Originally posted by jurjen_barel
Zeer domme advertentie
Collapse
X
-
-
Originally posted by DJ nnzou idd wel handig zijn zo'n vliegende 230...
Niet meer klooien met kabels waar een knoop ervoor zorgt dat er geen elektriciteit doorkomt
grtzzz DJ nnComment
-
-
Hij is misschien niet zo dom, maar ik wil hem jullie toch laten zien
Marktplaats.nl > energiezuinige lamp OSRAM 10.000 WATT.. - Muziek en Instrumenten - Licht en Laser
De Vraag: in welk (groot) theaterarmatuur wordt deze (huge) lamp dan gebruikt?MEEO Audio Licht Rigging,
Mark van der Werff
GroningenComment
-
Originally posted by nielsbik moest even nadenken toen ik las energie zuinige 10000 watt lamp, maar denk dat ik hem nu wel doorheb.... als 1 iemand in de buurt dat ding aansteekt is gelijk de hele wijk verlicht, scheelt heel wat lampjes....
"dichterlijke" vrijheid dan maar ?
wijziging: in de theaterwereld zou hij veel gebruikt worden: als parkingverlichting ?... the sound of silence...Comment
-
Originally posted by DJ nnstelde ik mij ook vragen bij... zuinige lamp van 10 kW waarvan zijn zekeringen van 16A eruit floepen
"dichterlijke" vrijheid dan maar ?
wijziging: in de theaterwereld zou hij veel gebruikt worden: als parkingverlichting ?Comment
-
Originally posted by MEEO Licht en GeluidDe Vraag: in welk (groot) theaterarmatuur wordt deze (huge) lamp dan gebruikt?
Zijn zelfs te vinden in 12-15-18-20-24kW...Last edited by axs; 27-03-07, 21:36.If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
-
Originally posted by axsKomt behoorlijk vaak voor in Fresnellen in TV-studios / filmsets.
Groeten HugoRenkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!
"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" VarroComment
Comment