Zeer domme advertentie
Collapse
X
-
-
Met vriendelijke groet,
Mark van der MeulenComment
-
Hallo
Deze is ook goed: Marktplaats.nl > Tekoop een defecte bering monitor de B 300 ultrawave - Muziek en Instrumenten - Speakers
Deze man heeft een nieuw merkMvg,
DJordyComment
-
En hij zich de eerste dagen maar afvragen waarom niemand zijn advertentie vindt... Wel een beetje in dezelfde categorie van 'verkeerd in topstaat'. Is het nou verkeerd of in topstaat???
Maar hij heeft nu wel een hoger doel bereikt: een eervolle vermelding op dit forum! En daardoor 125 keer bekeken in 2 weken...
Gr. @lexHet is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...Comment
-
En hij zich de eerste dagen maar afvragen waarom niemand zijn advertentie vindt... Wel een beetje in dezelfde categorie van 'verkeerd in topstaat'. Is het nou verkeerd of in topstaat???
Maar hij heeft nu wel een hoger doel bereikt: een eervolle vermelding op dit forum! En daardoor 125 keer bekeken in 2 weken...
Gr. @lex
Best knap dat ie het alsnog fout schrijft
+1 voor deze manGroeten fan 'n gek ut FryslanComment
-
Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...Comment
-
En zullen we het hierbij laten?
Deze discussie is al 100duizend keer voorbij gekomen, met welke namen dan ook.
Maar 1 goede zin lijkt me:
WE WETEN HET ZO LANGZAMERHAND WELMEEO Audio Licht Rigging,
Mark van der Werff
GroningenComment
-
Ik weet niet precies wat er stuk is, maar het zijn wel HELE goede speakers!
Marktplaats.nl > een dubbele subs van 15 inch 2x 1000 watt Gereserveerd - Muziek en Instrumenten - SpeakersGroeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
-
zoals je ziet heb je kunnen zien dat ik ze al gereserveerd heb. Zijn toch tamelijke kleine kastjes met maar liefst 2kW! ik zal jullie nog op de hoogte houden[CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
[CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]Comment
-
Ik weet niet precies wat er stuk is, maar het zijn wel HELE goede speakers!
Marktplaats.nl > een dubbele subs van 15 inch 2x 1000 watt Gereserveerd - Muziek en Instrumenten - Speakers
Wil hij/zij kopers trekken of ze wegjagen? (...)
Na het stukje 20 maal gelezen te hebben ben ik er in ieder geval weinig wijzer van. Gelukkig hoef ik hierover ook niet veel wijzer over te worden.
Mvg,
Teunuǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
Comment