Ja hoor, vannacht een reactie gehad op me mailtje die ik hierboven heb gekopiëerd, kep meteen geantwoord:
Whahahaha, hij communiceert ook niet met mensen die hij niet kent. [
] Lijkt me lastig als hij iets buiten zijn vriendenkring wil verkopen (als hij uberhaupt vrienden over heeft gehouden) En verder moest ik me schamen[:0], dat doe ik toch ook zo erg....[}
] Ik zal wel eens (n)iets aan me opvoeding doen, als dat helpt. [xx(]
Lachuh advertentie, hè?

Mzzl, Jurjen
citaat:Hoi,
Met mijn opvoeding is niet zoveel mis. Met die van jouw blijkbaar heel veel. Ik wil alleen maar zeggen dat je weinig kans hebt een tweede hands product kwijt te raken als je meer dan 5 keer de nieuwprijs ervoor vraagt, da's alles.
Veel plezier nog.
----- Original Message -----
From: <paulrozijn@t-online.de>
To: <..........@..........>
Sent: Wednesday, August 20, 2003 12:08 AM
Subject: Re: je advertentie
Hi hi hi.
Met mensen , die ik niet ken, communiceer ik niet. Vooral niet, wanneer het om zulke vreemde uitspraken gaat, waarmee ik nu werkelijk niets kan beginnen.
Mensen, zoals jij moesten zich schamen. Zo schrijf je toch iemand geen E-Mail ? Het zal wel aan je opvoeding liggen.
<..........@.........> schrieb:
> Yo Ro, ik heb dit laatst ergens gelezen op een forum, n.a.v. jouw
advertentie
>
> citaat:
> __________________________________________________ _________
> hi.
> Heb je zelf enig idee om welk merk het gaat en om welk vermogen ? Conrad is niet zo bekend v.w.b. de kwaliteit, vooral op het gebied van musical equipment.
> Heb jij enig idee, waarom je mij zo`n vreemde email schrijft, als je toch niets wil kopen ? Of is het een soort eigenaardige tijdsbesteding uit verveling ?
> __________________________________________________ _
>
> Het zou aan mij kunnen liggen maar zijn dat niet deze speakers, heel erg toevallig deze
>
>
> graag gedaan, blijf dromen, en vooral hopen op iemand die je serieus neemt!
>
Met mijn opvoeding is niet zoveel mis. Met die van jouw blijkbaar heel veel. Ik wil alleen maar zeggen dat je weinig kans hebt een tweede hands product kwijt te raken als je meer dan 5 keer de nieuwprijs ervoor vraagt, da's alles.
Veel plezier nog.
----- Original Message -----
From: <paulrozijn@t-online.de>
To: <..........@..........>
Sent: Wednesday, August 20, 2003 12:08 AM
Subject: Re: je advertentie
Hi hi hi.
Met mensen , die ik niet ken, communiceer ik niet. Vooral niet, wanneer het om zulke vreemde uitspraken gaat, waarmee ik nu werkelijk niets kan beginnen.
Mensen, zoals jij moesten zich schamen. Zo schrijf je toch iemand geen E-Mail ? Het zal wel aan je opvoeding liggen.
<..........@.........> schrieb:
> Yo Ro, ik heb dit laatst ergens gelezen op een forum, n.a.v. jouw
advertentie
>
> citaat:
> __________________________________________________ _________
> hi.
> Heb je zelf enig idee om welk merk het gaat en om welk vermogen ? Conrad is niet zo bekend v.w.b. de kwaliteit, vooral op het gebied van musical equipment.
> Heb jij enig idee, waarom je mij zo`n vreemde email schrijft, als je toch niets wil kopen ? Of is het een soort eigenaardige tijdsbesteding uit verveling ?
> __________________________________________________ _
>
> Het zou aan mij kunnen liggen maar zijn dat niet deze speakers, heel erg toevallig deze
>
>
> graag gedaan, blijf dromen, en vooral hopen op iemand die je serieus neemt!
>

Lachuh advertentie, hè?

Mzzl, Jurjen
Comment