Zeer domme advertentie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Drumvogel
    • Nov 2004
    • 175

*
    Recensie: Kemp Hi-Powercord III & Entreq AC Wraps
    Kilian Bakker luisterde naar het nieuwste lichtnetsnoer van Ron Kemp, die er ter verluchtiging van de recensie ook een setje Entreq AC Wraps bij leverde; met speciaal zand gevulde hoesjes die je op strategische plaatsen om je netsnoer wikkelt ter elektrische afscherming en voor demping van mechanische trillingen.

Dit vind ik wel mooi gevonden. Ik ga nu bij de blokker alle ovenwanten opkopen! Weliswaar geen zandzak maar dempt toch ook!?

"De*
    Recensie: Kemp Hi-Powercord III & Entreq AC Wraps
    Kilian Bakker luisterde naar het nieuwste lichtnetsnoer van Ron Kemp, die er ter verluchtiging van de recensie ook een setje Entreq AC Wraps bij leverde; met speciaal zand gevulde hoesjes die je op strategische plaatsen om je netsnoer wikkelt ter elektrische afscherming en voor demping van mechanische trillingen.

"De presentatie was met de Powercords sec nog indrukwekkender dan met de Wraps om de eigen kabels, met name qua ritmische punctuering en een aanstekelijke pace, rhythm & timing. Een complete quadro-combo van twee Hi-Powercord IIIs en twee AC Wrap sets bracht als het ware Yin en Yang beter in balans; verfijning en kracht die voor zichzelf spreken."
    *
    Lees hier de hele recensie, of klik op de afbeelding.

*Hier adverteren? Klik hier*

presentatie was met de Powercords sec nog indrukwekkender dan met de Wraps om de eigen kabels, met name qua ritmische punctuering en een aanstekelijke pace, rhythm & timing. Een complete quadro-combo van twee Hi-Powercord IIIs en twee AC Wrap sets bracht als het ware Yin en Yang beter in balans; verfijning en kracht die voor zichzelf spreken."
    *
    Lees hier de hele recensie, of klik op de afbeelding.

*Hier adverteren? Klik hier*

Comment

• Carl
      • Nov 2000
      • 907

Het blijft toch erg knap van al die stoorsignalen, dat ze weten dat ze bij de meterkast moeten stoppen. Storingen gaan niet door de automaten of smeltveiligheden heen, blijkbaar.
      Ook heel bijzonder om te mogen leren, dat 1 meter netsnoer alle "problemen" van kilometers kabel en bedrading kan oplossen......
      Een zakje zand om je snoer levert ook een hoop op lees ik.
      Ik laat maar een paar kuub komen, dan pak ik elk stukje kabel wat ik heb ermee in. Dan klinkt mijn systeem meteen veel beter dan die van jullie, haha

Comment

• renevanh
        • Oct 2004
        • 2371

Zakjes zand hebben natuurlijk alleen zin als je kabels met chromosomale, directieve eigenschappen hebt. Zand om je DAP kabels werkt niet hoor...

Gelukkig sta ik met oudejaarsavond buiten, daar ligt al zand, dus dan wordt me geluid beter!
        Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Roeltej
          • May 2001
          • 761

We zouden hier eigenlijk zelf een doosje audio-voodoo moeten ontwikkelen, volgens mij is de marge die je op dat spul hebt gigantisch... alleen moet je wel gekken vinden die het kopen (en die er ook zijn..)
          Vitality Show

Comment

• Robert H
            • Jan 2006
            • 378

Originally posted by Roeltej
            We zouden hier eigenlijk zelf een doosje audio-voodoo moeten ontwikkelen, volgens mij is de marge die je op dat spul hebt gigantisch... alleen moet je wel gekken vinden die het kopen (en die er ook zijn..)
            Het doosje doet er niet toe. 't Is enkel een combinatie van 'goede' marketing en het feit dat de extremistische audiofiel nog steeds niet is uitgestorven. Je blijft je er over verbazen dat er nog steeds speakers en kabels verkocht worden voor bedragen waar wij complete PA's van in elkaar zetten...

Gelukkig valt het in onze scene tot op zekere hoogte mee. Wij bakken en braden nog steeds vrolijk onze XLR-kabeltjes in elkaar met kabel van de rol en Neutrik plugjes van een paar euro. Je moet er toch niet aan denken om ook nog een vracht zandzakken mee te moeten nemen op klus ;-)

Comment

• Stoney3K
              • Sep 2007
              • 1399

Originally posted by Robert H
              Je moet er toch niet aan denken om ook nog een vracht zandzakken mee te moeten nemen op klus ;-)
              Niet voor de kabels. Hooguit om een paar baseplates tegen de grond te houden.

Nu moet ik wel zeggen dat er ook bij ons in de industrie wel behoorlijke snobs rondlopen: Als je voor een dorpsplein met hooguit 600 man publiek 10 kastjes aan EAW line array PER KANT ophangt dan doe je toch ergens iets fout.

Maar ja, je weet wat ze zeggen van de mensen met de grootste headroom op de PA... Wat was het ook alweer? 20 min de headroom in dB, en dat in centimeters?
              First make it work, then make it look pretty!

Comment

• SPS
                • Mar 2004
                • 1662

Originally posted by Stoney3K
                Niet voor de kabels. Hooguit om een paar baseplates tegen de grond te houden.

Nu moet ik wel zeggen dat er ook bij ons in de industrie wel behoorlijke snobs rondlopen: Als je voor een dorpsplein met hooguit 600 man publiek 10 kastjes aan EAW line array PER KANT ophangt dan doe je toch ergens iets fout.
                Valt toch wel mee?? 30 man per kastje...Als die dertig man flink gezopen hebben, dan hoor je dat ene kastje niet eens meer. Toch??

Paul
                Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• Carl
                  • Nov 2000
                  • 907

zand om je dap kabels werkt niet hoor...
                  Ik heb GEEN dap!!!! Helemaal niets!! En dat komt er niet ook.
                  De twee Behr... doosjes die ik heb staan ook op de nominatie om te verdwijnen. (DI100 & ADA8000)
                  Last edited by Carl; 30-12-10, 23:54.

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Toch zit er wel wat in hoor, groene stroom in combinatie met LED verlichting zorgt voor een zo laag verbruik dat de stroom aan bederf onderhevig is.
                    En iedereen weet dat bedorven stroom de dynamiek en het frequentie bereik ernstig aan kan tasten. Het is net als met de sneeuw van vroeger, die was ook anders, vraag maar aan prutsrail.
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• dj-wojcik
                      • Jul 2008
                      • 911

Is misschien wel handig bij een strandfeest. Dan graaf je je kabels toch 1 meter in.
                      [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                      [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• hardstyle
                        • Jan 2010
                        • 427

Haha, kan je meteen een extra oplegger meenemen voor een kraan

Comment

• MusicXtra
                          • Feb 2006
                          • 9316

Rare microfoons hebben ze tegenwoordig.
                          Last edited by MusicXtra; 22-01-11, 01:06. Reason: Linkje wil niet werken???
                          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Waveform
                            • Dec 2009
                            • 321

Originally posted by MusicXtra
                            Je kan het er natuurlijk wel voor gebruiken

Comment

• mhsounds
                              • Sep 2009
                              • 933

Was wel geintreseerd, heb de beste man even een e-mail gestuurd
                              Freelance Light and Video |
                              Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• Whitefarmer
                                • Oct 2003
                                • 1244

Originally posted by mhsounds
                                Was wel geintreseerd, heb de beste man even een e-mail gestuurd
                                Ik ken weinig 'mannen' die Agnes heten.
                                Groeten John
                                ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                                Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

Working...