digitale mengpaneel zelf bouwen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BAJ productions
    • Jul 2003
    • 587

digitale mengpaneel zelf bouwen

een vraag je zijn er misschien schema's bekent van digitale mengpanelen?

ik wil graag proberen er zelf 1 te bouwen

met vriendelijke groet
    bas
    groetjes,
    Bas
  • - -Niels- -
    • Aug 2003
    • 253

Zou je dat wel doen, want makkelijk lijkt het me niet...

Niels

Comment

• BAJ productions
      • Jul 2003
      • 587

proberen kan altijd
      groetjes,
      Bas

Comment

• marten
        • Oct 2002
        • 26

een digitale tafel is zelf niet te bouwen (zeer complex)
        ten tweede als je het zou kunnen bouwen ben je waarschijnlijk 3x zoveel geld kwijt aan onderdeelen dan waneer je er een zou koppen.
        als je voor relatief wijnig geld een redelijk goede digitale mixer wilt dan zou ik eens bij beringer kijken die heeft voor ongeveer 1500 euro een digitale mixer (schijnt erg goed te werken en ook nog te klinken)
        suc6
        groet,marten
        MHB showtechniek

Comment

• dokter dB
          • Nov 2003
          • 1535

neem een computer, een controlsurface, en een goeie 24 ch. audiointerface hehe je hebt nog steeds wel erg veel latency,
          of... heb je de nieuwe digico tafel al gezien? das ook eigenlijk een vrij configureerbaar platform.. beter ga je zelf niks bouwen, met alle respect: kansloos.
          knoppen en waarden :)

Comment

• lifesound
            • Apr 2003
            • 1052

waarom zou je eigenlijk zelf een megntafel willen bouwen? Is er dan nog steeds niet voldoende op de markt?

Comment

• cobi
              • Aug 2002
              • 1083

citaat:Geplaatst door BAJ productions

een vraag je zijn er misschien schema's bekent van digitale mengpanelen?

ik wil graag proberen er zelf 1 te bouwen
              Buiten alle genoemde feiten van andere forumleden, heb je er wel aan gedacht dat dit apparaat ook software moet hebben? Dat schrijf je niet even in een avondje hoor, en ook niet in 2 avonden.

Of... worden we hier weer eens met z'n allen in de zeik genomen? Is er weer iemand reacties aan het uitlokken? Jahaha ik heb je door, hahahaha!
              Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• jerre
                • Jun 2003
                • 286

Hallo,
                dit is misschien 'n ideetje http://www.gweep.net/~prefect/eng/dacs/, dit is alleen het mixing gedeelte, dus geen toonregeling 'r bij. Hier stoote ik op toen 'k op zok was naar matrix/array chips voor 'n 16x16 audio array te ontwerpen.
                Dit is mss ook nog interresant http://links.epanorama.net/links/audiocircuits.html.
                Soms vergeten sommige mensen het plezier van 't zelf ontwerpen en maken van 'n apparaat, dus op dat punt kan 'k je wel volgen. Goedkoper zal 't niet rap zijn, maar je leert 'r wel enorm veel van bij.
                greets Jerre
                nu gij en dan ikke weer

Comment

• geluidmoderator
                  • Sep 2002
                  • 152

De winter komt eraan, het is te koud om in de garage te gaan hobby-boppen aan je huis, dan maar een digitale mengtafel?

Verplaatst naar "De Lounge" misschien kunnen mede boppers mee boppen?
                  Geluid moderator J&h Licht en Geluid forums

Comment

• BAJ productions
                    • Jul 2003
                    • 587

hoi,
                    deze hobby-bopper werk altijd op de zolder en deze heeft verwarming!
                    wat ik ook bouw
                    daar ben ik ook bezich met de M-hoorn maar die zijn bijna af dus moet weer uitkijken naar een nieuw project!

bedankt voor de reacties.

bas

groetjes,
                    Bas

Comment

Working...