Geen Tesla op Sensation Black.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • movinghead
    • Aug 2001
    • 559

Geen Tesla op Sensation Black.

Ik las net op de site van ID&T dat de Teslacoils die zouden komen op sensation black, wegens technische problemen niet gebruikt gaan worden.
    De bol van het apparaat heeft vanmorgen, na dagen lang proberen het ding te repareren, in de hens gestaan aldus ID&T. Ik vind het erg jammer. Zowel voor het pubiek als voor ID&T zelf. Was wel erg spectaculair geweest. En dat willen ze bij ID&T ook graag. Jammer jammer jammer.....
    Zijn er nog mensen met inside information?

<center>----------When technology is master, disaster comes faster----------</center>
    <center>----------- Click for profile -----------</center>
    [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]
  • Roeltej
    • May 2001
    • 761

Kweet dattie op White ook al niet werkte... best jammer.

Hoe zit dat nu eik voor de org, die betalen bak geld zodat die mensen van ... kVA ofzo... dat ding deze kant invliegen en ophangen ... en dan werkt et niet :?

(: Vitality
    Vitality Show

Comment

• Van_Diemen
      • Oct 2001
      • 189

12-07-2003 21:00 uur:

Ik kwam binnen, eerste reactie: WOW vet. Tweede reactie: damn geen
      TESLA! echt klote!!!! Had t wel eens willen zien!

Verder moet ik toch wel complimenten geven, t zag er super uit!
      Mooie show, (in mijn oren) goed geluid (beetje galm --&gt; dat wel),
      en decoratie!

Iemand hier op t forum die heeft meegewerkt en enkele lijstes :
      wat hing/stond er kan geven?????

Groeten,

Chris
      Ik ben geen geluidsfluit, geen lichtnicht, ik ben een liefhebber ;)

Comment

• Bizzar
        • Jul 2003
        • 2

er hing en stond weer meer dan genoeg, dat wil dus zeggen een overdosis
        mac2000 (wash, prof, pref,mac 300 ( voor de doekjes in de cirkels aan te lichten),atomic en dan nog een zwikkie blinders met scrollers en zo voor onder het podium en ow ja ook nog een stuk of 30 punt spotjes.

Bizzar
        Bizzar

Comment

• dj torny
          • Aug 2001
          • 67

even zoeken en hopa :

Groeten

Comment

• movinghead
            • Aug 2001
            • 559

Dat is inderdaad het berijf die het zou gaan doen. Erg leuke site met die video's en zo. Linkje staat al maanden op het lightjockeys.nl forum.

<center>----------When technology is master, disaster comes faster----------</center>
            <center>----------- Click for profile -----------</center>
            [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• Freddie
              • Nov 2002
              • 195

Dat linkje staat er al omdat op die site al stond aangekondigd dat het op sensation zou staan, al ver van te voren. En van ID&T moest het geheim blijven

Ik ken iemand die daar op White het geluid heeft gedaan. Het enige wat ik erover kan zeggen is dat er L-acoustic werd gebruikt.

Als het licht uit is................. Is het donker
              Als het licht uit is................. Is het donker

Comment

• splash
                • Aug 2002
                • 342

Op die site van kVA stond eerst ook dat ze Sensation zouden doen/hadden gedaan, maar dat is inmiddels weer weggehaald.

Comment

• ronny
                  • Dec 2002
                  • 2139

citaat: Op die site van kVA stond eerst ook dat ze Sensation zouden doen/hadden gedaan, maar dat is inmiddels weer weggehaald.
                  ze hebben het daar niet aan de praat gekregen dus gaan ze het zeker niet in hun refferenties vermelden. Als iemand dat dan gaat nakijken is dit ook geen goeie reclame voor kva.

greetz ronny (bsl)
                  niet zagen, gewoon doen!

Comment

• sparky
                    • Apr 2002
                    • 2104

citaat:Mooie show, (in mijn oren) goed geluid (beetje galm --&gt; dat wel),
                    Sjongejonge zeg, wat had je dan verwacht in die betonnen frietpan, een paar weken daarvoor bij Kane, dat was pas een drama zeg!!
                    Het bij Sensation inmiddels al een paar jaar gebruikte geluidsontwerp is het enige dat enigzins werkt.

De storthoop heeft gesproken
                    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• WTT
                      • Feb 2002
                      • 158

licht is bij mij weten door marxxx rental gedaan dus lj gerrit zou moeten weten wat er hing.

WTT rentals
                      WTT rentals

Comment

• Mathijs
                        Moderator
                        • Aug 2002
                        • 1353

citaatin mijn oren) goed geluid (beetje galm --&gt; dat wel),
                        Dat kan ik geen galm meer noemen. Als je bij de tribunes staat hoor je alles ongeveer 3x perfect voorbij komen.

---------------------------------------
                        Maar mijn studio is bijna af! (met Protools)

Comment

• Van_Diemen
                          • Oct 2001
                          • 189

Vrienden , luister

Ik ben geen prof... en in mijn oren is dat dus galm!!!!
                          JA? mooi!

Kan alleen zeggen: TOP FEEST!!

Groeten,

Chris

Groeten Chris van Diemen
                          Ik ben geen geluidsfluit, geen lichtnicht, ik ben een liefhebber ;)

Comment

• Jasper-Lichtbron
                            • Jun 2001
                            • 2155

Op de tribunes was het geluid inderdaad niet best, maar wat wil je. Zie het in de ArenA maar eens beter voor elkaar te krijgen, denk dat je dan echt goed moet gaan peinzen. Met m'n verwachtingen vond ik het alleszins meevallen eigenlijk, op de dansvloer merkte je het eigenlijk alleen in de wat rustigere moment (in / outro's bijvoorbeeld) maar verder echt geen hinder van gehad! Ik moet zeggen dat ik het erg lekker vond klinken, mooi in het hoog en mid gebied, vrij hard, maar niet té en ook niet vervelend. Alleen de bas vond ik af en toe een beetje overdone, knalt goed hoor maar iemand met hardritme problemen had ook niet te dicht in de buurt moeten staan zeg, dat was echt niet gezond meer. Al met al toch een erg dikke set met een goeie technieker erachter (vind ik tenminste).

De groeten, Jasper

-= Make luv and keep listening to the music! =-

Comment

• LJ Gerrit
                              • Apr 2002
                              • 479

citaat:
                              licht is bij mij weten door marxxx rental gedaan dus lj gerrit zou moeten weten wat er hing.

WTT rentals
                              Momenteel weet ik echt niet meer wat Martin Rental allemaal aan producties doen maar ik heb van de afdeling planning de volgende lijst ontvangen wat er allemaal in de Arena hing tijdens Sensation.[list][*]73x Martin Mac2000 Profile[*]12x Martin Mac2000 Perfomance[*]36x Martin Mac2000 Wash[*]73x Martin Mac300[*]73x Martin Atomic[*]12x City Colours[*]8x 4-Lite blinder met scrollers[*]24x Castors 2kW-ers[*]24x Profielen 2kW-ers[*]160 Kwartetten[*]134x motortakels 0,5 tot 2,5 tonners[*]10x circeltrussen, diameters van 5 tot 40 meter[*]2x Avolites Sapphire 2000[*]2x Whole Hog II[*]20x JEM Pro2000 rookmachines[*]20x JEM AF-1 fan[*]2x Sky Crapers 4000 Watt HMI[/list]

Al deze goederen zijn eigen materiaal van Martin Rental.

MAXXYZ-------Seeing is believing
                              ------------------------------------------------
                              Without colour, there is no perception
                              ------------------------------------------------
                              MvG

Gerrit Schottert
                              Controllux

Comment

Working...