Frites / Snack soorten/ combinaties

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cobi
    • Aug 2002
    • 1083

Nou ik heb net weer even mijn dellepan aangezet want ik krijg honger van deze discussie.

Iemand ooit gehoord van een frietje rolstoel? Friet met 2 hamburgers.

Dan hebben we nog:

Het supertje, friet een frikandel. Frietje waterfiets, friet met 2 frikandellen. En hieraan kun je natuurlijk zelf weer van alles toevoegen zoals het supertje oorlog, of wat dacht je van een waterfiets stoof mayo?
    Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• koenzie
      • Nov 2003
      • 18

Ik heb het even aangevuld.
      Ik werk bij een cafetaria dus het komt me wel bekend voor allemaal

Tot dusver hebben we het volgende lijstje:

Combinatie naam [list][*]Frites Oorlog : Frites + mayonaise + satesaus[*]Frites WereldOorlog : Frites + mayonaise + satesaus + curry/ketchup[*]Frites Moeilijk : Frites + uien + curry + mayonaise[*]Frites Catamaran : Frites + 2x Viandel + Stoofvlees[*]Frites Waterscooter : Frites + 2x Frikandel + mayonaise + curry/ketchup + uien[*]Frites Speciaal : Frites + uien + curry/ketchup + mayonaise[*]Frites Stoofvlees : Frites + Stoofvlees[*]Supertje Kroket : Frites + Kroket + mayonaise[*]Supertje SpeciaalSpeciaal : Frites + Frikadel speciaal + mayonaise + curry + uien[*]Groot Supertje Speciaal : Veel Frites + Frikadel + curry + mayonaise + uien[*]Supertje Sate : Frites + Frikadel + satesaus[*]Frites Jopie : Frites + Jopiesaus (Mayo+kerry+mosterd?)[*]Frites Smikkel : Frites + Smikkelsaus (soort Jopie + ui?)[*]Frites Zigeuner : Frites + Zigeunersaus (rode groentesaus?)[*]Frites Champignon : Frites + Champinonsaus[*]Frites Pilaf : Frites + Rode saus met stukjes kip[*]Frites Mammoet : Frites + Oranje zoete saus[*]Frites Rolstoel : Frites + 2 hamburgers[*]Ras Patat : Dunne gebakken aardappelpuree[*]Steppegras : Hele dunne friet, lijkt op gras [*]Franse Frites : Dunne normale frites
      [*]Schoenzool : Snitzel[*]Frikandel Speciaal : Frikandel + uien + curry + mayonaise[*]Schapen pizza extra nat : Pizza + shoarmavlees + knoflooksaus[*]Broodje Rene : Broodje met Stoofvlees[*]Broodje warm vlees : Broodje met dunne warme ham[*]Sjaslick : Stok met vlees + paprika + uien[*]Sito Stick : Stok met vlees + ui + krokant laagje[*]Ardeense Sate : Stok met vlees + spek + krokant laagje[*]Hamburger Speciaal : Hamburger + sla + uien + curry + mayonaise[*]Open been : Gehaktbal + uien + curry + mayonaise[*]Open rug : Mexicano + uien + curry + mayonaise

[*]Hartkleppenolie : Mosterd[/list]

Comment

• sis
        • Jul 2003
        • 3305

En ik zie nergens echte Belgische stoverij mee trappist
        kennen ze dat niet bij onze noorderburen ?

sis
        Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Rv
          • Feb 2001
          • 1086

Sis toch!

Als die Nederlanders RUIKEN aan een lekkere trappist, staan ze al op hun kop!

Die kennen enkel afwaswater, en meestal nog in glaasjes van 20cl !!!

[][][8D][]
          ____
          Rv.
          ____

Comment

• sis
            • Jul 2003
            • 3305

vandaar ! wist ik niet
            Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• djbirdie
              • Oct 2002
              • 509

Bij ons in zuid holland hebben ze ook een patatje flip: frites + mayo en pindasaus [^][^]
              grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• som
                • Nov 2002
                • 787

wij nederlanders zijn een [?]nuchter[?] volk ja
                []tuurlijk[]
                Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• neeltje
                  • Apr 2003
                  • 295

geef mij maar een lekkere mitraillette: broodje met groenten, vlees naar keuze, fritten erbovenop en een sausje om het geheel af te werken: handig mee te nemen en zeker genoeg eten (bovendien meestal vrij goedkoop). Enkel tegen de Taalgrens (Vl/Waloniƫ) te krijgen.
                  "En Go"

Comment

• R. den Ridder
                    • Sep 2000
                    • 1500

Hallo daar,

Waarom kom ik het smoske, of het broodje Doner Durum nergens tegen?
                    Dit zijn tenminste voedingsmiddelen die je in de bus of vrachtwagen kan eten zonder dat je hele cabine onder de saus of stukken vlees zit!

Ralph

Comment

• R. den Ridder
                      • Sep 2000
                      • 1500

oh ja, ook voor het smoske geldt dat deze het best te halen is bij de frituur in d'n Highstreet, of bij de Vredesboom in Meer!

smoske is een broodje gezond op zijn bels, dus van alles zoveel, met extra mayo dat het erg ongezond wordt.

doner durum is een gescheerd schaap met groenten, sambal en evt. knoflooksaus

Ralph

Comment

Working...