Zeer domme advertentie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Koen van der K
    • Aug 2005
    • 1146

Haha ! ... voor kinderfeestje ... met haak !

... ben benieuwd wat voor feestjes dat zijn, rare gasten die Zuiderburen ;-)
    Meer is minder, minder is meer

Comment

• Upgrading your system
      • May 2003
      • 1684

wat zeuren jullie nou, de haak zit er gratis bij hoor..
      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• discover
        • Feb 2005
        • 108

en heb je dat er boven gelezen "bubbles JB-Systems"

Comment

• jaspertje
          • Dec 2005
          • 229

"Bubbles JB-systems" is vast en zeker het nieuwstemodel (lente 2006)

mvg jaspertje
          sorry van de typfouten ben dyslecties

Comment

• Prins
            • Apr 2003
            • 98

Probleem...

Goedemiddag mede-forummers, ik kwam deze advertentie zojuist tegen op m......laats.nl :

Drive in show of verhuur licht en geluid

goede middag,

Zo als de advertentie titel al zegt, heb ik hier licht en geluid staan.
            Dit is eigenlijk mijn dagelijks leven, er is alleen een probleem, ik heb eigenlijk nooit een opdacht of een show, terwijl ik daar wel de benodigde spullen en kennis van heb. <<Link naar advertentie>>

Als dat je dagelijks leven is dan wordt het inderdaad erg lastig ja...

Comment

• DJ_matthias
              • Jun 2005
              • 620

zozo, alles "goed" voorzien... lampjes, geluid, zelfs de professionele lightjockey
              alleen 1 dingetje over het hoofd gekeken... waar haal ik klanten :P
              we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
              Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• Robert H
                • Jan 2006
                • 378

In deze advertentie wordt een mooie discolamp aangeboden. Hij kost slechts EUR 15,00, maar heeft dan ook één zeer vervelende eigenschap (zie eerste regel van de beschrijving)...

PS: Op het moment dat ik keek was 'ie zilverkleurig maar dat zal straks wel weer anders zijn!

Comment

• bones2001
                  • Aug 2003
                  • 741

Deze dan,

" Ik ben op zoek naar een geluidsinstallatie, waar ik een zgn. ruis-CD kan afspelen voor het meten van de nagalmtijd in een ruimte. De set moet 4 boxen hebben van minimaal 150W.(liefst actieve boxen heb ik mij laten vertellen). Verder moet er een versterker en CD-speler bij zitten. Tevens moet het goed handbaar zijn, omdat ik er vaak mee op stap ga. Ik wil er niet teveel geld voor uit geven, maar ben een leek op dit gebied. Wie kan mij helpen? "

Zou ie nou de hele avond roze ruis gaan draaien
                  Last edited by bones2001; 10-04-06, 21:42.
                  Mixen is net als schilderen.
                  Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

• hugovanmeijeren
                    • Oct 2004
                    • 1436

Originally posted by bones2001
                    "Ik ben op zoek naar een geluidsinstallatie, waar ik een zgn. ruis-CD kan afspelen voor het meten van de nagalmtijd in een ruimte. maar ben een leek op dit gebied."
                    Nou de nagalmtijd bedraagt 18ms. Leuk om te weten, tot volgende week!

Groeten Hugo
                    Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• kokkie
                      • Nov 2003
                      • 1166

Beste Bones en Hugo,

Volgens mij zitten jullie met dit soort reacties buiten je werkgebied.
                      Ondanks dat de persoon op licht en geluidsgebied vrij simpel lijkt is hij misschien wel erg goed in natuurkunde en heeft hij misschien wel een leuk baantje gevonden. In klassieke muziek is de nagalmtijd erg belangrijk. Dat is één van de redenen dat Vredenburg zo populair is.
                      Geluidsisolatie van gebouwen wordt bijvoorbeeld ook met roze ruis en een hele simpele weergever op accu's gemeten en dat kan dus ook met nagalmtijd. De bron hoeft maar aan minimale eisen te voldoen, de meet apparatuur aan meer.
                      Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• emiel-r
                        • Mar 2006
                        • 169

een tafel waar geluid uit komt

Ok, geen pa maar...hij is echt leuk

[CENTER] [/CENTER]

Comment

• Baszza91
                          • Oct 2005
                          • 476

Dat is wel heel erg zielig. Je verkoopt het als box of als tafel maar niet als beide. En zoals ik die conus zie, dan komt er waarschijnlijk niet veel aan geluid uit.

Greetzz en cheerss
                          I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• GoTMoRe
                            • Aug 2005
                            • 350

Een Bose box als tafeltje
                            lala..

Comment

• Baszza91
                              • Oct 2005
                              • 476

Hier ook weer een advertentie van dit knopt niet.
                              Als titel staat er TE HUUR, en in de advertentie ''te koop aangeboden''
                              Hier de link naar de site. Maar voor het geval dat de advertentie straks weer weg is hier ook de print screens. Oja, let vooral op de 17'' speaker, die is super uniek .

Foto 1> klik
                              Foto 2> klik

Greetzz en cheersss
                              I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• GoTMoRe
                                • Aug 2005
                                • 350

Hebben we het nog niet eens gehad over het regelbare versterker vermogen van tussen de 140 tot 800watt
                                lala..

Comment

Working...