roken

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

    #31
    citaat:Geplaatst door martje

    Ik vind roken moet iedereen voor zich weten. Maar verbieden vind ik ver gaan straks word het ook nog verboden om koffie te drinken op het werk. Ik vind ga er normaal mee om en klaar.
    Met roken val je andere mensen lastig, heeft ooit iemand jou lastig gevallen met zijn koffie, behalve dan misschien dat je een bak in je gezicht kreeg van een vrouwelijke collega, maar dat zal dan ook wel je eigen schuld geweest zijn
    We're ready to party, are you?

    Comment

    • AJB
      • Jul 2003
      • 2289

      #32
      Ach kom, da's natuurlijk onzinnig gejammer... Mensen die zich storen hebben dat geheel zelf in de hand... Aanstellerig gekuch en boze blikken; als je zelf besluit je niet te lopen ergeren is er niets aan de hand...

      Als ik iemand lastig val is dat hooguit omdat ze me geen bier willen geven...[]
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

      Comment

      • DJ.T
        • Nov 2002
        • 1502

        #33
        Boze blikken of gekuch doe ik niet aan maar ik vind het gewoon smerig om op het werk in die rook te zitten, een aparte plek vind ik echt geweldig, zo is iedereen blij.
        Zelf besluiten je niet te lopen ergeren, als dat eens zou kunnen, weet je hoe gezellig het dan op de wereld was.
        Je kan je natuurlijk ook aanstellen maar ik denk dat dit is iets van gewoon sociaal zijn en even aan je medemens denken.
        We're ready to party, are you?

        Comment

        • jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

          #34
          Tsja... de rokers worden met uitsterven bedreigd, over een paar jaar ga je gezellig rokertjes kijken op de Veluwe. (naar Harry Jekkers - De Lachende Piccolo)

          Comment

          • vasco
            • Oct 2003
            • 2567

            #35
            De grootste z**kerds zijn nog altijd de ex-rokers
            Ook niet allemaal, wil niet iedereen over één kam scheren.

            Ik ben zelf een roker en de meeste niet rokers in mijn omgeving klagen nooit als er iemand in hun buurt rookt en de ex-rokers die ik ken gaan al beginnen te zeuren als je alleen een shaggie staat te draaien om later buiten op te roken

            Ik rook nooit boven de apparatuur. In theaters kunnen we vaak alleen in de trekkenhoek en de kantine roken en verder nergens. Nou simpel dan werk je daar gewoon netjes aan mee. En anders ga ik gewoon even buiten staan. Zie je ook nog wat daglicht

            Comment

            • AJB
              • Jul 2003
              • 2289

              #36
              Het interesseert me totaal niets wat andere mensen vinden, hebben ze last, dan gaan ze maar fijn weg... Enige reden voor mij om niet te roken (absoluut not done) is als er kinderen in de ruimte zijn... Da's dan ook de enige reden voor mij om buiten te gaan staan. Collega's die in dit vak niet tegen rook kunnen, moeten lekker puntlasser worden, of tuinman, maar absoluut niet door gaan...
              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
              ------------------------------------------------
              Arvid Buit
              Creative-Director / Artist-Manager

              Comment

              • djroyS
                • Aug 2004
                • 132

                #37
                haha jah ik ben het wel met AJB eens als je aan het draaien ben in club/kroeg krijgie toch wel binnen. Maaaar op een bruiloft vind ik het niet netjes en eigenlijk vind ik een pot bier naast je ook niet zo elegant staan. een glas bacardie cola staat netter dan een pul.
                Met vriendelijke groet. RoyS

                Comment

                • jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3150

                  #38
                  Zelf rook ik niet en vind de lucht niet zo fijn, maar zolang er geen mistbanken ontstaan met maar 1 meter zicht, zul je mij niet horen klagen.

                  Comment

                  • Freddie
                    • Nov 2002
                    • 195

                    #39
                    Waarom is iedereen tegen roken op een bruiloft? Meestal reizen wij met een bandje mee naar bruiloften, maar als je daar staat en de feestgangers roken zelf ook, waarom wij dan niet?

                    (meestal veel te luxe lokaties om zomaar je as op de grond te durven gooien, dan maar eerst opzoek naar een asbak)
                    Als het licht uit is................. Is het donker

                    Comment

                    • DJEM
                      • Jul 2004
                      • 254

                      #40
                      Tja neem een rookmachine mee naar de party, valt die beetje rook van jou ook niet meer op!
                      Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

                      Comment

                      • RL sound
                        • Jan 2003
                        • 156

                        #41
                        Bij mij geen drank en sigaretten, nee rook en drink ik niet, maar ook geen andere dj komen achter de inst. als ze staan te roken.

                        Oke, en dan hoor ik jullie denken, hoe zit dat dan met het publiek wat smoor over de set komt hangen? Die kun je dan wegduwen, bijvoorbeeld.

                        Roken mag, maar niet bij mij of de inst. in de buurt.
                        Groeten: RL <i>sound</i>

                        Comment

                        • DjFx
                          • May 2004
                          • 307

                          #42
                          citaat:Geplaatst door RL sound

                          Bij mij geen drank en sigaretten, nee rook en drink ik niet, maar ook geen andere dj komen achter de inst. als ze staan te roken.

                          Oke, en dan hoor ik jullie denken, hoe zit dat dan met het publiek wat smoor over de set komt hangen? Die kun je dan wegduwen, bijvoorbeeld.

                          Roken mag, maar niet bij mij of de inst. in de buurt.
                          Ik heb in heel me 13 jaartjes nog nooit iemand gehoort die dat zei 'roken mag'.
                          Ik kan zelf niet tegen de rook van een ander,laat staan ik het zelf ga doen... [V]

                          Comment

                          • DjFlo
                            • Jun 2003
                            • 332

                            #43
                            Als de dj er echt op staat dat hij wil roken oke maar dan niet boven de apparatuur...

                            En zker niet drinken als ik met een klus bezig ben.. daarna een biertje kan natuurlijk nooit kwaad

                            groeten

                            floris

                            Comment

                            • Mark-LED
                              • May 2004
                              • 822

                              #44
                              Roken? Prima, rook zelf ook, ook als ik ergens draai. Het hangt natuurlijk ook wel een beetje van je publiek af, als jij nou op een bruiloft draait waar echt niemand rookt dan ga je maar even naar buiten, en zet je maar een lang nummer op ofzo, of je zet je lichtnicht maar even achter de muziek. Maar als het nou op een disco-feest is ofzo, ja dan steek ik er rustig 1 op. Niet boven de installatie, maar erachter. Rook blaas ik ook de andere kant op, niet richting installatie. Mocht er as op de installatie vallen, meteen wegblazen en dan de faders even snel met een busje hoge luchtdruk schoon spuiten. Ook altijd een asbak meenemen, staat wel zo netjes om je werkplek schoon achter te laten.

                              Comment

                              • DeMennooos
                                • Aug 2000
                                • 1416

                                #45
                                Ik kan me er niet druk over maken. Zelfs niet als vervend roker.
                                Als het niet mag wordt het naar buiten vluchten en als het wel mag, asbakje uit de la en roken maar.

                                Onze geachte pakken vrienden uit het Haagse verhogen de accijnsen op drank om meer te verdienen, maar wat blijkt ze verdien beduidend minder. Dan besluiten de pakken om het roken maar wat duurder te maken. Onder het motto om het te ontmoedigen, maar ontkennen ook niet dat het is om meer te verdienen. Wat bereiken ze? Ze verdienen minder want steeds meer rokers halen hun rokertjes uit het buitenland.

                                Dan al die niet rokers die kuchen, proesten, boos kijken en roepen dat ze er niet tegen kunnen. Even met ze praten wijst 8 van de 10 keer uit dat ze in het verleden zelf gestoomt hebben als geen ander. En dan nu het heilige boontje gaan uithangen.
                                Voor mensen die er kwa gezondheid echt niet tegen kunnen heb ik alleen maar respect.

                                Misschien een leuk idee als ze straks dat rookverbod in de horeca verder door de strot duwen:
                                "Smokers, het cafe voor de echte roker" (niet rokers niet toegestaan)

                                Maar zonder gein, wat gaan ze straks verbieden? Ze vinden dat wij Nederlanders te dik worden en te ongezond eten. Gaat de Mac op de schop? Hoge accijnzen op de vetbak? Cola en chocolade op de lijst van verboden verslavende genotmiddelen?

                                Anti tabakslobby, clubje echte Hollanders met te veel vrije tijd. En waarschijnlijk nog geite wollensokken en autoloos ook.

                                Greetz,

                                DeMennooos

                                Stagehands are the infantry of show business

                                Comment

                                Working...