Zeer domme advertentie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hardstyle
    • Jan 2010
    • 427

Bezorgt diegene alleen in Eindhoven of ook in Didam?

Comment

• chippie
      • Jul 2006
      • 528

Dit gezien, maar ik weet niet of peak gelijk is Wrms.....
      Zo gaat de markt kapot, met wij passen onze prijzen aan.

Actieve Geluidsset 2600Wrms voor maar 50 Euro

Huren onder voorwaarden!

2 x Mvm Audio MIS 15 (300 Wrms – 600 W Peak)
      2 x Mvm Audio MIS 18 (500 Wrms – 1000 W Peak)
      2 x Luidsprekeradapters 1.20m
      4 x Stroomkabel
      2 x Signaalkabel 1.5m
      2 x Signaalkabel 3m

Vind u hetzelfde materiaal elders goedkoper ? Laat het ons weten en wij passen meteen onze prijs aan!
      IF YOU PAY PEANUTS......YOU GET MONKEYS.

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

Nee, kan niet echt rekenen: is idd 1600 W RMS als we zijn eigen cijfers geloven...
        Ja, is idd niet professioneel want dat betekent dat ze eigenlijk dus ruimte hebben om het goedkoper te doen en de klant die dus de prijs betaalt, weet dan dat hij eigenlijk te veel heeft betaald en er dus is opgelegd...
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• dj pr0flow
          • Mar 2011
          • 85

Originally posted by chippie
          Dit gezien, maar ik weet niet of peak gelijk is Wrms.....
          Zo gaat de markt kapot, met wij passen onze prijzen aan.

Actieve Geluidsset 2600Wrms voor maar 50 Euro

Huren onder voorwaarden!

2 x Mvm Audio MIS 15 (300 Wrms – 600 W Peak)
          2 x Mvm Audio MIS 18 (500 Wrms – 1000 W Peak)
          2 x Luidsprekeradapters 1.20m
          4 x Stroomkabel
          2 x Signaalkabel 1.5m
          2 x Signaalkabel 3m

Vind u hetzelfde materiaal elders goedkoper ? Laat het ons weten en wij passen meteen onze prijs aan!

Ik denk dat zijn rekensommetjes nog wat begeschaafd kunnen worden.

Maar het gaat om partystation. Het is een bedrijf dat enkel verhuur doet en onder leiding staat van Andy M....
          Niet alleen is hij nogal een marktverzieker, hij staat ook nog op het randje van failissement. Lage inkomsten is beter dan geen inkomsten zeker?

Om nog even in te gaan op zijn mvm-audio serie, het zijn duplicaten van de jbl srx-serie maar dan wel met de nadruk op duplicaat. Ze klinken langs geen kanten en de cijfers zijn lichtjes overdreven naar mijn mening. (En ja ik heb ze al verschillende malen gehoord en telkens moeten gaan lopen of mij gaan excuseren voor de klank er van)

Ik wil zeker niet slecht spreken het is in ieder geval een vooruitgang op zijn jbl jrx serie maar deze waren dan ook wel z'n beetje het ergste dat je kan kopen voor die prijzen.

Comment

• speakertech
            • Jan 2008
            • 1697

Originally posted by dj pr0flow

Maar het gaat om partystation. Het is een bedrijf dat enkel verhuur doet en onder leiding staat van Andy M....
            Niet alleen is hij nogal een marktverzieker, hij staat ook nog op het randje van failissement. Lage inkomsten is beter dan geen inkomsten zeker?

Om nog even in te gaan op zijn mvm-audio serie, het zijn duplicaten van de jbl srx-serie maar dan wel met de nadruk op duplicaat. Ze klinken langs geen kanten en de cijfers zijn lichtjes overdreven naar mijn mening. (En ja ik heb ze al verschillende malen gehoord en telkens moeten gaan lopen of mij gaan excuseren voor de klank er van)

Ik wil zeker niet slecht spreken het is in ieder geval een vooruitgang op zijn jbl jrx serie maar deze waren dan ook wel z'n beetje het ergste dat je kan kopen voor die prijzen.
            Dat is toch een mooie kans om wat te verdienen voor bedrijven die normale prijzen berekenen?
            Wie kan er voor minder dan 50 euro afschrijving per keer zelf een installatie aanhouden.
            Voor 50 euro geen onderhoud, opslag en alles wat daar bij komt.
            Een beetje tech kan er best nog een redelijk geluid uithalen. Per definitie staan de meeste geluidsbedrijven niet op toplocaties.

Speakertech
            Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
            ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• chippie
              • Jul 2006
              • 528

Niet alleen is hij nogal een marktverzieker, hij staat ook nog op het randje van failissement. Lage inkomsten is beter dan geen inkomsten zeker?.
              Nu dat zijn uitspraken die ik niet zou maken. Kunt u dat staven?
              Heb nog van die firma berichtjes gezien waarbij zijn calculator met een factor 1.? aan de haal gaat.
              Wrms en peak zijn dan toch echt niet zijn ding.
              Van het merk heb ik nog nooit gehoord dus over de kwaliteit kan ik niet spreken.

En ja JBL heeft de JRX serie die misschien niet geweldig is, maar staat wel JBL op en voor sommige klanten is dat de doorslag. (sommige zijn merk geil)
              Elk merk heeft wel een instap setje die helaas niet zo mooi klinkt.....maar goesting is koop.

Je kunt niet verwachten dat je met een budget serie het zelfde effect krijgt dan bvb de Nexo, Martin Audio, JBL Vrx of VT, EV, etc etc.
              Van een slechte installatie een goede maken is misschien moeilijk (dwz het beste eruit halen) maar van een goede installatie een slechte maken is heel gemakkelijk.

Comment

• chippie
                • Jul 2006
                • 528

Daarmee zijn het ook budget reeksen. Maar ik hoef ook geen DAP dank u neen en ben ook niet merken geil.....HK is ook leuk.

Comment

• JanV
                  • Jul 2007
                  • 60

Pittige microfoontjes voor € 225.000

Comment

• chippie
                    • Jul 2006
                    • 528

Dat is waarschijnlijk de prijs met de firma, handelspand, wagenpark ,vakantiehuis in het zuiden erbij.

Comment

• Rolandino
                      • Mar 2007
                      • 1451

maar als je denkt dat een dap x-serie een stuk beter klinkt dan een jrx-serie van jbl begin ik me toch vragen te stellen bij het 'merken geil zijn'.

In feite klinkt de DAP ook beter alleen al omdat je denkt de JBL beter is.

Ik heb ze niet naast elkaar gehoord maar ik denk dat DAP "beter" klinkt omdat je er minder van verwacht terwijl je juist van JBL MEER verwacht.

DAn kijk je naar de prijs en zie je dat DAP voor dat geld redelijk klinkt en de JBL set valt tegen. De echte JBL klank zit in het hoge segment net zoals bij EV en andere Amerken die een budget lijn hebben.

Mijn mening is dat je dan beter voor DAP kunt kiezen.
                      EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• lorenz_LVO
                        • Jan 2009
                        • 45

Is ook niet echt de meest vriendelijke man en heeft nog al een goei gedacht van zijn eigen!
                        Zet ergens 4boxen en versterker af zonder ze aan te sluiten en zonder iets te zeggen of te vragen vertrekt hij weer.
                        Spamt alles vol met zijn dingen. Overplakt affiches van andere fuiven.
                        Vraagt prijs offertes aan onder andere namen aan andere geluidsfirma's. Als ge een mail krijgt van "friendsloverke@hotmail.com" doet de moeite niet om te reageren.
                        Stuurt mails naar jonge discobars om te zeggen dat ze toch maar eens betere kunnen gaan op passen of hij de BTW eens moest inlichten.
                        Enzo kan ik nog wel even door gaan...

Comment

• Rolandino
                          • Mar 2007
                          • 1451

zo zijn er meer collega's in deze branche. Echter maken ze veel van je kapot.
                          EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• vasco
                            • Oct 2003
                            • 2567

Originally posted by JanV
                            Pittige microfoontjes voor € 225.000
                            http://muziek.marktplaats.nl/microfo...fta_ind=1&fs=1
                            En wat is er vreemd/raar aan deze advertentie?
                            Hij bied nieuw aan met factuur en garantie voor een prijs die toch behoorlijk onder andere shops zit met hun 297 euro.
                            Tevens noemt hij ook de reden waarom deze prijs.

Comment

• mrVazil
                              • Mar 2010
                              • 330

er staat niet 225 euro, er staat 225000 euro. Een punt is een decimalen scheiding, geen komma

Comment

• vasco
                                • Oct 2003
                                • 2567

Zo, hoe bedoel je een mens heeft een ingebouwd fout correctie systeem. Die was mij gewoon niet opgevallen maar dat is inderdaad een pittige prijs (denk dat het een typo is van de adverteerder en iedereen waarschijnlijk wel begrijpt wat er staat).

Comment

Working...