alc cursus

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MatthiasB
    • May 2003
    • 674

alc cursus

hoi,

ik zou binnen een maand beginnen met een cursus bij alc sound & lightning samengekoppeld met een opleiding bedrijfsbeheer dat ik eindelijk men diploma heb

nu ik heb al een paar positieve reacties gehoord van de opleiding van alc wat denken jullie is dat wat volgens jullie ?
    NIET-ROKERS sterven ook
  • lifesound
    • Apr 2003
    • 1052

tja ... het enige wat ik kan zeggen is dat ALC niet direct mijn vrienden zijn. Waarom?
    Wel:
    Ik heb les gehad van René in het RITS. Een heel jaar lang zat die mens te zeggen "als jullie volgend jaar in de PA willen werken bel je mij maar".
    Toen ik effectief de René belde gaf hij het voorstel om eerst nog een jaar stage te doen aan nog geen 500 euro bruto per maand. Ik heb vriendelijk bedank en ben zelfstandige geworden!
    Ik werk ondertussen voor vrij bekende firma's, maar NIET voor ALC. En de kans dat ik ooit voor ALC zal werken is redelijk klein!

Ik heb de kans gehad om stage te doen bij EML. Heb voor heel deze affaire enkele jobs voor ALC gedaan. En ik weet wel welke firma te kiezen....

Comment

• MatthiasB
      • May 2003
      • 674

ik betaal voor de cursus een dikke 1000 euro en das enkel voor alc
      NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• AJB
        • Jul 2003
        • 2289

1000 euro valt mee, indien de kwaliteit van de cursus maar OK is. De gemiddelde cursus-bedragen liggen al snel rond de 1500 euro. ALC staat wel goed bekend in Nederland, dus hoe men aan de negatieve ervaringen komt weet ik niet.

veel succes met de cursus !

greetz AJB
        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
        ------------------------------------------------
        Arvid Buit
        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• MatthiasB
          • May 2003
          • 674

bedankt, nu heb ik toch al enkele negatieve en enkele positieve gehoord maar jah als ik die cursus af heb kan ik gerust nog andere doen he je weet immers nooit genoeg
          NIET-ROKERS sterven ook

Comment

Working...