Maar dan wel "Horen geladen subs" en "Coactiale tops"
Zeer domme advertentie
Collapse
X
-
-
Een anal reverb? Klinkt die als de galm in je reet?
Marktplaats.nl > anal reverb / env. filter - Muziek en Instrumenten - EffectenComment
-
[FONT=Arial, sans-serif]Pioneer DJM-800, de standaard in de wereldwijde clubs!!![/FONT][FONT=Arial, sans-serif]
[/FONT][FONT=Arial, sans-serif]Op zich niks mis met de advertentie totdat ik onderstaande deel las;[/FONT][FONT=Arial, sans-serif]Wij hebben nu een speciale aanbieding: 2 Pioneer CDJ-2000's en de Pioneer DJM-800 voor 4990 euro. [/FONT][FONT=Arial, sans-serif]Ook hiervoor geldt: haal deze set vandaag nog op en betaal hem af met slechts 25 euro per maand rentevrij![/FONT]
En welke gek gaat er zo lang op zijn centen zitten wachten zonder rente.[/FONT]
Comment
-
Hij zegt toch alleen iets over de 25 euro die rentevrij is?
Ik kan het me inderdaad ook moeilijk voorstellen dat iemand ruim 16 jaar op zijn centen gaat zitten wachten bij een product dat na 5 jaar is afgeschreven.
Groeten HugoRenkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!
"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" VarroComment
-
-
niet echt dom, maar toch:
"2x Stage Accompany 4518 18" W-bin Subs
Deze speakers hebben nog de orginele JBL drivers erin zitten.
Ook zijn deze kasten uitgevoerd met een dubbele grill aan de voorkant.
Spec.:
600w RMS, 8 ohm
103 dB, 60x45 graden. "
Ik wist niet dat SA 20 jaar of langer geleden al met directive laag bezig was, en dat zelfs met een enkele woofer!Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
-
.... call me stupidGroeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
-
Nou zie ik dat SA zelf dat ook op de specs heeft staan.
.... call me stupidThere is no substitute for imaginationComment
-
Nou, ik heb zelf nog ergens een paar van die jongens staan, en er tot voor een paar jaar 'regelmatig' mee gewerkt.
Maar ik heb toch echt een omni gevoel erbij hoor!Groeten John
Comment