Originally posted by jurjen_barel
Zeer domme advertentie
Collapse
X
-
-
-
lijkt wel een opgevoerde powerdrive :-PJe leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
Originally posted by hugovanmeijerenKlikje
Ik vind toch dat het plakkertje met het keurmerk en de tekst "maximaal te belasten tot 360 kg (dit valt binnen de veilige zone)" erg moeilijk leesbaar.
Groeten HugoVette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
niet echt dom maar wel lollig
De grootste advertentiesite van Nederland. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koopt en verkoopt u op Marktplaats.nl.
en deze rookt zeker maar wat voor machine het is :P
Last edited by Controller; 28-05-06, 17:07.Comment
-
Ze willen samen gaan, daar krijg je 20% korting voor want het is natuurlijk wel proberen, dus stel dat er 1 z'n zooitje inpakt, dan heb je die ander dus nog wel en die werkt dan gewoon door uiteraard.
Verder, baskasten en topkosten zijn ook altijd leuk, verder rig ik ook nog steeds met trust, da's namelijk veel veiliger dan truss. De stroboscoop die betaalbaar is voor zo'n leeftijd en 2700 watt levert moet ik ook nog tegenkomen. En 1700 watt piek vermogen krijg ik ook wel voor elkaar, men pakt een setje speakers, tokt er een lab4000 op en je hebt een piekvermogen van 1700 watt, er staat namelijk niet bij hoelang dat piekvermogen stand houd.
Kortom, ik lach m'n .. weer uit m'n broekComment
-
Originally posted by Dj Markhttp://www.speurders.nl/muziekinstru...l0610.830.3718
Ze willen samen gaan, daar krijg je 20% korting voor want het is natuurlijk wel proberen, dus stel dat er 1 z'n zooitje inpakt, dan heb je die ander dus nog wel en die werkt dan gewoon door uiteraard.
Verder, baskasten en topkosten zijn ook altijd leuk, verder rig ik ook nog steeds met trust, da's namelijk veel veiliger dan truss. De stroboscoop die betaalbaar is voor zo'n leeftijd en 2700 watt levert moet ik ook nog tegenkomen. En 1700 watt piek vermogen krijg ik ook wel voor elkaar, men pakt een setje speakers, tokt er een lab4000 op en je hebt een piekvermogen van 1700 watt, er staat namelijk niet bij hoelang dat piekvermogen stand houd.
Kortom, ik lach m'n .. weer uit m'n broek
10 par 56 short, 2 windups en 4 meter trust ==> hiervan kon ik (en kan ik nog steeds) alleen maar van dromen op mn 12!
maarja, misschien zijn het par36 en heeft hij zich vergist van nummertje, de trust zal dan wel steptrust zijn, en zijn de windups opgevoerde autokrikken...
2 kleine & 2 grote effecten... spannend zég! wat zou dat kunnen zijn
en bij het geluid, de standaardspullen, jeweetwel... die hé, die standaardspullen...
achja ze zullen nog wat moeten lerenwe had a light designer once, but he went mad so we shot him.
Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!Comment
-
-
Originally posted by DJ_matthias2 kleine & 2 grote effecten
mvg jaspersorry van de typfouten ben dyslectiesComment
-
Originally posted by LJ Dwainen deze rookt zeker maar wat voor machine het is :P
http://koopjes.marktplaats.nl/muziek...ySZO8A%3D&df=1
Of een opgefokte a4.Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
Comment