Dat is best wel lang. Ben benieuwd welke tech dit kan volhouden! Iemand interesse en wat tijd voer, tis maar voor 3 dagen in de week :P
Zeer domme advertentie
Collapse
X
-
[FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]Comment
-
Deze kwam ik op de J en H site tegen....
Hallo, wij zijn de band .... uit ......
Voor een personeelsfeest van +/- 200 personen hebben wij in Herten (omg. Roermond) een PA installatie nodig en een technicus die het geluid kan verzorgen.
Er worden drie sets van 45 minuten gespeeld, daar tussen wordt gebruik gemaakt van muziek op CD. Tijd is van 15:00 tot +/- 20:00 uur.
Bij interesse (of ken je iemand die wellicht interesse heeft) graag even via mail contact opnemen.
Met vriendelijke groet,
Martin
Prijs: +/- € 150,00Heerlijk die stilteComment
-
Of het echt zeer dom is weet ik niet, ik zou het in ieder geval nooit doen. Apart om te zien vond ik het zeer zeker wel.
Marktplaats.nl > Compleet truss-systeem met speakers - Muziek en Instrumenten - Licht en LaserComment
-
Of het echt zeer dom is weet ik niet, ik zou het in ieder geval nooit doen. Apart om te zien vond ik het zeer zeker wel.
Marktplaats.nl > Compleet truss-systeem met speakers - Muziek en Instrumenten - Licht en Laser
Als je zoiets in Prolyte zou opbouwen met fatsoenlijke statiefjes is er niet al te veel mee mis.First make it work, then make it look pretty!Comment
-
Marktplaats.nl > Compleet truss-systeem met speakers - Muziek en Instrumenten - Licht en LaserComment
-
Tweede ingeving: Mogelijk dat die 'kooi' ervoor zorgt dat de speakers (en de statieven eronder) een deel van het gewicht van de uitkraging kunnen dragen. Duidelijk héél even over nagedacht, maar niet lang genoeg.First make it work, then make it look pretty!Comment
-
Ik zou eerlijk gezegd deze hele 'truss' niet vertrouwen. Al eens opgelet hoe de achterste statieven zijn opgebouwd? Dat ziet er uit als standaard 'bouwlamp' materiaal wat je bij de Gamma nogal eens tegenkomt, met geen enkele manier om de boel te borgen of wat dan ook.
Een 'speakerstand' kan over het algemeen wel wat hebben, maar er staat natuurlijk om een reden een maximumbelasting op. Als die nu 100kg blijkt te zijn kun je er prima een truss op zetten, zolang het totaalgewicht dan maar onder de 75kg blijft (voor 2 statiefjes). Het enige verschil is dat er dan een speakerflens op zit en geen truss-adapter.
Qua opstelling vind ik het een leuk idee, vooral als je bijvoorbeeld in een hoek staat. Maar dan zou ik op de uiteinden gewoon een 90 graden hoek, stukje recht en een baseplate gebruiken en voor de achterste statieven fatsoenlijk materiaal (bv. ST-132) inzetten. Dan kan het een heel stijlvol setje worden.First make it work, then make it look pretty!Comment
-
Ik vind nogal eng hoe die "trussdelen" vast zijn gezet. Zie ik het nou goed op de foto of is dit met veertjes vast gezet ipv trusspennen?Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!Comment
-
Is het al iemand opgevallen dat het gegalvaniseerd staal is en geen aluminium?
Dat betekent dus dat het loeizwaar is en het nergens mee te combineren is.
Verder hangt de truss wel erg laag, dus constant je kop openhalen of verbranden aan de spots. Voor mij niet meer dan een leuk stuk oud ijzer.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
Comment