hoe doen jullie je vervoer ???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2139

ziet er zeer goed uit ja, een hele vooruitgang voor ons[^].

citaat:sleurbak
    leuk woordje trouwens
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• BENjpt
      • May 2002
      • 381

Mooie aanhangwagen, lekker ruim. Maar als ik eerlijk ben zou ik wel voor een gesloten aanhangweagen gaan . Daar bedoel ik mee geen zeil, maar hout/metaal (of wat dan ook)..

gr.
      Love, Life and Lighting. The 3 most important things in life!

Comment

• de kawaman
        • Dec 2002
        • 202

Ik rij met een daf 400. Niet de mooiste bus maar de laadruimte is even geschat 2.25 hoog, 2 mtr breed en een meter of 4 diep.

Lekker de ruimte dus, onze kleine show zou er 4 x inpassen
        Alle kleuren zijn mooi, als het maar kawagroen is.

Comment

• som
          • Nov 2002
          • 787

mijn sleurbakje op de server gezet[]

Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• showband
            • May 2001
            • 4524

Dat is een mooie zeg..
            Zit ik nog steeds over te denken om zo een ding te kopen.

Kun je dat ding binnen stallen? Ik zou nooit met grote reclame op mijn vervoer durven zetten dat er PA spul in zit. Dan stelen ze hem gelijk dezelfde dag in Den Haag. [B)]

Die aanhanger met tentzeil op de pagina hiervoor gaat niet werken voor mij. Gevoelige apparatuur die beneden nul komt zoals MD's, harddisks, CDlensjes gaan door condensvorming in de zaal écht niet werken na een ritje in de winter in een onverwarmde aanhanger. (was toch remork in belgië?) Trouwens bijna alle processoren van Digitale apparatuur werken niet als ze te koud zijn. (de stijg en daaltijden van de IC's veranderen)

Als je houten instrumenten zoals gitaren en drumstellen uit de vrieskou onder de parren zet zijn ze de hele avond vals.

Jammer want dat soort aanhangers zijn best wel goedkoop te koop. [V]
            lekker belangrijk!

Comment

• som
              • Nov 2002
              • 787

eej dank je
              past precies in een garage, speling boven 3 cm (leeg)en aan de kanten wel 12 cm de in de deuropening
              vergt veel martelen om hem binnen te krijgen als je moe bent[:I]

tegen ongenode gasten zit erbij;
              wielklem , ja zo'n gele
              disselslot
              2 ijzeren kokers voor de deur
              ik die slaapt op 7 meter ernaast
              mijn huisdier die slaapt op 4 meter ernaast en harder kan lopen dan dan de ongenode gasten

Comment

• Stefke
                • Sep 2003
                • 259

Ik doe het met een Opel Omega Break en aanhanger met zeil (het doen, gaat trouwens over het topic ,zijnde vervoer)

Afhankelijk van de set, alles in de aanhanger of, banken plat in de break en tot de nok vol met licht, geluid past dan net tot in de nok van de anhanger.

Ding is ongeremd en is eigenlijk onverantwoord[V], maar ja, binnenkort is er een officieel bedrijfje en dan kan/moet er geinvesteerd worden, dan ga ik voor een lichte vrachtwagen[]
                ah zo dan

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3150

citaat:Geplaatst door showband

Ik zou nooit met grote reclame op mijn vervoer durven zetten dat er PA spul in zit. Dan stelen ze hem gelijk dezelfde dag in Den Haag. [B)]
                  Is gewoon een kwestie van hier en daar een paar sloten erop zetten! Die van mij is ook nog nooit gestolen of leeggeroofd en we wonen / werken in de zelfde regio

Comment

• som
                    • Nov 2002
                    • 787

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

citaat:Geplaatst door showband

Ik zou nooit met grote reclame op mijn vervoer durven zetten dat er PA spul in zit. Dan stelen ze hem gelijk dezelfde dag in Den Haag. [B)]
                    Is gewoon een kwestie van hier en daar een paar sloten erop zetten! Die van mij is ook nog nooit gestolen of leeggeroofd en we wonen / werken in de zelfde regio
                    niet helemaal waar, als de heren dieven er interesse in hebben ben je het spul kwijt.
                    wat je er ook aan beveiliging bijmaakt, het enige wat je kan doen is de vertraging zo groot maken dat ze het ergens anders gemakkelijker kunnen pikken[xx(]

nb kijk maar eens bovenop dit forum wat er allemaal gestolen wordt,
                    om te huilen[}]

Comment

• jurjen_barel
                      • Jun 2003
                      • 3150

Dat klopt, maar het is gewoon dat als je maar genoeg goede sloten erop zet, dan wordt het uiteindelijk niet aantrekkelijk genoeg voor de dieven. Duurt het te lang om alles open te breken of maakt het veel te veel lawaai, waardoor er uiteindelijk wel iemand langskomt die alarm kan slaan!

Comment

• ronny
                        • Dec 2002
                        • 2139

het is niet de bedoeling dat wij ons materiaal in de aanhanger laten staan. Dit wordt altijd in een garage opgeslagen. Achter slot en grendel.

Ook op klus laten wij nooit iets in de aanhanger staan. Alles gaat mee naar binnen en wat we niet nodig hebben pakken we ook niet mee.

over die gevoelige aparatuur: wij hebben altijd alles vervoerd met een open aanhanger( klein modelleke). Nu hebben we een gesloten, dus opzich een hele vooruitgang voor ons. We hebben nog nooit problemen gehad met aparatuur. Nu we hebben ook niet zo overdreven veel gevoelige aparatuur: computer met tft scherm, stel pioneer cdj 100 da zal het zowat zijn.

Die cd-spelers zitten in een fc goed ingepakt in het schuim dus die kunnen wel wat temperatuurschommelingen aan. de computer staat altijd op de achterbank van de auto.

al bij al zijn we al heeel blij dat we deze aanhanger hebben kunnen kopen[^].
                        niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Michael
                          • Nov 2002
                          • 643

ronny beste tip voor jouw. Leg de gevoelige appartauur in de bak in een deken dan hebben ze het minste te lijden als je niet teveel mee moet nemen (hebt nu ook en redelijk grote remork ). Ik hoop dat je de letters al van de aanhanger hebt kunnen afhalen.

Veel plezier ermee

Comment

• ronny
                            • Dec 2002
                            • 2139

bedankt voor de tip michael. De letters zijn er al vanaf ja.

ik denk dat we er heel veel plezier aan gaan beleven. Bedankt.
                            niet zagen, gewoon doen!

Comment

Working...