Zeer domme advertentie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • seppe30
    • Dec 2007
    • 248

staat al op 1500 euro wil wel eens weten voor hoeveel hij zal weg gaan

Comment

• @lex
      • Jul 2006
      • 1087

Niet zozeer een domme advertentie alswel niet heel netjes:

Marktplaats.nl > Harting 108 Male inbouw - Muziek en Instrumenten - Kabels en Stekkers

Vermelde nieuwprijs €250,-

Mijn netto prijs nog geen €90,-

Reactie van adverteerder:

"dit wordt bepaald door vraag en aanbod"

Ben benieuwd of hij het ervoor krijgt. Ik hoop het niet.

@lex
      Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• speakertech
        • Jan 2008
        • 1697

Originally posted by keenoncoolstuff
        Nouja, dat van die lichttafel valt nog mee, want er staat een merk en type bij. Maar wat dachten jullie van "overloopconnectoren"?
        partij overloopconnectoren - Rhythm Sound & Light - Online veiling - Troostwijk

Waarschijnlijk nog uit de tijd van de koude oorlog, óf om de spreekwoordelijke druppel te transporteren.

Groet, Rob.
        Er staat al een paard in de gang, dus die dozen met connectoren moeten naar de overloop.
        Speakertech
        Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
        ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• @lex
          • Jul 2006
          • 1087

Originally posted by speakertech
          Er staat al een paard in de gang, dus die dozen met connectoren moeten naar de overloop.
          Speakertech
          Die snap ik niet???

@lex
          Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Originally posted by @lex
            Die snap ik niet???

@lex
            De gang is vol dus als er nog iets bij moet dan is er slechts op de overloop nog wat ruimte. Er zou een mogelijkheid zijn om het paard op de overloop te zetten maar dan moet die de trap op en aangezien het geen gang connectoren maar overloop connectoren zijn ligt die optie niet echt voor de hand.
            Snap je het nu???
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• 4AC
              • Nov 2007
              • 1791

Kasten te koop, waar je prima een QSC 6.0 op neer kunt leggen.

Mvg,

Teun
              uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
              Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

Er zit zelfs een speaker in die subs.

Comment

• Timothy
                  • Aug 2005
                  • 175

zouden dit de woofers zijn die in de ts(X)-reeks van jb systems zitten?

Comment

• djspeakertje
                    • Oct 2008
                    • 1912

Ik hoop voor zowel koper als verkoper dat het cerwin-vega! speakers (en kasten) zijn... Scheelt een boel ellende

Daan
                    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Stoney3K
                      • Sep 2007
                      • 1399

Tuurlijk, die QSC zal er echt niet vanaf vallen als ik het formaat van de kastjes zo bekijk.

Bodje van 50 euro doen voor die twee 'bijzettafeltjes' en dan een paar honderd euro aan nieuwe drivers erin schroeven. Goeie deal toch?
                      First make it work, then make it look pretty!

Comment

• 4AC
                        • Nov 2007
                        • 1791

Ik ben blij dat mijn sarcasme is overgekomen, haha!

Mvg,

Teun
                        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                        Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• MusicXtra
                          • Feb 2006
                          • 9316

Originally posted by Stoney3K
                          Tuurlijk, die QSC zal er echt niet vanaf vallen als ik het formaat van de kastjes zo bekijk.

Bodje van 50 euro doen voor die twee 'bijzettafeltjes' en dan een paar honderd euro aan nieuwe drivers erin schroeven. Goeie deal toch?
                          Meestal worden dit soort kastjes door het chassis van de speaker bij elkaar gehouden.

Comment

• goldsound
                            • Jan 2003
                            • 429

Originally posted by djspeakertje
                            Ik hoop voor zowel koper als verkoper dat het cerwin-vega! speakers (en kasten) zijn
                            Ik kan je verzekeren dat dit geen Cerwin-vega kasten zijn, deze kasten heb ik hier namelijk ook staan. Het betreft hier de Jamo PA6000.

Meestal worden dit soort kastjes door het chassis van de speaker bij elkaar gehouden.
                            Dit valt reuze mee, de bouw van de kast is zelfs behoorlijk goed.

Die PL6.0 op die kasten is wel een beetje ERG overdreven
                            Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

Comment

• koen g
                              • Oct 2009
                              • 52

Tjah, domme advertentie ( dat mag je voor jezelf uitmaken ) maar toch zeker iets aparts:
                              Marktplaats.nl > 8 geluids boxen voor carnaval - Muziek en Instrumenten - Speakers
                              Creatief gebruik van schuko's, een fase omgedraaid in een handomdraai

Comment

• MusicXtra
                                • Feb 2006
                                • 9316

Nog een groot voordeel is dat reserve stekkers op iedere straathoek verkrijgbaar zijn, dat kun je van Speakons niet zeggen.

Comment

Working...