Biertjes waren lekker, en als je met 3 man reist is Roermond helemaal niet ver weg.
Forum meeting op 23 oktober 2003
Collapse
X
-
Bier smaakte inderdaad erg goed, heb me goed geamuseerd.
Waren in totaal toch nog 4 mensen die ik nog nooit in real life had gezien. Olaf, mathijs, radar en iko... het was leuk om es kennis te maken!
Trouwens iko... wie was die mystery guest nou ?Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!Comment
-
citaat:Geplaatst door FiëstaLj
Trouwens iko... wie was die mystery guest nou ?
'Sneeuwwitje' was anders leuk! [][^]
Wat laat aangekomen, weer 2 mensen waar ik nu ook een gezicht aan hun naam kan koppelen (hé Mathijs en André).
Leuks.... voor herhaling vatbaar! Maar waar blijft de rest???
Keek eigenlijk uit naar een hoogtepunt... uitreiking van het één of het ander... hebben we dus gemist [}]
If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
-
citaat:Geplaatst door Radar
Biertjes waren lekker, en als je met 3 man reist is Roermond helemaal niet ver weg.__________________________________________________ Afknippen langs deze lijnComment
-
Ja maar wij stonden ook niet al om 10 uur met ons vriendinnetje voor de deur te kussen !If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
-
-
citaat:Geplaatst door axs
Ja maar wij stonden ook niet al om 10 uur met ons vriendinnetje voor de deur te kussen !Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!Comment
-
jongens wanneer weer?
ik hoop op zondag want dan heb ik altijd tijd[^].
helaas heb ik het moeten missen.
gr
bas
groetjes,
BasComment
-
citaat:Geplaatst door BAJ productions
jongens wanneer weer?
ik hoop op zondag want dan heb ik altijd tijd[^].
helaas heb ik het moeten missen.
Yeah right... in het weekend, wanneer het merendeel aan het klussen is of aan het uitrusten van klussen...
Hou het maar leuk op een weekdag!If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
-
ja maar sommige hebben ook nog school
al vindt ik dat ik wel een dag daar voor ziek kan zijn[^]
basgroetjes,
BasComment
-
Ja maar wij stonden ook niet al om 10 uur met ons vriendinnetje voor de deur te kussen !
Daarna was het bier goed koud !
Maar het was dus de postbode geweest, yeah right [8D]__________________________________________________ Afknippen langs deze lijnComment
-
citaat:Het bier was niet echt zo heel koud, de koelmotor was uitgeslagen
citaat:Ja maar wij stonden ook niet al om 10 uur met ons vriendinnetje voor de deur te kussen !
Volgende keer ergen in de buurt van houten? PA markt?Ik doe niet aan bijgeloof.
Dat brengt ongeluk.Comment
Comment