Zeer domme advertentie
Collapse
X
-
Originally posted by renevanh
Greetzz en cheerssI'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drugComment
-
-
-
Marktplaats.nl > ik zoek een zender - Muziek en Instrumenten - Microfoons
Beetje twijfelachtige oproep...Comment
-
Originally posted by hugovanmeijerenSteun het goede doel en maak uw bijdrage (in de vorm van lichteffecten) over aan...
Klikje
Tjaja, volgens mij begint het een rage te worden...
Groeten Hugo
ik ben nu 13 maar zou zoiets niet durven vragen.
(volgens mij bereik je hier ook niks mee trouwens.)Comment
-
Nou het mag dan wat laat zijn voor een doordeweekse dag maar deze wil ik jullie zeker niet onthouden:
Marktplaats.nl > te koop: zelfgemaakte lichtstandaard. tot ongeveer 120 kilo - Muziek en Instrumenten - Licht en Laser=
Gr
FlorisComment
-
Er zijn inderdaad veel jeugdige mensen die iets gratis willen hebben (krijgen).
Ik ben het er mee eens dat het lastig is om te beginnen, maar om nouw alle spullen (gratis) te verkrijgen is voor mij geen optie. Je weet niet wat je krijgt, en het geeft je zelf meer voldoening als voor iets langer heb moeten werken.
En voor de rest...
Voor niks gaat de zon op!
Greetzz en cheerssI'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drugComment
-
Originally posted by DjFloNou het mag dan wat laat zijn voor een doordeweekse dag maar deze wil ik jullie zeker niet onthouden:
Marktplaats.nl > te koop: zelfgemaakte lichtstandaard. tot ongeveer 120 kilo - Muziek en Instrumenten - Licht en Laser=
Gr
FlorisComment
-
Originally posted by DjFloNou het mag dan wat laat zijn voor een doordeweekse dag maar deze wil ik jullie zeker niet onthouden:
Gr
FlorisGreatz Revolution!!!!!Comment
-
Hier word een zeer krachtige zanginstallatie aan de man gebracht
eBay.be: KRACHTIGE ZANGINSTALLATIE luidspreker+box (object 280033712024 eindtijd 07-okt-06 11:52:22 CEST)Comment
-
Originally posted by GuntherMHier word een zeer krachtige zanginstallatie aan de man gebracht
eBay.be: KRACHTIGE ZANGINSTALLATIE luidspreker+box (object 280033712024 eindtijd 07-okt-06 11:52:22 CEST)... the sound of silence...Comment
Comment