Zeer domme advertentie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stoney3K
    • Sep 2007
    • 1399

Originally posted by koentjes
    Marktplaats.nl > Compleet Dimmerrack + 25 meter kabel met 10-polige hartingen - Muziek en Instrumenten - Licht en Laser

op zoek naar een zwerfkast?

"Er is nog een optie om er nog een dimmer bij in te doen, dan kan je het hele rack ook gebruiken als een soort van zwerfkast."
    Ooit wel eens gehoord van dimmers op vaste spanning patchen? Dan maak je alleen gebruik van de zekeringautomaten die in de dimmers zitten.

De ShowTec-blauwe blindplaat maakt hem trouwens wel prachtig af. Goed kans dat daar ooit een PSA in gezeten heeft om de vaste spanning te verdelen.
    First make it work, then make it look pretty!

Comment

• koentjes
      • Dec 2007
      • 333

een dimmer patch je niet op vaste spanning, een kanaal wel, met een hardpatch, en dan gebruik je niet het kanaal van de dimmer zelf, maar een vaste spanningsuitgang.

Comment

• tarpan
        • Dec 2008
        • 266

Nooit van z'n leven gebruik ik nog een zwerfkast. elke keer dat je hem nodig hebt loop je uren te zoeken...
        als je bij de brom zit...

Comment

• renevanh
          • Oct 2004
          • 2371

Originally posted by tarpan
          Nooit van z'n leven gebruik ik nog een zwerfkast. elke keer dat je hem nodig hebt loop je uren te zoeken...
          Hehe, en als je hem dan hebt, dan zitten er motorpunten aan (3x fase + aarde) ipv fatsoenlijke, 5 polige 32A CEE aansluitingen... Heb je er nog niks aan!
          Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• daveyb
            • Aug 2009
            • 150

Marktplaats.nl - Advertenties van Van Nistelrooij uit Uden

Wie durft te vragen waar de rest van de "DJ Set" is?
            We doen het goed, of gewoon niet !

Comment

• 4AC
              • Nov 2007
              • 1791

Originally posted by daveyb
              Marktplaats.nl - Advertenties van Van Nistelrooij uit Uden

Wie durft te vragen waar de rest van de "DJ Set" is?
              Tja, als je dit soort advertenties ook al gaat plaatsen dan heb je binnen no-time de server van J&H vol, haha.

Ik zou het beperken tot de zéér domme, bijzondere, grappige, rare, onzinnige of achterlijke advertenties.
              Niet een advertentie die toevallig in de verkeerde rubriek staat.

Ik wist trouwens niet dat Van Nistelrooij ook al DJ was?

Mvg,

Teun
              uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
              Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Drumvogel
                • Nov 2004
                • 175

Er staat toch ook Semi, gedeeltelijk dus. En volgens mij werkt Ruud alleen met CDJ-2000's. Hij heeft zijn eisen bijgesteld...

Comment

• dj-wojcik
                  • Jul 2008
                  • 911

wie heeft er nog een mooie hk setje nodig... uhh of is het nu een rcf... nee toch maar dap...?
                  Marktplaats.nl > RCF en 18sound geluidsset - Muziek en Instrumenten - Speakers

duidelijk een setje voor tieners die merk-geil zijn. plakken we daar een mooi stikkertje op.. niemand ziet het verschil
                  [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                  [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Stoney3K
                    • Sep 2007
                    • 1399

Originally posted by dj-wojcik
                    wie heeft er nog een mooie hk setje nodig... uhh of is het nu een rcf... nee toch maar dap...?

duidelijk een setje voor tieners die merk-geil zijn. plakken we daar een mooi stikkertje op.. niemand ziet het verschil
                    Als hij de specificaties fatsoenlijk opschrijft dan is dat geen verkeerd setje, alleen een creatief recyclen van kasten.

De subs zijn trouwens (zo te zien) van HK, of hij moet daadwerkelijk de moeite genomen hebben om die DAP subjes van HK connectorpaneeltjes te voorzien. Als DAP de X-serie (die toch als redelijk goed te boek staat) bij HK in zou kopen zou het me trouwens ook niet verbazen.

Als hij gewoon foute informatie erop zet en het overgespoten MC'tjes blijken, dan mogen we Marktplaats even vriendelijk verzoeken deze heer aan te pakken wegens foute/misleidende advertenties.
                    First make it work, then make it look pretty!

Comment

• renevanh
                      • Oct 2004
                      • 2371

Originally posted by dj-wojcik
                      Er staat nog netjes bij wat het (volgens hem) is? Als het geen DAP maar HK blijkt te zijn, dan is dat toch alleen maar een vooruitgang?
                      Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• dj-wojcik
                        • Jul 2008
                        • 911

er staat tog duidelijk:
                        sub:
                        dap x-15B kasten geladen met RCF L15-554K speakers
                        1200 Watt continuous program power handling

als de kasten werkelijk van hk zou zijn geweest zou die tog wel de moeite hebben gedaan om ook HK voor te zetten

[CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                        [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Greendiek
                          • Jan 2010
                          • 32

Iemand nog een setje EAW subs?

Ow...uhm...ik bedoel natuurlijk WEA subs.

Klik

Comment

• 4AC
                            • Nov 2007
                            • 1791

Originally posted by Greendiek
                            Iemand nog een setje EAW subs?

Ow...uhm...ik bedoel natuurlijk WEA subs.

Klik
                            Wat is daar mis mee?
                            Het zijn vrijwel perfecte kopieën, dus verkopen als originelen hadden ze ook kunnen doen. Wees er blij mee, dat er nog mensen zijn die denken aan copyright, merkenregister e.d.

Mvg,

Teun
                            uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                            Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                              • Jun 2010
                              • 640

Tijdens mijn zoektocht voor een "leuke" versterker op mijn computerkamer kwam ik deze tegen... Ik moest hem hier toch even bijzetten...

Mist een ingang??? ik snap er niets meer van...

Marktplaats.nl > Pioneer A-616 versterker - Audio, Tv en Foto - Versterkers

Comment

• laserguy
                                • Jun 2003
                                • 2755

Nee, mist een uitgang... Verkoper kent het verschil niet tss in- en uitgang...
                                Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

Working...