meegemaakt!!!

Collapse
X
Collapse
+ More Options
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • T-Nuzz
    • Dec 2002
    • 274

Als het mijn handheld zou zijn zou er waarschijnlijk meer in het rond vliegen. Met name naar buiten []
    Heb je dat echt allemaal nodig?

Comment

• sparky
      • Apr 2002
      • 2104

Niet om lullig te zijn, maar de handhelds van mensen die niet aan het optreden zijn, staan bij mij gemuted.
      Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Danny duyts
        • Feb 2002
        • 87

wij hadden een x een toneelvoorstelling. Achter het podium stond een speler te wachten, en had blijkbaar niks te doen. Hij had met een schep die hij nodig had op het podium onze 380 toevoer doorgestoken.

Comment

• AJB
          • Jul 2003
          • 2289

Stond deze toneelvoorstelling soms in het teken van de minder intelligente nederlander ?.... Kabels doorhakken met een schep vraagt om 1-op-1 begeleiding vanuit het RIAGG....

greetz AJB
          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
          ------------------------------------------------
          Arvid Buit
          Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• MatthiasB
            • May 2003
            • 674

de mic stond gemut maar het was net het moment dat die twee dwaze geiten op moesten komen dus ik zet hem aan en ik zie enkel die mic op komen, later heb ik wel een hertig woordje gesproken
            NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• Roeltej
              • May 2001
              • 761

jaar of 4 geleden wel een examenfeestje gehad, waar we ineens zonder stroom zaten, wat net zo plotseling weer terug kwam...

hadden ze onze (geaarde) stekker uit het (geaarde) stopcontact gehaald en er ff een ongeaarde verdeeldoos tussen gezet...
              Toen kwamen we er persoonlijk achter dan onze stroomkabel niet 100% was :|
              Vitality Show

Comment

• vic
                • Jun 2003
                • 93

Wat ook altijd weer leuk is zijn feesten die in tenten worden gehouden. en ik heb altijd de mazel dat bij elk feest dat ik daar draai het begint te regenen. En meestal zijn die tenten nooit zo water dicht. Dus met veel vuinis zaken en orllen gaffer mag je dat dan weer gaan dicht maken.En wat dan leuk is is als je klant dan komt te melden dat hij dat toch niet zo heel gezzelig eruit vind zien en trekt dan in een keer je waterafstopping eraf[V][V][V]

Comment

• som
                  • Nov 2002
                  • 787

in zo'n geval kan je nog maar 1 ding doen, inpakken en wegwezen je zal zeker je spullen laten verregenen omdat de tent niet dicht is.

ik had ook eens zoiets, kom ik op de locatie aan staat daar alleen een open podium. ondanks dat er was afgesproken dat er een overdekte zou staan,en ondertussen begon het al te regenen.[V]
                  dus ff horen hoe dat nu zit, blijkt dat de organisator op vakantie is en zijn vervanger van niets weet, na wat praten zegt de man tegen mij ; of je gaat er zo staan, of je d*velt maar weer op, kortom om 8 uur weer thuis aan de koffie
                  Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• musicjohn
                    • Aug 2001
                    • 1102

citaat:Hij had met een schep die hij nodig had op het podium onze 380 toevoer doorgestoken
                    En de volgende dag was de voorstelling waarschijnlijk geanulleerd vanwege een begrafenis ???
                    Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• ronny
                      • Dec 2002
                      • 2139

laten we hopen dat hij de houten steel van de schep vasthad en dat hij alleen een mooi vuurwerk te zien heeft gekregen
                      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Michael
                        • Nov 2002
                        • 643

hopelijk had de schop geen ijzeren steel. [][xx(]

Comment

• musicjohn
                          • Aug 2001
                          • 1102

citaat:laten we hopen dat hij de houten steel van de schep vasthad
                          Haha... hout gelijd ook! Zelfs "uitgewerkt" hout wat 100 jaar op de plank heeft gelegen. En zeker met 380 Volt erdoor !!!
                          Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• LuxProDeo
                            • Feb 2003
                            • 245

Ook een fraaie:

Een of andere horecafiguur tijdens een openlucht evenement op een plein. Of hij met zijn oven/frituur/koeling/weetikhet bij het geluid in mocht prikken, want toen hij op de voor horeca bedoelde verdeelkast had ingeprikt sloeg de zekering door, vandaar...

LuxProDeo

Comment

Working...