vandaag 20 virus mailtjes op Forum adres

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Music Power
    • Apr 2001
    • 382

Kep ook last van die virusmailtjes. Datum van powersound klopt idd. Hopelijk zijn we na de 10de verlost van deze bagger
    Forumadres word waarschijnlijk mee bedoelt het email adres wat je in je profiel hebt ingevult
    Greetz...Frank

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

Het wordt bij mij nu al iets minder, waren het eerst 15 per uur, nu ongeveer 5 a 6 per halve dag...

wie weet bloed het virus langzaam dood (pijnlijk hoop ik...[}])

greetz AJB
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Merijndj
        • Mar 2001
        • 660

ik heb namelijk nog geen 1 "virus-mail" gehad.... misschien omdat spam bij mij gewoon niet word doorgegeven..

Comment

• sis
          • Jul 2003
          • 3305

net een virusje onderschept door telenet
          verzender is : merelmuis@hotmail.com
          vooral niet openen
          sis
          Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• DJ.T
            • Nov 2002
            • 1502

Is ook helemaal uitgebreid op het nieuws hoor, virus wordt door elke computer verstuurd en dus niet alleen door die merelmuis zoals jij het zegt. Die mensen kunnen er zelf ook niets aan doen, het enige nuttige wat je kan doen is ze een mailtje sturen waarin je (vriendelijk!) vermeld dat zij een virus verspreiden en wat ze het beste kunnen doen: virusscanner downloaden of als ze er al een hebben, hem even updaten. Dan laten ze de scanner gewoon even lopen en wordt het virus vanzelf van hun computer verwijderd en zullen ze er niemand meer mee lastig kunnen vallen.
            We're ready to party, are you?

Comment

• -Aart-
              • Jul 2001
              • 801

Mensen waar dit soort virussen vandaan "lijkt" te komen behoeven zelf niet besmet te zijn. Het virus zoekt adreslijsten/E-mail adressen op (in dit geval uit text en html-bestanden, ook b.v. in cookies) op de besmette PC uit en misbruikt die om zijn werk te doen. De werkelijke identiteit van de machine waar het virus zich vanaf verspeid is dan (weliswaar oppervlakkig) verborgen.
              Het enige dat je dus (aan de "buitenkant") kunt concluderen als je een virusmailtje van een of ander adres krijgt is dat jou adres ergenst met dat adres samen op een besmette PC staat, meer niet.
              Meer mail terug gaan sturen is niet zo zinvol, en zorgt gemakkelijk voor nog meer overlast.

[edit]
              De overlast is hier trouwens al weer voorbij Geen problemen gehad behalve 20 x extra klikken. Lang leven de webmail maar weer ..

Comment

• proetsie
                • Dec 2002
                • 48

ik kreeg deze mails ook maar mijn virusscanner hield ze gelukkig tegen (denk ik toch) want ik moest per mail eens klikken. en dat viel knap tegen als je zo'n 20 tal van die mails krijgt.

Comment

• RL sound
                  • Jan 2003
                  • 156

Nog geen enkele......
                  Groeten: RL <i>sound</i>

Comment

Working...