Zeer domme advertentie
Collapse
X
-
'k weet niet hoelang deze er nog op blijft staan...: een witte Sennheiser handheld
Marktplaats.nl > Sennheiser EW135 G2 nieuw in doos - Muziek en Instrumenten - Microfoons
hint: zoek op ioffer op sennheiser....Comment
-
Kent iemand het merk GKYTRONIC ??? :P
Marktplaats.nl > GKYTRONIC disco PA speakers - Audio, Tv en Foto - Luidsprekers
Hij weet niet eens hoe hij het merk van zijn eigen speakers moet spellenLast edited by Tom06; 04-02-11, 17:56.Echo! echo .. cho .. ho .. o ... , goede akoestiek!Comment
-
-
Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!Comment
-
-
In dat geval heb ik die 6,75 voor een gooi-en-smijt leuter-microfoon wel over hoor.First make it work, then make it look pretty!Comment
-
Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
-
Ik ben niet van plan om iemand hier aan de schandpaal te zetten, maar sorry hoor, je zet jezelf hier gewoon mee voor schut:
Marktplaats.nl > Nog 1 Geluidsset voor carnaval!!! 25.000watt!! weg=weg - Muziek en Instrumenten - Speakers
"Er is nog 1 gigantische geluidsset beschikbaar voor carnavalswagens!!
bestaat uit :
4 gigantische Concert subs 18 inch horengeladen actief
4 horengeladen coactiale actieve tops
rack met mengtafel, procesoren enz
Md acoustics
complete bekabeling, brengen, ophalen, aansluiten en programeren
alles compleet!!
wees er snel bij
deze set levert 25.000watt en gaat enorm ver! dus wil je boven iedereen uit met carnaval bel of mail snel want dit is de laatste set in de verhuur! "
Dat er bedrijven zijn die de 'dB-race' aanmoedigen -vind ik- ronduit zielig en wanhopig.
Met je Dap CSA set waar je de logo's vanaf gepulkt hebt. Puh.
Mvg,
Teunuǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
Comment