Zeer domme advertentie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pieter Huijgen
    • Sep 2003
    • 766

Gezien op marktplaats.nl (http://koopjes.marktplaats.nl/muziek...d7w85rjns&df=1)

citaat:R'laky microfoon (werd ook gebruikt bij Idols)

Beschrijving:

zilverkleurige microfoon het merk is R'laky de mic is draadloos dus met zender alles zit in een koffertje helemaal compleet deze mic werd dus ook gebruikt bij Idols dus het is een goede...wat gebruikers krasjes maar voor de rest helemaal in orde...
    Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3150

Wat is er mis mee? Kan toch dat het bij Idols is gebruikt!?

Waarschijnlijk heeft één van de kandidaten het als rekwisiet in de voorronde meegenomen.

Comment

• Vervallen

ik kan er ook helemaal naast zitten. Want mijn shure's hebben geen antenne onderaan

Comment

• gaffer
          • Nov 2004
          • 118

Beste mensen,

Ik wil even mijn frustratie uiten over het begin van deze post.
          Het valt mij steeds vaker op dat er wat mensen bij zitten die af en toe een reactie geven alsof ze *** zelf zijn en eigenhandig de wereld van de geluids en lichttechniek hebben opgericht.

ik dacht dat een forum bedoelt is om mensen en collega's te helpen maar soms krijg ik het idee dat er mensen zijn die het leuk vinden om mensen bewust af te zeiken.

Als ik lees van die eerste advertentie met die speakers die die jongen misschien met veel liefde jarenlang heeft gebnruikt,ze nu wil verkopen en omdat ie er niet zoveel verstand van heeft wat onhandige termen gebruikt.
          Laten wij van dit forum dan zo slim zijn om die gozer aan te geven dat dat misschien niet helemaal zo werkt en hem te vertellen wat ie er dan beter neer kan zetten in plaats van hem binnen dit forum belachelijk te maken.
          weet je hoe ik die zie: als onrecht!!
          Die jongen word afgezeken zonder dat ie zich kan verdedigen.
          Kinderachtig!!
          Verder een opmerking voor de moderaters: Word hier op gelet door jullie?
          waarom word er door jullie niet gereageerd op dit soort kinderachtige onzin?
          Ik kom hier erg graag maar dit soort dingen vind ik altijd zo flauw!!
          Moest het toch even gezegd hebben.

Reacties zijn welkom.
          Groeten Martijn.

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

Totdat deze jongen je een klus afpakt met zijn beunhaassetje , ver onder de prijs gaat werken, en jou met je zuurverdiende dikke set laat zitten omdat hij "boxen van 80 watt op 10 meter, en 60 watt op 20 meter " bij jouw klant aanbiedt voor een habbekrats, en jij er dus als dure goudsmid, of erger nog : inbreker afkomt.

Mooie anecdote : ik lever een stel s-200's met versterker, en de eigenaar had een Prachtig Mengpaneel voor een habbekrats gekocht (2e hands, van marktplaats). Wel meteen 125 euro goedkoper dan dat ding dat ik aanbood. En ik kon op zondagavond (studiosport op de beamer) ineens de meest rare storingen komen oplossen, want "de boxen kraken en reutelen zo erg".

Bleek dat kut-conrad-klerepaneel van hem terug te reutelen, en ongebalanceerd te zijn en weet ik veel. Ik had een slechte installatie verkocht, en was een slechte leverancier, enzovoort. Na een serieuze demo van een andere tafel : reutel weg, en ik mocht alsnog leveren.
            Wel mooi een andere klant in die periode naar de concurrent. En mijn zondagavond aan gort.
            conclusie : aan de schandpaal met dat soort beunhazen. Humor is om te lachen, totdat je het in je portemonnee gaat voelen.

Comment

• Radar
              Moderator
              • Jul 2002
              • 890

citaat:Verder een opmerking voor de moderaters: Word hier op gelet door jullie?
              Ja, ook in 2003 werd hier al op gelet door ons
              citaat:waarom word er door jullie niet gereageerd op dit soort kinderachtige onzin?
              Ergo, ik zal niet te beroerd zijn om dit soort kul te plaatsen waare het niet dat ik het een beetje zonde van mijn tijd vind.

Door het plaatsen van dit soort topics hoop ik dat de mensen die wel de tijd nemen om te lezen er iets van leren.
              Ik doe niet aan bijgeloof.
              Dat brengt ongeluk.

Comment

• ruvo
                • Apr 2002
                • 13

ga maar op de stip staan en....
                eeuh....
                tja...
                ga maar, ik zie al dat je niks kunt

hahahaha

Comment

• NiekR
                  • Sep 2004
                  • 80

Kom hier net toevallig langswippen...

Heb pagina 1 en 2 doorgelezen en moet toegeven dat ik er soms best om kon lachen, ondanks dat het in 2003 geschreven is..

Sorry hoor, ik lach me gewoon een breuk als ik dit soort advertenties tegenkom. Sommige mensen proberen hun waar als een 'uniek item' de hemel in te prijzen. Daarvoor worden soms dure woorden gebruikt, of sterker nog, exclusieve componenten of onderdelen benadrukt. Dat ze zelf een gebruikte term niet snappen interesseert ze blijkbaar vrij weinig...

Helaas kom je dit soort 'kul' ook regelmatig tegen bij advertentiesites, in de hoop dat een trotse vader voor een fuif van zijn 11 jaar oude zoon de aanbieder van zo'n grandioze set inhuurt...

Zag afgelopen weekend nog een hele mooie advertentie, helaas is deze niet meer te vinden
                  Beter de prijs-/kwaliteitsverhouding hoog dan de prijs...

Comment

• NiekR
                    • Sep 2004
                    • 80

Haha, altijd leuk, die draadloze microfoons! Kom ik net tegen op marktplaats:

-----
                    Beschrijving:

Hallo

Ik heb hier nog een microfoon liggen met een ingebouwde FM zender, zodat je kan karaoke met de radio (zender is maar 0.5 mw)

Reageren per mail of bellen.

-----

Dus wie mee wil zingen met Yorin FM (reclame?)--> Kopen!!!

Er is ook een afbeelding van:

Die knopjes zullen wel voor het volume van je radio zijn, of om de zender te selecteren. Staat vast in de gebruiksaanwijzing...

Comment

• Ibvee
                      • Nov 2002
                      • 714

Hehehe, welk frequentiegebied bestrijkt dit ding?? Kan ik meezingen bij de hulpdienst-frequenties?? [}][}]

De groeten => Micha

Comment

• NiekR
                        • Sep 2004
                        • 80

Interesante advertentie, nieuw soort speaker:

----
                        Te koop: Professioneel gebouwde subwoofer met 40 cm. basspeaker.

De kast is rijk aan inwendige verstevigingen voor een strakke en droge basweergave.
                        Mooi afgewerkt met zwaar filt en stalen hoekstukken en strippen.
                        Aansluiting voor iedere spreekspoel met Speak-on of Jack-plug

----

Mja, mja....

Comment

• Ahmed Al Dayri
                          • Oct 2005
                          • 354

Ik kwam vandaag op marktplaats een advertentie tegen met als titel: Te koop scanners

Inhoud:
                          1 scanner Rainbow met dmx of stand alone
                          1 scanner Cameleon met dmx of stand alone
                          De beide scanners zijn nieuw en niet on stage gebruikt,het merk is van Martin.
                          Beide scanners kunnen kunne ook apart worden verkocht!!
                          In beide scanners zit een lamp 24 volt 250 watt
                          spot aanbieders worden verwijderd!!!!

Foto:

Link: http://koopjes.marktplaats.nl/muziek...s2w%3D%3D&df=1

Nou, als dit scanners zijn.......[B)]

Dit is toch een scanner?[:I]

Comment

• Vervallen

van martin. Dit is wel een serie die zelfs wij nog nooit van martin hebben gezien

Comment

• LJ_jacob
                              • Aug 2003
                              • 293

citaat:Geplaatst door NiekR

Haha, altijd leuk, die draadloze microfoons! Kom ik net tegen op marktplaats:

-----
                              Beschrijving:

Hallo

Ik heb hier nog een microfoon liggen met een ingebouwde FM zender, zodat je kan karaoke met de radio (zender is maar 0.5 mw)

Reageren per mail of bellen.

-----

Dus wie mee wil zingen met Yorin FM (reclame?)--> Kopen!!!

Er is ook een afbeelding van:

Die knopjes zullen wel voor het volume van je radio zijn, of om de zender te selecteren. Staat vast in de gebruiksaanwijzing...

je lacht maar hij maakt hier geen grappen....
                              gebeurde vroeger wel vaker, heb ook nog z'n dingetje op school liggen, werkt theoretisch wel maar in de praktijk voor geen ene fl*kker! maja de budgetkindjes moeten wat, als groep-7-disco-kindje zou ik het maar wat gaaf vinden!
                              mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• Vervallen

complete drivein.
                                p.a. set 2x 1600 watt 2 versterkers 2x 8oo watt en crosover
                                2x cd speler boven lader
                                mengpaneel 8 kanaals
                                md speler
                                diverse licht effeckten
                                rook machine
                                licht computer
                                licht paneel
                                4 meter trust waar alle verlichting in kan
                                disco bar 4 meter breed
                                diverse bekabeling
                                set is helemaal compleet kan je zo draaien voor 1000 man mail me maar als je van alles foto's wil zien of een goed bod er op doet.

gr. berry

Zo weet je nog eens wat je koopt.

Comment

Working...