Zeer domme advertentie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Barthezz80
    • Aug 2004
    • 365

Deze is echt grappig, let vooral op de omschrijving

Voor het geval de link over een tijdje niet meer werkt:

Hier de omschrijving:

"Record with a recording of Jonny Be Good. Although it is very scratched it still looks like a record. You wouldn't really know the difference unless you tried to play it. Then again i did put it in my CD player instead of a "phonograph" i guess is what it's called. Are CD's and Records the same thing? I know one is shiny and the other is black. Oh yeah, I left it in my car so it's kinda warped. Whoops."
    Bart

Comment

• DJ nn
      • Jun 2006
      • 489

nog een leuke:

let vooral op de titel: DJ Set bestaande uit de beste professionele toestellen

waarom kost een rodec dan 4x zoveel dan deze "hele" set ? (vertserker, boxen om te beginnen ????)
      ... the sound of silence...

Comment

• Ahmed Al Dayri
        • Oct 2005
        • 354

Originally posted by DJ nn
        nog een leuke:

let vooral op de titel: DJ Set bestaande uit de beste professionele toestellen

waarom kost een rodec dan 4x zoveel dan deze "hele" set ? (vertserker, boxen om te beginnen ????)
        En toch zijn er nog (helaas) veel mensen die hier intrappen..

Maar zeg nou zelf, wat mot je met Rodec als je 2x per jaar een schuurfeestje hebt voor je vrienden (20 man)

Comment

• DJ nn
          • Jun 2006
          • 489

dan neem je een radio mee !
          jaja maar het verschil van de beste professionele toestellen en de apparatuur die ik zou meesleuren (nee niet de radio) is minder groot dan dit verschil

Comment

• Max
            • Feb 2003
            • 680

Sinds waneer maakt Dynacord Dap speakers?

Klik

Comment

• Drive inn tnt
              • Sep 2003
              • 1082

Originally posted by Max
              Sinds waneer maakt Dynacord Dap speakers?

Klik
              (Je was met net voor had hem ook al zien staan )

Och man, niet te geloven. Zal het wel even aan de marktpl**ts mod door geven.
              Ben benieuwd wie deze set gaat VOELEN.
              Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• DJ nn
                • Jun 2006
                • 489

licht het aan mij of staat er op de foto idd dynacord ???

Comment

• vasco
                  • Oct 2003
                  • 2567

Daar zullen wij wel nooit meer achter komen, advertentie is verwijdert.

Comment

• Studio 2000 uden
                    • Mar 2006
                    • 60

deze is ook leuk
                    http://koopjes.marktplaats.nl/muziek.../42434378.html?

zeer profi ja,

1x versterker. hij heeft altijd de boxen gehouden.
                    1x 6 kanaals mengpaneel incl. master. het is een mengpaneel met 2 microfoon kanalen en 3 line, en 1 master. het is een prima ding het is een oud model maar doet het prima, en heeft tulp aansluitingen, die u er natuurlijk bij kunt krijgen!
                    2x zwarte boxen. jah ook weet ik hier het aantal wattages niet van maar ik heb het boekje er nog wel bij.
                    2x blaster boxen. het aantal wattages weet ik niet pricies. want ik heb erook geen boekjes van of zo maar het zijn wel super boxen hoor! ze gaan echt hard. er zitten ook hele grooter woofers in. er komt heel hard geluid uit.
                    Hij heeft altijd in een radiostudio gestaan en er is nooit mee gesleept en gegooid zoals bands en drive inns dat doen

Comment

• ruurd
                      • Sep 2005
                      • 95

Originally posted by Studio 2000 uden
                      deze is ook leuk
                      het is een prima ding het is een oud model maar doet het prima, en heeft tulp aansluitingen, die u er natuurlijk bij kunt krijgen!
                      Wilt u ze er niet bij? Prima, dan sloop ik ze er gratis voor u uit

Comment

• Drive inn tnt
                        • Sep 2003
                        • 1082

Niet bekent met de geliefde MC serie van DAP?
                        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Drive inn tnt
                          • Sep 2003
                          • 1082

Originally posted by Studio 2000 uden
                          deze is ook leuk
                          http://koopjes.marktplaats.nl/muziek.../42434378.html?

zeer profi ja,

1x versterker. hij heeft altijd de boxen gehouden.
                          1x 6 kanaals mengpaneel incl. master. het is een mengpaneel met 2 microfoon kanalen en 3 line, en 1 master. het is een prima ding het is een oud model maar doet het prima, en heeft tulp aansluitingen, die u er natuurlijk bij kunt krijgen!
                          2x zwarte boxen. jah ook weet ik hier het aantal wattages niet van maar ik heb het boekje er nog wel bij.
                          2x blaster boxen. het aantal wattages weet ik niet pricies. want ik heb erook geen boekjes van of zo maar het zijn wel super boxen hoor! ze gaan echt hard. er zitten ook hele grooter woofers in. er komt heel hard geluid uit.
                          4x raveland disco-boxen. 93 decibel en 300 watt max. ik heb er hier 4 van staan ze zijn echt helemaal nieuw staat. zijn ook niet oud en ik heb het boekje erbij. er zitten krassen of iets op ze zijn helemaal nieuw.
                          Vette boksuh meneer

Comment

• hugovanmeijeren
                            • Oct 2004
                            • 1436

Dynacord D-Lite of D(ap)-Lite ??

Groeten Hugo
                            Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• Ahmed Al Dayri
                              • Oct 2005
                              • 354

Iemand interesse in een "JB Systems 16 figuren laser"?

Comment

• MEEO Licht en Geluid
                                • Nov 2005
                                • 950

Originally posted by Ahmed Al Dayri

http://koopjes.marktplaats.nl/muziek...f=1&fta=#photo
                                Originally posted by Ahmed Al Dayri

http://koopjes.marktplaats.nl/muziek...f=1&fta=#photo
                                uhm, wat is hier zo dom aan? Is toch een normale advertentie?

Overgens wel: wordt goed en zorgvuldig ingepakt
                                MEEO Audio Licht Rigging,
                                Mark van der Werff
                                Groningen

Comment

Working...