en hoe)
        Maar ik heb Denon (en hoe)

Comment

• sparky27
          • May 2003
          • 27

ik prik meestal ongeveer een mand van te voren een datum om met de klant eea door te spreken, ook de muziek soort. Als hij / zij geen idee heeft wat het publiek leuk gaat vinden: gewoon aftasten, lekker van alles proberen en dan merk je vanzelf wat er goed gevonden wordt. Sim-pel maar doeltreffend.

nee, jij trekt volle zalen?

Comment

Working...