ik heb hier een paar jaar geleden al geroepen dat googlen een werkwoord is...
Zeer domme advertentie
Collapse
X
-
-
gezien dit geen directe concurrentie is (voornamelijk instrumenten) toch maar even een klein linkje naar de zaak feedback:
De DI-100 wordt hier als effect bestempeld... misschien terecht? special-ruis-effect ?
overigens andere DI's zijn ook effecten volgens de webshopComment
-
Dit is dan echt al sedert jaren JAMMER van Behringer.
Overigens zie je die Eurolive B205D powered speaker steeds vaker als shoutbox (Ampco? Story?). Prima ding! Heb hem al 10 keer laten vallen en hij doet het nog steeds! Dat is dan weer LEUK van Behringer.
Ach ja.Comment
-
Wat deze beste persoon met deze speakers gedaan heeft weet ik ook niet,
het kan niet iets goeds zijn geweest want de speakers zijn toch wel erg boos!
http://link.marktplaats.nl/450956477
Comment
-
-
Zie zojuist deze op Heuff,
[FONT=Verdana]te koop: goed lopent verhuurbedrijf dat licht en geluid verhuurd. Met klanten bestand, naam, boukbouding, website,zakelijke contacten, inventaris ales er op en er aan. Met een vaste omzet van een klante kring van €4000,-per jaar. Veder zitte er nog veel groeimogelijkheden in het bedrijf en lope nog 2 aanvrage voor grote projekte die mee over genome kunne worden. Rede dat ik er mee stop is dat ik het altijd erbij heb gedaan samen met een vriend van me maar die is er pas geleden mee gestopt en aleen word het te veel. [/FONT]
[FONT=Verdana]voor meer info of afspraak bel: 06-xxxxxxxxxxxx[/FONT]
[FONT=Verdana]Spellings controle anybody [/FONT]
[FONT=Verdana]Beste omzet ook....[/FONT]Mixen is net als schilderen.
Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.Comment
-
Was precies wat ik ook dacht.
Als je 4000 euro omzet draait dan doe je het toch lekker als prive persoon / hobby als bijverdienste. Of had het ooit groot moeten worden... en vind je dat KvK nummer belangrijk voor je uitstraling of om een btw rekening op te kunnen stellen.Last edited by DJ Antoon; 26-05-11, 08:35.Comment
Comment