Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
De powerversterker - met analoge VU-meter!
19"-behuizing
300 W RMS
Absolute bedrijfszekerheid door veiligheidsschakelaar
Power voor muzikanten, discotheken, concerten en power-HiFi. De professionele afwerking en de hoge veiligheid geven deze versterkers enorme voordelen.
Uitvoering:Veiligheidsschakelaars tegen oververhitting, overbelasting, kortsluiting of gelijkspanning uit de uitgang(volgens mij is dat ding altijd wel uitgeschakeld)
Protection LED's
Reset knop
Inschakelvertraging
Regelaar voor L + R niveau
VU-meter (verlicht)
Phono-uitgang via 6,3 mm-Jackplug.
Technische spec.:
Sinusvermogen 2 x 135 W/4 Ω, 2 x 90 W/8 Ω
Muziekvermogen 2 x 250 W/4 Ω, 2 x 180 W/ 8 Ω
Frequentiebereik 10 - 30.000 Hz
Signaal/ruisafstand98 dB
Ingangen via XLR en Cinch
Uitgangen via XLR, poolklemmen en extra via 6,3-mm Jackplug luidsprekeruitgang
Afm. (lxbxh) 483 (19") x 140 x 235 mm
Aansluiting 230 V
ik heb tekoop een Bose 1800 III versterker hij lever 2 keer 900 watt bij 4 Ohm, heeft altijd goed gewerkt en word maandelijks schoongemaakt, gaat eruit wegens aanschap Crest CA 12 versterkers. bij deze versterker missen alleen de pompmeters. vandaar ook de prijs, ze zijn ook nog wel bij te bestellen als je ze er bij wilt hebben. heb nooit geen problemen gehad met deze versterker. foto is van dezelfde versterkers alleen die van mij mist de pompmeters. voor een egt foto even mailen"
oooh die is lekker fout
ten eerste lijkt ie al niet op een volgspot... sjongejonge
en ten tweede, wat moet je in***snaam met een volgspot in een discotheek?
we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!
Leuke dames uitlichten als je ze niet goed kunt zien
Nee alle gekheid op een stokje maar hier in een discotheek word de volgspot wel vaker ingezet. Iedere zaterdagnacht om middernacht wordt 't nummer "having the time of my life" derin gegooit. Hierna mogen alle "binken" zich even bewijzen hoe sterk ze zijn.
huh wat, hoor ik jullie denken
Nou zodra dat nummer derin gaat dan worden er willekeurig wat dames de lucht in geheft en moeten ze het zo lang mogelijk uithouden. Nu komt het vaker voor dat eentje zichtzelf wel een "bikkel" vind en dan gaat proberen helemaal in z'n eentje een dame de lucht in te houden. (normaal wordt dit door 3 of 4 personen gedaan) Tijdens dit nummer wordt de volgspot dan gebruikt om de showtjes uit te lichten die verspreid over de zaal staan.
Na afloop kiest de DJ de 3 kanshebbende uit en worden ze 1 voor 1 uitgelicht. Hierop reageerd het publiek weer met een applaus, waar dan het meeste applaus voor wordt gegeven hebben gewonnen en mogen zich een metertje bier rijken noemen.
Leuke dames uitlichten als je ze niet goed kunt zien
Nee alle gekheid op een stokje maar hier in een discotheek word de volgspot wel vaker ingezet. Iedere zaterdagnacht om middernacht wordt 't nummer "having the time of my life" derin gegooit. Hierna mogen alle "binken" zich even bewijzen hoe sterk ze zijn.
huh wat, hoor ik jullie denken
Nou zodra dat nummer derin gaat dan worden er willekeurig wat dames de lucht in geheft en moeten ze het zo lang mogelijk uithouden. Nu komt het vaker voor dat eentje zichtzelf wel een "bikkel" vind en dan gaat proberen helemaal in z'n eentje een dame de lucht in te houden. (normaal wordt dit door 3 of 4 personen gedaan) Tijdens dit nummer wordt de volgspot dan gebruikt om de showtjes uit te lichten die verspreid over de zaal staan.
Na afloop kiest de DJ de 3 kanshebbende uit en worden ze 1 voor 1 uitgelicht. Hierop reageerd het publiek weer met een applaus, waar dan het meeste applaus voor wordt gegeven hebben gewonnen en mogen zich een metertje bier rijken noemen.
Uhm nee helaas niet, ik zie mezelf nu niet echt met een filmcamera in een discotheek. Misschien iemand die mijn assistent een keer wil zijn, doe we menthal theo on the road act....
<EDIT>
Heb wel nog fototje gevonden dan snap je het idee een beetje
Als je goed kijkt dan zie je aan de rechterkant op die jongen met 't grijze shirt de rand van de volgspot.
Comment