Zeer domme advertentie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tom06
    • Aug 2009
    • 161

Hahaha erg slecht dit, ook die gaten in het meubel, voor verzoekjes aan te vragen :P
    Echo! echo .. cho .. ho .. o ... , goede akoestiek!

Comment

• vdlaanlichtengeluid
      • Jun 2010
      • 640

Geweldig dit... Er zijn mensen die dit echt geloven

Wij gebruiken uitsluitend hoogwaardige apparatuur met merken als: Behringer, American Audio, American DJ, Eurolite, Showtec enzovoorts. Dit komt de kwaliteit en kracht van het licht en de muziek ten goede.

de kosten per avond bedragen 150,- euro voor 4 uur.
      Kijk daar komt toch dat prijsverschil vandaan met de echte drive in shows...

Comment

• Rolandino
        • Mar 2007
        • 1451

Nu ben ik geen voorstander van dit soort drive in shows maar ik ken er jammer genoeg een paar die ondanks die rotzooi een betere avond neerzetten dan een drive in show met de echte spullen.

Een DJ met lowbudget merken kan meer kwaliteit hebben dan een DJ met allemaal topspul die geen sfeer kan brengen.

Feest draait toch uit op de sfeer die een DJ kan maken en is niet geslaagd omdat de betreffende drive in met a=merken heeft gewerkt.
        EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• salsa
          • Jan 2007
          • 1315

Grappig als je naar de eerste foto kijkt en dan deze tekst leest van hun..."Door onze brede kijk op muziek zijn wij van alle markten thuis, wij verzorgen voor u een bruiloft tot een carnavalsfeest!"

Grappig met zo'n doorgeef luikje... Hahahaha!!!
          Last edited by salsa; 03-07-11, 00:07. Reason: sgreifvoud
          [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• keenoncoolstuff
            • May 2003
            • 695

Misschien is het wel helemaal geen doorgeefluik, maar zetten ze de hoes van de LP in dat gat, zodat iedereen kan zien welke plaat ze op dat moment draaien...
            All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
            If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• Rolandino
              • Mar 2007
              • 1451

het kunnen ook luchtgaten zijn voor de dikke professionele versterkers die erachter staan ( die moeten een goede koeling hebben )
              EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• Stoney3K
                • Sep 2007
                • 1399

Originally posted by Rolandino
                Feest draait toch uit op de sfeer die een DJ kan maken en is niet geslaagd omdat de betreffende drive in met a=merken heeft gewerkt.
                Vergeet ook even niet dat het publiek het verschil niet gaat zien tussen een Showtec-spotje en een Martin. Die zien gewoon lampjes of headjes hangen, en hebben niet door dat die Martin misschien wel sneller is en er iets meer licht uit komt, maar als de show draait en knippert maakt dat allemaal niet zo zeer meer uit.

De kritische, soms merkengeile collega's in de zaal zal het misschien wat zeggen, maar de vraag is of je je daar druk om moet maken.

Qua geluid zal het trouwens duidelijker zijn als er over een prut-set gespeeld wordt.
                First make it work, then make it look pretty!

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                  • Jun 2010
                  • 640

Toch hoor je vaak wel mensen over de goedkopere headjes klagen hoor. Paar keer op een bruiloft geweest nu waar ik ook prijsopgave gedaan had voor een vriend van me of bekende.

Prijs was doorslaggevend ik kon niet concurreren met een prijs van slechts 150 euro. Aan het eind van de avond toch te horen gekregen dat ze spijt hadden dat ze niet een 250 euro meer hadden uitgegeven voor kwaliteit van spullen en orginele cd's. Want vergeet niet dat ook dat het grote verschil is met de nieuwe laptop generatie dj's!

Zelfs 1 keer gehad dat ik halverwege de avond zelf nog een setje ben wezen halen omdat het om te huilen was!, uiteindelijk wel een topavond van gemaakt en die "concurrent" was al weg voordat ik terug was met mijn setje zo zat waren die mensen het.

Kortom, boontje komt om zijn loontje!

Comment

• I.T. drive in
                    • May 2009
                    • 352

lol, anderhalf keer rekenvermogen van senseo machines

Comment

• RayM
                      • Jan 2006
                      • 742

We kunnen allemaal wel lachen om die drive inn showtjes bemand en bediend door tieners. Maar wees eens eerlijk, hoeveel van ons zijn ooit op die manier begonnen?
                      Heerlijk die stilte

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                        • Jun 2010
                        • 640

ik in ieder geval maar zulke domme advertenties plaatste ik niet hoor.
                        ja toen was er ook al Marktplaats.nl echter had mijn vader de touwtjes in handen wat betreft dat soort dingen dus die liet mij echt niet zulke domme dingen doen.
                        hij zei altijd, zorg jij maar voor de disco en muziek dan doe ik de rest wel.

Comment

• Back on Track
                          • Jun 2009
                          • 227

Ik denk dat wij ook vallen onder de zo geërgerde generatie laptopdraaiers die voor een paar briefjes van 50 een paar uurtjes een setje neerzetten....

Het enige onderscheid is dat wij er naar streven onze professionaliteit zo hoog mogelijk te maken door zoveel mogelijk gebruik te maken van gerenommeerde merken zoals Soundcraft, Denon, AKG en Shure.

in September 2009 zijn we begonnen met een laptop + BCD2000 en een 12 jaar oude speakerset, nu hebben we een Drive in show die mee kan als een van de betere hobby Drive in Shows uit de regio.

Daarom ben ik van mening dat het inderdaad belangrijk is om (Semi)Professionele apparatuur ter beschikking te hebben, maar vooral de vaardigheid om overal een feestje van te maken is een essentiële factor!
                          BACK ON TRACK DJ

Comment

• renevanh
                            • Oct 2004
                            • 2371

Originally posted by Back on Track
                            Daarom ben ik van mening dat het inderdaad belangrijk is om (Semi)Professionele apparatuur ter beschikking te hebben, maar vooral de vaardigheid om overal een feestje van te maken is een essentiële factor!
                            En vooral dat laatste mag je onderstrepen.
                            Goede en betrouwbare apparatuur is fijn, maar een goede DJ kan uiteraard ook op een mindere geluidsset met een Behringer mixertje een leuk feestje bouwen. Of dat nou van CD's, platen, een geheugenkaart of een laptop komt maakt ook weinig uit.
                            Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• mhsounds
                              • Sep 2009
                              • 933

Je krijgt waar je voor betaald, gelukkig zijn er ook nog mensen die dat wel zien.
                              Of tenminste als ik sporadisch een drive in doe heb ik ze.
                              Freelance Light and Video |
                              Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                                • Jun 2010
                                • 640

Originally posted by mhsounds
                                Je krijgt waar je voor betaald, gelukkig zijn er ook nog mensen die dat wel zien.
                                Of tenminste als ik sporadisch een drive in doe heb ik ze.
                                Amen! Daarom word hier ook niet veel gedrive inned. (woord dat je niet zo vaak hoort)
                                Maar gelukkig zijn die mensen er en zie en hoor je dan aan het eind van de avond toch weer dat jou feest veel beter was dan dat van die of die.

Kortom, gewoon schuiven dan heb je wat :P

Comment

Working...