Misgien heeftd hei last van lisdexy?
Zeer domme advertentie
Collapse
X
-
Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT] -
Originally posted by Drive inn tntMisgien heeftd hei last van lisdexy?
Dislexie heeft meer temaken met lezen.Comment
-
Originally posted by MaxMEEO Audio Licht Rigging,
Mark van der Werff
GroningenComment
-
Originally posted by Ralph HeesDan heeft hij wel een hele erge versie, ik heb ook dislexie maar ik kan evengoed een fatsoenlijk typen.
Dislexie heeft meer temaken met lezen.
Het komt toch niet lekker over als iemand zo'n stuk schrijft.Comment
-
Hier een die denkt het weer gratis of tegen een klein prijsje te kopen
Marktplaats.nl > lees - Muziek en Instrumenten - Licht en Laser=Comment
-
Originally posted by LJ DwainHier een die denkt het weer gratis of tegen een klein prijsje te kopen
Marktplaats.nl > lees - Muziek en Instrumenten - Licht en Laser=
Die vervolgens zijn hele advertentietekst kopieert....
Groeten HugoRenkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!
"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" VarroComment
-
mail mu als ju iets hebt liggen maakt niet uit als het kapot is mieschien kan ik het nog wel repareren
uhm,,, hij is 12
Misschien een defecte MX-10 sturen, kijken of die dr uit komtMEEO Audio Licht Rigging,
Mark van der Werff
GroningenComment
-
Originally posted by MEEO Licht en Geluidmail mu als ju iets hebt liggen maakt niet uit als het kapot is mieschien kan ik het nog wel repareren
uhm,,, hij is 12
Misschien een defecte MX-10 sturen, kijken of die dr uit komtComment
-
Originally posted by Ralph HeesDan heeft hij wel een hele erge versie, ik heb ook dislexie maar ik kan evengoed een fatsoenlijk typen.
Dislexie heeft meer temaken met lezen.Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
-
-
-
Nou dat vind ik een SLIMME advertentie: ik zoek iemand die voor mij het sleurwerk wil doen en ook nog de lichtshow meebrengt.
Zoeken we allemaal niet iemand die voor ons het gesjouw wil doen?Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.Comment
Comment