Zeer domme advertentie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hugovanmeijeren
    • Oct 2004
    • 1436

Originally posted by Zinzi
    ik kwam de advertentie enige tijd terug tegen op marktplaats. Ik heb er even een mailtje achteraan gestuurd dat er waarschijnlijk een foutje in de advertentie zat. Kreeg een mailtje terug dat het toch echt zo was. Ik ben er maar niet meer verder op in gegaan.
    Heb zelf zo'n statief, is gewoon één van Showtec (oude versie); maar staat gewoon bij Highlite als 'max. 30 Kilo' wel appart dat hij precies 1 nulletje extra heeft gerekend...

Kreeg een mailtje terug dat het toch echt zo was
    En hij kwam met een officieel keurmerk waarop stond dat hij daarop was getest?

Wil trouwens nog wel even kwijt: Als het fout gaat, is uiteindelijk de koper wél verantwoordelijk, maar ik vind toch dat er ook wel wat verantwoordelijkheid bij de verkoper ligt. Wanneer je in een geval als dit, zo'n verkeerde informatie opgeeft, moet je je eens bedenken wat er door een ander, juist door die verkeerde informatie, fout zou kunnen gaan. Dat wil je toch niet op je geweten hebben??
    Trouwens, als ik een mailtje zou krijgen van iemand die zeker weet dat de informatie niet klopt, zou ik toch eerst zelf ook wel wat onderzoek gaan doen..!

Groeten Hugo
    Last edited by hugovanmeijeren; 24-02-06, 09:43.
    Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• stekelvarke
      • Dec 2004
      • 1062

Iemand een rookmachine kopen, advertentie is al verwijdert maar de screenshot niet http://www.members.lycos.nl/vreeswijkmark/images/ad.JPG

exit night into LIGHT

Comment

• Baszza91
        • Oct 2005
        • 476

Originally posted by stekelvarke
        Lijkt mij gewoon een (camping) gasfles met een ''rook'' richter . De stroom kabel is voor de ontsteking voor de ''rook'' (vlammewerper ). Alleen waar is de ''dmx'' in

Greetzz en cheerss
        Ps: hoe maak je een screenshot?
        I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• Ahmed Al Dayri
          • Oct 2005
          • 354

Wahaha, dit is wel een erg domme ja

Screenshot maak je door "printscreen" toets in te drukken (naast F12 meestal), en dan plakken doen in paint

Comment

• disckiller
            • Feb 2006
            • 136

Ha ha je zal er maar mee aankomen bij een klant.

Comment

• Baszza91
              • Oct 2005
              • 476

Ja, als u een rookmachine bij uw show wil hebben. Dan kost u het camping gas fles van 11 kg

Greetzz en cheerss
              I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• Baszza91
                • Oct 2005
                • 476

Originally posted by Ahmed Al Dayri
                Wahaha, dit is wel een erg domme ja

Screenshot maak je door "printscreen" toets in te drukken (naast F12 meestal), en dan plakken doen in paint
                okee het werkt bedankt

Greetzz en cheerss

Comment

• keenoncoolstuff
                  • May 2003
                  • 695

Originally posted by Baszza91
                  Lijkt mij gewoon een (camping) gasfles met een ''rook'' richter . De stroom kabel is voor de ontsteking voor de ''rook'' (vlammewerper ). Alleen waar is de ''dmx'' in
                  Ik vind dit wel erg kort door de bocht.
                  Nog nooit nevel van droogijs gezien? Men neme een bak warm water (verwarmd door een verwarmingselement, vandaar die stekker) en laat hier gecontroleerd een portie droogijs (zwaar onderkoeld co2, rond de -80 graden Celsius) in zakken. En klaar is je neveleffect.
                  Vind dit wel een erg creatieve oplossing trouwens. Heb ze ooit wel eens in het theater gezien, uitgevoerd als olievat met een oversized frituurmand. Dat zag er hobby-bobberiger uit
                  All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                  If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• hugovanmeijeren
                    • Oct 2004
                    • 1436

Originally posted by marktplaats
                    ik heb mijn DJ vesterker tekoop staan i.v.m aanschaf nieuw PA-systeem.

het is een mc-crypt vesterker met:
                    TECHNISCHE GEGEVENS
                    [LIST][*]jack[*]XLR[*]gewoon speaker draad aansluitings mogelijkheden[/LIST]
                    230 V/50Hz/480W
                    en per kanaal 4 ohms zekering.

De vesterker is in zeer goede staat bekijk de fotos even en als je hem wel ziet zitten gooi maar een mooi bot!!!!

Gelukkig heeft deze veSTerker 4 Ohm's zekeringen!

Groeten Hugo

Comment

• Carl
                      • Nov 2000
                      • 907

Ikke sgrijft in mu goeiste nedurlans hor!

Comment

• Speakertje
                        • Mar 2005
                        • 462

Originally posted by hugovanmeijeren
                        Gelukkig heeft deze veSTerker 4 Ohm's zekeringen!

Groeten Hugo
                        Hij zal wel 6.3 A bedoelen
                        M.v.g. Sander
                        Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
                        Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• Baszza91
                          • Oct 2005
                          • 476

Citaat
                          De vesterker is in zeer goede staat bekijk de fotos even en als je hem wel ziet zitten gooi maar een mooi bot!!!!

Ja, ik zal wel ff een hondenbot gooien dan kan je daar lekker op kluiven.
                          Wat een spel fouten En dan heb ik het nog niet eens over de zinsopbouw. Ik ben Dyslectisch en zelfs ik maak niet van zulke fouten

Greetzz

Comment

• hugovanmeijeren
                            • Oct 2004
                            • 1436

Wat vind je van de technische gegevens?
                            Zijn precies de details die je nodig hebt als je een versterker koopt

Groeten Hugo

Comment

• Banned
                              Banned
                              • Dec 2003
                              • 951

mss wel iets voor je subs hugo ???

Comment

• Speakertje
                                • Mar 2005
                                • 462

Ja inderdaad, hij trekt maar liefst 480 watt van het net power zat
                                M.v.g. Sander
                                Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
                                Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

Working...