Zeer domme advertentie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

Het schijnt dat ze nu ook een FireWire-versie gaan uitbrengen, zodat je meerdere kasten tegen elkaar aan kan bevestigen voor de extra grote waspartijen in een gesynchroniseerd wasprogramma. Ook hebben deze wasmachines betere anti-kalkfilters, die het skineffect van het water positief beinvloeden. Het enige nadeel is dat de gekoppelde machines hierdoor met elkaar gaan interfereren, waardoor de rotatormotor (D-size uiteraard) sneller slijt.

Gelukkig zit 'ie nog in Beta-testfase.

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

Ze zijn wakker geworden bij de Aldi.

Comment

• Ralph Hees
        • Nov 2005
        • 183

Jammer wilde hem net gaan kopen, wil nog wel wat ram geheugen in mijn computer plaatsen voor 40 euro.

Comment

• Joost_A
          • Apr 2005
          • 45

Het zal wel aan mij liggen maar deze Soundcraft mixer heeft volgens mij een identiteits crisis. Deze mixer houdt volgens mij meer van licht dan van geluid.

Kijk op marktplaats.nl en vul deze zoekterm in: 7127081213

Comment

• DJ_matthias
            • Jun 2005
            • 620

Originally posted by Joost_A
            Het zal wel aan mij liggen maar deze Soundcraft mixer heeft volgens mij een identiteits crisis. Deze mixer houdt volgens mij meer van licht dan van geluid.

Kijk op marktplaats.nl en vul deze zoekterm in: 7127081213
            ofwel is het nog een oude versie... meer kanalen maar geen toonregeling
            we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
            Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3150

Toch leuk dat ie achter in zn FC toch nog een audio-harting heeft liggen.
              Of heeft ie toch een dimmerpack ingebouwd?

Comment

• GuntherM
                • Jan 2006
                • 163

Ik wil wel eens de geluidsspecificaties van deze "mixer" zien

Comment

• Upgrading your system
                  • May 2003
                  • 1684

oww, jij hebt hem ook gezien... geniaal..

als de beste jongen dit leest begrijpt hij vat ook gelijk waarom er al 10 jaar geen bandjes mee gemixt zijn
                  Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• jurjen_barel
                    • Jun 2003
                    • 3150

Hoewel ik 'm in dit topic post, vind ik de advertentie juist BRILJANT!!

Speciaal voor de muzikanten (of technici met muzikale ambities) onder ons:
                    [FONT=Courier New][FONT='Courier New']Marktplaats.nl > Luchtgitaar Airthunder '97 - Muziek en Instrumenten - Snaarinstrumenten | Gitaren | Elektrisch

Check out the nice pics.
                    [/FONT]
                    [/FONT]

Comment

• Funmaker
                      • Jun 2006
                      • 922

zalig gewoon
                      Hold on a second, relax and listen...

Comment

• moderator
                        Moderator
                        • Apr 2001
                        • 5950

Wow.....dat knopje ook al aangeraakt?

"dit is een topper" ...ik wel, vind de advertentie ook gewoon top!
                        Mocht je dat ook vinden, mag je van marktplaats op die knop leunen, dan gaat een mederwerker er naar kijken en krijgt de advertentie een speciaal plaatsje!

kortom, klikkerdeklik!

geniale add by the way
                        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Gast1401081
                          • Mar 2001
                          • 7999

yep, geniaal...

Tevens te koop, een zakje amperepoeder, te gebruiken als er weinig stroom voorhanden is... Staat op de plank naast de luchtankers, en de plintenladders...

LOL

Comment

• moderator
                            Moderator
                            • Apr 2001
                            • 5950

enne...

enne...
                            TK Luchtgitaar, merk Fantastic [Archief] - Satellite Fun Board
                            enne...
                            Muzikantenforum :: Onderwerp bekijken - plectrum aangeboden
                            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• @lex
                              • Jul 2006
                              • 1087

Originally posted by jurjen_barel
                              Hoewel ik 'm in dit topic post, vind ik de advertentie juist BRILJANT!!

Speciaal voor de muzikanten (of technici met muzikale ambities) onder ons:
                              [FONT=Courier New][FONT=Courier New]Marktplaats.nl > Luchtgitaar Airthunder '97 - Muziek en Instrumenten - Snaarinstrumenten | Gitaren | Elektrisch

Check out the nice pics.
                              [/FONT]
                              [/FONT]
                              Ik heb de beste man even een reactie gestuurd:

Beste heer,

Gezien het wijken van de houtenvloerdelen eronder gaat het om een tamelijk zwaar type. Wel jammer, de specs zoals omschreven in uw advertentie zijn veelbelovend.

Met vriendelijke groet, @lex
                              Ben benieuwd of ik nog een leuke reactie krijg
                              Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• jurjen_barel
                                • Jun 2003
                                • 3150

Originally posted by MacGyverSounds
                                Tevens te koop, een zakje amperepoeder, te gebruiken als er weinig stroom voorhanden is... Staat op de plank naast de luchtankers, en de plintenladders...
                                Heb je toevallig ook draadloze stroomaansluitingen in het schap?

Liep langs iemand op de PAmarkt en de rookmachine onder zijn arm blies zomaar wat rook uit (in het looppad dus, geen stekker in een stopcontact). Toen haald ik die draadloze stroom ook al aan. Lijkt me toch een gat in de markt, nu aangetoond is dat het werkt.

Comment

Working...