Zeer domme advertentie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • baumann
    • Jul 2012
    • 29

Ik zou er ook geen stroom op zetten..

Comment

• sjig
      • May 2012
      • 909

Ik zou er wel stroom opzetten, zo werken actieve speakers nou eenmaal ....
      1300w is het vermogen dat de versterker levert. Misschien alleen het woord stroom eruit halen.

Comment

• Carl
        • Nov 2000
        • 907

Je kunt er alleen spanning op zetten, stroom gaat erdoor lopen als gevolg van die spanning.
        Je kunt er dus ook geen 1300Watt op zetten, dat neemt het ding zelf op. (als dat al waar is.....)

Comment

• Podium Verhuur
          • Mar 2012
          • 480

Maar als dat al als zeer domme advertentie wordt bestempeld, kun je heel marktplaats wel hier neer gaan zetten. Ok het is misschien helemaal correct, Maar om het zeer dom te noemen vind ik wat ver gaan.
          Ik las het trouwens anders, namelijk: "1300watt. Stroom erop en super strak geluid." Dacht ook dat het hier om actieve speakers ging.

Comment

• Fridge
            • Mar 2002
            • 153

Gevaarlijke rookdoos.....

Comment

• Podium Verhuur
              • Mar 2012
              • 480

Sorry ik snap hem niet.

Comment

• timmetje
                • Dec 2012
                • 424

"Mismaker".
                Tim

Comment

• Podium Verhuur
                  • Mar 2012
                  • 480

Dat is inderdaad wel een hele domme advertentie

Comment

• timmetje
                    • Dec 2012
                    • 424

Het is in elk geval de 'uitleg' van de advertentie die jij niet snapte. Of je 'm dom vindt of niet mag je zelf uitmaken...
                    Tim

Comment

• Podium Verhuur
                      • Mar 2012
                      • 480

Sorry misschien verkeerde smiley. Ik vind het namelijk inderdaad wel een domme spelfout. Vooral als je denkt dat je hem gaat kunnen verkopen als zijnde een mistmaker.

Comment

• Fridge
                        • Mar 2002
                        • 153

ik vond het vooral lollig omdat ik meteen een visual had van een rookdoos die alle feestgasten aan het mismaken was. De mismaker!! *jingle* :-)

Comment

• renevanh
                          • Oct 2004
                          • 2371

Alle advertenties van TAOS Productions op Marktplaats. Bekijk het aanbod van TAOS Productions en vind producten en diensten tegen aantrekkelijke prijzen!

Niet zozeer heel dom, maar lijkt geen zuivere koffie.
                          Iemand nog wat LEDparren kwijt?
                          Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Podium Verhuur
                            • Mar 2012
                            • 480

12 ledparren is toch niet zo spannend? Gezien het merk kan ik me voorstellen dat hij ze kwijt wil.

Comment

• renevanh
                              • Oct 2004
                              • 2371

Neuh... maar een niet bestaand bedrijf wat ook een iPhone zonder lader en een paar mobiele verkeerslichten waar duidelijk de eigendomssticker af gehaald is probeert te verkopen met de tekst 'zo snel mogelijk' doet toch wel wat bellen rinkelen.
                              Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Podium Verhuur
                                • Mar 2012
                                • 480

Dat van die stoplichten had ik inderdaad niet gezien is wat raar.De Iphone lijkt me niet heel raar, de originele doos is er nog etc.
                                Da het bedrijf niet bestaat verbaast me niks ook gezien de spulletjes die hij aanbiedt. Lijkt me op 1 van de vele hobbyboeren.

Op zich zijn alle dingen los niet zo raar, maar als je echter alles zo bij elkaar ziet wordt het inderdaad wel dubieus en is goed nadenken bij eventuele aankoop inderdaad wel heel erg slim.
                                Last edited by Podium Verhuur; 18-06-13, 09:17.

Comment

Working...