Help... een mede forumer in nood !!! -- UPDATE --

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Frans
    • Aug 2000
    • 52

    #61
    Hey jongens, ook ik ben 2 dagen geleden bestolen. Gewoon weer een ouderwets geval van uitverhuren en niet terug komen brengen. Natuurlijk zijn alle gegevens vals en hebben we dus kleine hoop het nog terug te vinden. We zijn net 3 maanden met het bedrijf bezig en het begon eindelijk een beetje te lopen, maar we hadden dus nog geen verzekering. We moeten het dus allemaal zelf vergoeden (leuk voor een student!). Het is een totale schade van ongeveer 3500 euro.
    Ik mail de admin de lijst van spullen wel door, zodat deze onder de 'gestolen' link kan worden geplaatst. Ik wil jullie vragen toch uit te kijken naar mijn spullen, en me te waarschuwen als je iets tegenkomt.

    spullen:

    1x mackie m1400 versterker in case met behringen comp/lim en ultrafex
    2x zelfbouw speaker, RCF/Beyma geladen
    2x Technics sl1200 Mk2 in case
    1x denon 2000f in rack
    1x behringer 626 mengpaneeltje

    foto's:

    http://www.a-sound.nl/html/pics/foto_djset.jpg (cd-speler vervangen met een denon!)

    Gegroet,

    Frans

    Comment

    • Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

      #62
      citaat:Geplaatst door musicjohn

      De verzekering heeft (gedeeltelijk) uitbetaald. Dat is toch een welkome opluchting zo vlak voor de feestdagen...............

      >>>>Als iemand nog steeds geinteresseerd is, gaarne even contact opnemen. Een hint: de prijs ligt nu ver onder de 5000 Euro.<<<<




      snuffelsite gevalletje geworden dus???

      Comment

      • Jurrie
        • Nov 2002
        • 402

        #63
        Frans, lijkt me typisch een geval van 'eigen schuld, dikke bult'.

        Comment

        Working...