Vasco, wat bedoel je?
Zeer domme advertentie
Collapse
X
-
citaat:Geplaatst door vasco
Iemand nog zin om 100 volt op zijn boxen te zetten:
zit te twijvelen of jij wel weet waar je het over hebt.
ja zet vaker 100 Volt op luidsprekers makkelijk voor om roep instalaties.groetjes,
BasComment
-
He mensen,
het is wel heel makkelijk om anderen uit te lachen om hun advertenties.
NIET IEDEREEN HEEFT EVENVEEL KENNIS!!!
er zijn veel beginnende jongens (en meiden) die blij zijn met een 2e handse mengtafel van bv dap, jbl of enig ander b merk!|
bedenk wel dat we respect moeten hebben voor deze mensen. Ik ken vrij weinig personen die meteen met een D&B set zijn begonnen, of die vanaf dag 1 achter een Avolites tafel staan.......
ieder begint op zijn eigen mannier. en als je ziet hoe de meeste zijn begonnen, mogen we er anderen niet om uitlachen...Comment
-
zeker. maar we reageren hier ook niet vaak op fouten die dat soort mensen maken.
als je dat van die plafonluidsprekers bedoelde. dit was niet spottend bedoelt of zo, we moeten hier allemaal nog wel dingen leren. en deze zullen we zeker leren maar vaak leer je het beste van een ander zen fouten. al is dit soms niet leuk voor de des betreffende persoon.
groetjes,
BasComment
-
we lachen hier dan ook niet om het materiaal maar met de soms zeer belachelijk hoge prijzen of dingen die ze erbij zetten die in de verste verte niet stroken met de waarheid
een boxje met een piezo en een of andere volledig kapotte 15" driver, verkopen ze dan met de uitleg dat hij nog op misteryland gestaan heeft WTF!
en waarom is jbl plots een B merk of bedoelde je jb systems want naar mijn weten heeft jbl geen dj mixertjesNIET-ROKERS sterven ookComment
-
Tuurlijk zijn we allemaal ergens begonnen. Daar gaat het hier ook niet om. Wat mij opvalt zijn gewoon zaken als Conrad-speakers die je nieuw koopt voor € 100,-- en die mensen proberen te verkopen voor € 150,-- met de verkeerde specs erbij.
Soms kunnen onderwerpen ook leerzaam zijn. Ik wist niets over omroepinstallaties, en nu weet ik er dus wel iets over (met dank aan Bas Jasper). Tuurlijk kunnen mensen zitten te twijvelen of ik dan wel weet waar ik het over heb. En vervolgens leer ik hier iets. Maar als je veel met opnames doet en nix met omroepinstallaties dan is het misschien niet zo vreemd meer.
Comment
-
en deze advertentie begint me nu ook wel eens te irriteren
al 4 x geplaats... raar he dat ie ze niet kwijtraaktDerbi Gpr Project aan de gangComment
-
citaat:Geplaatst door speakerfreak
al 4 x geplaats... raar he dat ie ze niet kwijtraakt
Zie ook: http://www.licht-geluid.nl/forum/top...TOPIC_ID=10804
citaat:Klaartje Martens schreef ons:
Hallo,
Op zondag 26 april 2004, omstreeks 22u is mijn hoorn uit de kofferbak van mijn auto gestolen. Dit is gebeurd in Antwerpen.
Merk: Alexander
Model: 403S
Serienummer: 20129
Bedankt!
Klaartje Martens
hildevenken@hotmail.comComment
-
citaat:Geplaatst door dj_lucv
citaat:Geplaatst door speakerfreak
al 4 x geplaats... raar he dat ie ze niet kwijtraaktgrtz, Niels
Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!Comment