Zeer domme advertentie
Collapse
X
-
-
Comment
-
.. Nooit te oud om te leren, en dat terwijl mijn vrouw ' surrogaat Schotse' is.Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
-
een vriend van me heet Dominic, klinkt hetzelfde als Dominique wat de naam is van een voormalig direct leidingevende (dame) van mij.
Haar naam in de 'wandelgangen' : dom-en-uniekGroeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
-
Niet echt dom, maar als je iets adverteerd, doe dan ook de juiste foto erbij.
XR-20 met 12 mono 4 stereo inputs, en de foto is de 8/8 versie.
Marktplaats.nl > Crest Audio RX-20R Supertafel Mag weg voor ...Bel!! - Muziek en Instrumenten - MengpanelenGroeten John
-
Deze advertentie is op zich niet dom maar de (vraag)prijs dan weer wel. 500 euro terwijl je deze microfoon (als particulier incl. BTW) onder dat bedrag nieuw koopt (als je hem nog kan krijgen nieuw, link naar andere shop want J&H verkoopt deze niet meer).
Comment
-
Bestel iets in Duitsland en de prijs stijgt gigantisch
Marktplaats.nl > T.Amp TA2400 versterker - Audio, Tv en Foto - Professionele Audio-, Tv- en Video-apparatuurZoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoekComment
-
Sommige marktplaats advertenties gewoon debiel opgezet, niet hetgeen wat ze verkopen of een verkeerde omschrijving, maar net als met die Crest mixer, de prijs 'bel', joh wil je dat ding verkopen of niet, zorg ervoor dat mensen reageren via marktplaats, wat ze zo niet doen.
Ook grappig, wat ik net nog ergens vond, een webshop, die weer terugverwees naar marktplaats... wtf... je bent een webshop!Vitality ShowComment
-
Bestel iets in Duitsland en de prijs stijgt gigantisch
Marktplaats.nl > T.Amp TA2400 versterker - Audio, Tv en Foto - Professionele Audio-, Tv- en Video-apparatuur
Comment
-
Comment
-
Wie niet waagt...All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.Comment
-
'k weet niet hoelang deze er nog op blijft staan...: een witte Sennheiser handheld
Marktplaats.nl > Sennheiser EW135 G2 nieuw in doos - Muziek en Instrumenten - Microfoons
hint: zoek op ioffer op sennheiser....Comment
Comment