Zeer domme advertentie
Collapse
X
-
-
Marktplaats.nl > Complete geluid installatie - Muziek en Instrumenten - Microfoons
en daar durft ie ook nog 1250 euro voor te vragen....steekje los?!Mag ik wat meer laag in 't hoog?Comment
-
[FONT=Verdana]Eerste indruk is erg belangrijk, uiteraard.
Marktplaats.nl > verhuur profecionele disco verlichting - Hobby en Vrije tijd - Feestartikelen | Verhuur
Verhuur profecionele disco verlichting
Maar het kan nog erger:
[/FONT]Marktplaats.nl > Profecioneel gebouwde boxen - Muziek en Instrumenten - Speakers
Ik heb maar gelijk een paar 'profecionele' kasten bestelt.
Het leuke is ook nog dat hij bij zijn eigen shows doodleuk JBL (als ik het goed zie...) gebruikt: ROCXY De drive in voor jouw feest - Muzikanten, Artiesten en Dj's in Sassenheim, Zuid-Holland
Vertrouwen in je eigen product
Mvg,
Teunuǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
permalink
[FONT=Verdana]Eerste indruk is erg belangrijk, uiteraard.
Marktplaats.nl > verhuur profecionele disco verlichting - Hobby en Vrije tijd - Feestartikelen | Verhuur
Verhuur profecionele disco verlichting
[/FONT]Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.Comment
-
[FONT=Verdana]Eerste indruk is erg belangrijk, uiteraard.[/FONT]
[FONT=Verdana]Marktplaats.nl > verhuur profecionele disco verlichting - Hobby en Vrije tijd - Feestartikelen | Verhuur[/FONT]
[FONT=Verdana]Verhuur profecionele disco verlichting[/FONT]
[LIST][*]Prijs:[*][*]Bekeken:[*]83 keer sinds 05-09-09, 21:33[/LIST]
Meer foto's
Beschrijving
Alleen in Nijmegen
FEESTJE!!! Profecionele verlichting nodig ?
(o.a. bubble-machine en div. soorten disco verlichting)
Informeer vrijblijvend."Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"Comment
-
-
First make it work, then make it look pretty!Comment
-
Ik had de prijs niet eens gezien Haha, vijftien euro. Mijn -*** zeg.
Hoor ik daar iemand het woord marktverzieking roepen? Oke, oke, die discussie zal ik hier maar niet oplaaien. (weg topic)
Eigenlijk is dit zo belabberd dat ik mezelf afvraag of dit sowieso wel onder 'onze markt' valt...
Mvg,
Teunuǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Die ONTZETTEND ranzige bellenblazer was mij ook al opgevallen ja. Gadverdamme, een veel slechtere indruk kun je niet geven.
Ik had de prijs niet eens gezien Haha, vijftien euro. Mijn -*** zeg.
Hoor ik daar iemand het woord marktverzieking roepen? Oke, oke, die discussie zal ik hier maar niet oplaaien. (weg topic)
Eigenlijk is dit zo belabberd dat ik mezelf afvraag of dit sowieso wel onder 'onze markt' valt...
Mvg,
Teun
Ehm, als je dan op foto drie ziet dat er een strobo'tje van een tientje van de Gamma in een keuken op het aanrechtblad ligt, naast de kraan en naast een gebruikte verfroller (ok, in het plastic zakkie, maar duidelijk gebruikt met latex) dan komt dit inderdaad ERG profecioneel over ja..... Dit laatste om maar even met de spelvouthuh van de adverteerder te blijven spreken....Last edited by Mach Facilities; 05-10-09, 16:44.Comment
-
Marktplaats.nl > Complete geluid installatie - Muziek en Instrumenten - Microfoons
en daar durft ie ook nog 1250 euro voor te vragen....steekje los?!
Het is een complete 100V installatie met extra's. Denk dat de vraagprijs niet echt gek is. Een beetje 100V versterker is nieuw al snel €500+ per stuk. Denk dat als dit een beetje gerenommeerde set is het nieuw snel €3000+ heeft gekost.
Misschien eerst verdiepen in de verkoopwaar voordat je het als dom bestempelt.
Comment
-
Koopje!
Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen
Met FM-tuner slechts 250 euro duurder!
Marktplaats.nl > Mengpaneel met bijbehoren: muziekinstallatie - Muziek en Instrumenten - MengpanelenLast edited by keenoncoolstuff; 14-10-09, 23:55.All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.Comment
-
I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Ja ook leuk het ene is een SkyLec??? 350 en de andere een 450, hee en de 350 komen we ook nog tegen met 5 kanalen..
Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen
Damn wat een leuk setje om niet te kopenJakob-Jan
Lightjockey Beta tester
Freelance Licht tekkieComment
Comment