Zeer domme advertentie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj-wojcik
    • Jul 2008
    • 911

Dat is best wel lang. Ben benieuwd welke tech dit kan volhouden! Iemand interesse en wat tijd voer, tis maar voor 3 dagen in de week :P
    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• salsa
      • Jan 2007
      • 1315

Originally posted by devries
      Op de VPT website:

Geboden

Een verantwoordelijke baan voor ongeveer drie dagen in de week bij een reizende grootschalige theaterproductie door heel Nederland van 1-11-2010 t/m 27-03-2010.
      Je moet in je werk niet achteruit gaan, en daar lijkt dit wel op
      [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• RayM
        • Jan 2006
        • 742

Deze kwam ik op de J en H site tegen....

Hallo, wij zijn de band .... uit ......
        Voor een personeelsfeest van +/- 200 personen hebben wij in Herten (omg. Roermond) een PA installatie nodig en een technicus die het geluid kan verzorgen.
        Er worden drie sets van 45 minuten gespeeld, daar tussen wordt gebruik gemaakt van muziek op CD. Tijd is van 15:00 tot +/- 20:00 uur.

Bij interesse (of ken je iemand die wellicht interesse heeft) graag even via mail contact opnemen.

Met vriendelijke groet,
        Martin

Prijs: +/- € 150,00
        Heerlijk die stilte

Comment

• Funmaker
          • Jun 2006
          • 922

Das mooi betaald 150 euro per uur
          Hold on a second, relax and listen...

Comment

• RayM
            • Jan 2006
            • 742

Originally posted by Funmaker
            Das mooi betaald 150 euro per uur
            Of per set?

Nog één: JENSEN PRO AUDIO WIRELESS

GOEDE MICROFOON BEN OVERGESTAPT NAAR EEN ANDER MENGPANEEL VANDAAR DEZE MIC IN DE VERKOOP.
            Heerlijk die stilte

Comment

• Greendiek
              • Jan 2010
              • 32

Of het echt zeer dom is weet ik niet, ik zou het in ieder geval nooit doen. Apart om te zien vond ik het zeer zeker wel.

Marktplaats.nl > Compleet truss-systeem met speakers - Muziek en Instrumenten - Licht en Laser

Comment

• Stoney3K
                • Sep 2007
                • 1399

Originally posted by Greendiek
                Of het echt zeer dom is weet ik niet, ik zou het in ieder geval nooit doen. Apart om te zien vond ik het zeer zeker wel.

Marktplaats.nl > Compleet truss-systeem met speakers - Muziek en Instrumenten - Licht en Laser
                Gevalletje 'idee is goed, uitvoering minder'?

Als je zoiets in Prolyte zou opbouwen met fatsoenlijke statiefjes is er niet al te veel mee mis.
                First make it work, then make it look pretty!

Comment

• Mathijs
                  Moderator
                  • Aug 2002
                  • 1353

Originally posted by Greendiek

Geniale oplossing. Dit had iemand eerder moeten verzinnen. Ook leuk voor je hoog driver en die ene lamp die je er aan kan hangen :-)

Comment

• 4AC
                    • Nov 2007
                    • 1791

Het zal wel aan mij liggen, maareuhhh,
                    wat heb je in vredesnaam aan deze constructie?!
                    Wat voegt de 'kooi' om de luidsprekers toe?

Mvg,

Teun
                    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Tom06
                      • Aug 2009
                      • 161

Dat vraag ik me das ook al af. En het lijkt mij ook al niet zo goed voor je luidsprekers.
                      Echo! echo .. cho .. ho .. o ... , goede akoestiek!

Comment

• Stoney3K
                        • Sep 2007
                        • 1399

Originally posted by 4AC
                        Het zal wel aan mij liggen, maareuhhh,
                        wat heb je in vredesnaam aan deze constructie?!
                        Wat voegt de 'kooi' om de luidsprekers toe?

Mvg,

Teun
                        Eerste gedachte: Het ziet er gewoon gaaf uit?

Tweede ingeving: Mogelijk dat die 'kooi' ervoor zorgt dat de speakers (en de statieven eronder) een deel van het gewicht van de uitkraging kunnen dragen. Duidelijk héél even over nagedacht, maar niet lang genoeg.

Comment

• CasB
                          • Oct 2008
                          • 24

Ik zou het gewicht van een truss niet op een speakerstand laten rusten...

Comment

• Stoney3K
                            • Sep 2007
                            • 1399

Originally posted by CasB
                            Ik zou het gewicht van een truss niet op een speakerstand laten rusten...
                            Ik zou eerlijk gezegd deze hele 'truss' niet vertrouwen. Al eens opgelet hoe de achterste statieven zijn opgebouwd? Dat ziet er uit als standaard 'bouwlamp' materiaal wat je bij de Gamma nogal eens tegenkomt, met geen enkele manier om de boel te borgen of wat dan ook.

Een 'speakerstand' kan over het algemeen wel wat hebben, maar er staat natuurlijk om een reden een maximumbelasting op. Als die nu 100kg blijkt te zijn kun je er prima een truss op zetten, zolang het totaalgewicht dan maar onder de 75kg blijft (voor 2 statiefjes). Het enige verschil is dat er dan een speakerflens op zit en geen truss-adapter.

Qua opstelling vind ik het een leuk idee, vooral als je bijvoorbeeld in een hoek staat. Maar dan zou ik op de uiteinden gewoon een 90 graden hoek, stukje recht en een baseplate gebruiken en voor de achterste statieven fatsoenlijk materiaal (bv. ST-132) inzetten. Dan kan het een heel stijlvol setje worden.

Comment

• Dirk Wijnen
                              • Dec 2006
                              • 189

Ik vind nogal eng hoe die "trussdelen" vast zijn gezet. Zie ik het nou goed op de foto of is dit met veertjes vast gezet ipv trusspennen?
                              Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!

Comment

• MusicXtra
                                • Feb 2006
                                • 9316

Is het al iemand opgevallen dat het gegalvaniseerd staal is en geen aluminium?
                                Dat betekent dus dat het loeizwaar is en het nergens mee te combineren is.
                                Verder hangt de truss wel erg laag, dus constant je kop openhalen of verbranden aan de spots. Voor mij niet meer dan een leuk stuk oud ijzer.
                                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

Working...