Zeer domme advertentie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Michel_G
    • Dec 2003
    • 376

Dit is toch wel iets waar ik mij een beetje zorgen om begin te maken:

Prachtige vuurwerkinstalatie voor indoor

gebruik. de set bestaat uit :

ontsteekunit le maitre pyroflasch 6-24
    6 ontstekers
    doos patronen theaterblitz silverstar 1m.
    doos patronen silverjet
    doos theater maroons
    white confetti cardridge
    large streamer cardridge
    complete bekabeling

Gewoon absurd, dit wordt gewoon te koop aangeboden op internet (marktplaats).

Moet je niet bevoegd zijn om met dit soort dingen om te mogen gaan ??? Je hebt het hier (op de confetti na) wel over pyrotechnische dingen.

Als hier nou een of andere mafkees, hele zooitje koopt en het onverantwoord gaat gebruiken bij een of ander optreden..... Ik wil er niet aan denken wat de gevolgen zouden kunnen zijn !!!
    Is weer terug !

Comment

• DJ.T
      • Nov 2002
      • 1502

Vuurwerk van le maitre kan je gewoon kopen net als de ontstekings mechanismen.
      Ik vind het ook niet verantwoord maar het is wel normaal te verkrijgen.
      We're ready to party, are you?

Comment

• vic
        • Jun 2003
        • 93

volgens mij is sinds de vuurwerk ramp in enschede, De regels voor pyrotechniks vlink aangescherpt. je mag ze niet maar gebruiken zonder een benodigde training van 1000etjes per jaar. want je moet de cursus steeds opvrissen[xx(]. Ik heb van een vriend van me vernomen dat je geen pyro s meer mag kopen. Doordat ze in ons land zo streng zijn op pyro's blijven veel tourende toneel gezelschapen weg uit ons land en kleine toneel groepen hebben het veel moeilijker om genoeg mensen te werven omdat zij door deze regeling hun speciaale efekt kwijt zijn.
        Er zit wel een steekje bij je los als je pyro s zomaar op een algemeene verkoopt site gaat verkopen want je weet maar nooit wie ze opkoopt en zo gebeuren er echte ongelukken. Als je leest hoe sommige mensen daar praten over te koop staande speakers of verhalen hoort van mensen die zegge dat hun hifi setje even hard gaan als echte kaste Moet je je eens indenke wat er dan zou kunnen gebeuren als deze ventjes dan met pyro s gaan lopen spelen[B)][:0][B)][:0]
        Zou je deze man anders niet even kunne mailen en vragen hoe hij het in zn hoofd haalt omdat daar te plaatse. Want als het fout gaat mogen wij daar ook weer onder lijden omdat de regelgeving dan nog straker worden dan het al is
        greetzz
        vic[8]

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

citaat:Geplaatst door speakerfreak

37.50 lijkt me erg sterk(jah heb het ook gezien in de sjop) maargoed tjah... ik zou zegge mail hem eens netjes, en kijk wat ie erop te zeggen heeft
          ff gechecked bij de verkoop van J&H...prijs is juist.

Mag ik vragen wat de lol/nut is van iemand die een setje verkoopt te wijzen op zijn hoge verkooppprijs?
          de marktwerking is doorgaans dat die malloot met zn spullen blijft zitten...kortom vrij groot zelf reinigend vermogen
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• speakerfreak
            • May 2002
            • 1446

gewoon kijken wat de reactie is, zo heb ik ooit iemand gemailt die 2 raveland speakers (je weet wel gamma model 3 weg) aanbood voor 100euro terwijl die dingen letterlijk 37 euro kosten...

Hij begon toen van *hoe weet je dat dit de zelfde zijn en dit is betere kwaliteit...*, ik heb toen iets terug gemailt van, *NOPE, is ook gamma hout, met piezo tweeter van een euro ongefilter enz.* nooit antwoord daarop terug gehad

MAAAAAAAAR net weer een leuke advertentie gezien

check http://www.marktplaats.nl/markt/muzi...7.htm?oudei=15

lol...

Ennuh 37.50 ernstig goedkoop, twijfel erover om er nog een paar te bestellen, alleen geld is op en er hangt er al in me kamer van 3x 4m
            Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• driesmees
              • Apr 2003
              • 1076

met 150W 400 man?
              moet me dringen een 10 tal kopen, dan kan ik 4000 man aan
              [CENTER] [/CENTER]

Comment

• vasco
                • Oct 2003
                • 2567

Ik heb hem even een mailtje gestuurd:

Ik vond jou advertentie via een professional licht & geluidforum waar er smakkelijk word gelachen om advertentie's als deze. Wij vragen ons allemaal af hoe jij met MAAR 150Watt een zaal van 400 man kan voorzien van GOED geluid.

Kun je ons uitleggen hoe jij dit doet want dan moeten wij er maar een stuk of tien kopen om zo 4000 man te kunnen voorzien van geluid.

Zal mij benieuwen of er een reactie komt [}]

Comment

• vasco
                  • Oct 2003
                  • 2567

En zijn reactie:

ik heb zeker voor minimaal 350 man gedraaid met deze boxen in een zaal van 15 bij 15 en waarom wil je zoveel moeite doen om zo'n verschrikkelijke zeik @mail te sturen heb je niks beters te doen

Ik heb gelukkig beter werk te doen dan hij

Comment

• djbirdie
                    • Oct 2002
                    • 509

Hij draaide ook voor schizofrene mensen...
                    grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• Michel_G
                      • Dec 2003
                      • 376

We hebben er weer een !

Er claimt er eentje mini par 64 te verkopen !

3 mini par 64 met trafo 12v 20 watt halogeen lampen

Zijn gewoon par 16. Ik dus vriendelijk en stuur hem een mailtje en zeg dat hij geen mini par 64 verkocht maar par 16, krijg ik dit terug:

Nee, hoor, weet heus wel wat ik verkoop, heb ze gekocht als mini par 64!!!!!!

Enige vreemde is dat er 20 watt lampjes inzitten en niet zoals normaal voor par 16 is 50 watt.

Zit ik er nou helemaal naast of zit hij fout ?!?
                      Is weer terug !

Comment

• MatthiasB
                        • May 2003
                        • 674

jawel heb er weer een te pakken dze vraagt bijna 200 euro voor een jb mengpaneel dat ik ook wou kopen als ik 12 jaar was (+- 9 jaar geldeden) dit ding koste dan een goede 14.000 frank en hij vraagt er nog steeds 8000 van

of laten we eens veel geld vragen voor een hoopje ijzer:

en dan deze als laatste

hier en daar eentje op marktplaats uitgepikt maar zo staan er veel hoor
                        NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• Michel_G
                          • Dec 2003
                          • 376

Zijn inderdaad tal van die advertenties, maar ik ben nu wel benieuwd:

Bestaat mini par 64 nu wel of niet ?!?

Dit is de eerste keer dat ik er van hoor en ik denk waarschijnlijk dat ik het ook niet vaker zal horen . (kan me niet voorstellen dat dit echt bestaat, maar ik wordt graag ingelicht als het wel zo is)
                          Is weer terug !

Comment

• djbirdie
                            • Oct 2002
                            • 509

Ja het ziet er natuurlijk uit als een mini PAR 64 maar ik ken het ook alleen maar als PAR 16...
                            grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• dj Q-bone
                              • Sep 2001
                              • 171

Wees er snel bij voor iemand anders het voor je neus wegkaapt:

Comment

• speakerfreak
                                • May 2002
                                • 1446

jesus, 4000euro, doe normaaaaal, zullen we allemaal gaan bieden 10 euro.. 15euro..:P
                                Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

Working...