ACF 25 t/m 28 november 2003

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MatthiasB
    • May 2003
    • 674

ik zal dringend eens moeten klagen bij mijn meerderen als ik het zo hoor want als heeft een hele boel van die standjes

maar goed ik ga morgen eens een kijkje nemen en zal dan wel zien

meschien kom ik cyber en de gang wel tegen

ps: ik ga naar een beurs om naar de artikelen te kijken niet om de decoratie te bezichtigen
    NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• lifesound
      • Apr 2003
      • 1052

citaat:Geplaatst door Tascam
      ps: ik ga naar een beurs om naar de artikelen te kijken niet om de decoratie te bezichtigen
      allé, goed om te horen dat ik dat niet alleen dacht....
      En dan nog zelfs niet om naar de artikelen te kijken in mijn geval. Maar wel om te weten welk merk bij welke dealer zit. Om niet eindeloos op zoek te moeten gaan naar iets.

Comment

• LJ Tom
        • Nov 2003
        • 202

Hey allemaal

Wij (Music Scene - Power Sation) gaan vandaag vrijdag ook naar ACF.
        Ik zal ook laten weten wat we er van vonden.

Ben per toevel op dit forum gebotst, en ziet er me, vermits ik ook
        in de licht en geluidswereld bezig ben, interessant uit!
        Groeten

Tom Venken

Comment

• MatthiasB
          • May 2003
          • 674

ik ben dus vandaag geweest

en ik vond het belange niet slecht hoor.

heb een lange en boeiende uitleg gekregen over de enkele en de dual g5 van mac, wat mij zeer intreseerde en heb nu eindelijk de pm5000 van yamaha gezien, al moet ik zeggen dat die er op papier qua lay-out spectaculairder uit zag. maar toch een mooie machiene

ook kreeg ik een goeie uitleg van de mensen van clay paky "hoe het best men oude goldenscan(s onderhouden" best leuk dat die man er wat van wist en me direct de bijpassende demux te laten zien zodat ik eindelijk dmx in kan zetten

en de stand van alc@demy was best leuk gevonden. Al vraag ik me wel af wat sinterklaas daar liep te doen
          NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

ok dan...
            een stand is meer dan twee palen en een stereo-installatie of twee palen en een desk met folders die kan ik via internet ook wel opvragen.
            Hetzelfde geldt voor te weten welk merk bij welke dealer zit als je in deze eeuw daarvoor nog 50 km moet gaan rijden dan ben je toch wel verkeerd bezig.
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• neeltje
              • Apr 2003
              • 295

Stand van peeckersound vond ik wel leuk. Speitig dat die aleen boenke-boenk bijhadden, want om de kwaliteit van een front te horen heb ik toch net iets liever een folk-cdtje.
              voorts: die pm 5000: *****: 24 auxen: wie gaat dat gebruiken (als je zo'n tafel hebt heb je toch monitormix, mag ik aannemen). Verder toch echt wel te groot naar mijn zin: om aan de fantoom te kunnen moet je net niet rondlopen. Iemand trouwens geprobeert een aux te veranderen zonder zijn buren mee te draaien? Bijna onmogelijk! (ja ik heb grote vingers)

Was wel mijn eerste keer dat ik eens deftig met een digitale tafel kon spelen (handleidingen al wel gelezen maar nog nooit echt mee gewerkt). Nu kon ik mij rustig inleven in de wereld van menu's en submenu's.

Was weer een leerrijke ervaring, wel de moeite waard als je gaat voor een inleiding, niet om iets deftig te leren kennen.
              "En Go"

Comment

• MatthiasB
                • May 2003
                • 674

idd de peecker sound was mooi en van wat ik gehoord heb vond ik de bas wel leuk klinken

en ze hadden die pm5000 meschien wat breder moeten maken zo waren alle knoppen niet zo opeen geplakt

ps heb je die electrostaten horen spelen, zalig voor in je living
                NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• lifesound
                  • Apr 2003
                  • 1052

citaat:Geplaatst door neeltje
                  die pm 5000: *****: 24 auxen: wie gaat dat gebruiken (als je zo'n tafel hebt heb je toch monitormix, mag ik aannemen). Verder toch echt wel te groot naar mijn zin: om aan de fantoom te kunnen moet je net niet rondlopen. Iemand trouwens geprobeert een aux te veranderen zonder zijn buren mee te draaien? Bijna onmogelijk! (ja ik heb grote vingers)
                  Heb je ook even met de mensen van Yamaha gesproken?
                  Mijn eerste opmerking was "ik vermoed dat dit bedoeld is als monitortafel?", wat ze dus beaamden bij yamaha.
                  En dan nog: Te groot? Wel, zo groot is die tafel nu ook weer niet volgens mij. Ik kan nog best wel aan de fantoomknop. Wat niet bij alle mengtafels zo is in mijn geval. De auxen veranderen ... de knoppen lijken mij eigenlijk niet anders te zijn dan bij de vorige yamaha tafels. En ze draaien eigenlijk nog redelijk aangenaam.
                  Maar genoeg goede dingen over de 5000. Het is een lelijke tafel, met véél te kleine knoppen (wat tegenwoordig overal de tendens blijkt te zijn).

PM1D: niet slecht, zeker niet slecht. Maar ik heb liever de D5 van digico dan...

Comment

• MatthiasB
                    • May 2003
                    • 674

nee en nu nog kunnen met werken en ik koop hem
                    NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• lifesound
                      • Apr 2003
                      • 1052

ik kan er mee werken!
                      Jij koopt hem?[][8D]