Mijn kado'tje voor jullie voor de feestdagen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

Hé John,
    van wat ik ervan heb gehoord: FANTASTISCH!!!
    Je hoort bijna niet dat dit met bijna niets is opgenomen, lijkt juist net een studio met op elke cm2 een microfoon.

Hoor k toevallig een galmpje?
    En de bassist en drummer kunnen dr echt wel wat van[][8D]!

Ennuh... Dries[?]
    Als ik alleen maar die namen zie...
    Nee, toch maar niet gedownload [)][:I]

Niets persoonlijks, mare...

Muzikale groetjes,
    Jurjen

Comment

• musicjohn
      • Aug 2001
      • 1102

citaat:Hoor k toevallig een galmpje?
      Ja Jurjen, dat klopt. De Spirit FX-16 tafel heeft een FX processor ingebouwd. Simpele "Alesis" clone (geloof ik). Iets van 16 verschillende presets waarvan er maar een stuk of 4 bruikbaar zijn. En ook niet in te stellen per kanaal. "Plate" is dus "Plate" voor alles wat je naar de FX stuurt. Ik had liever een "Dry Room" op de drums gehad en een "Plate" op de vocals. Maarja... dat ging niet!

By the way... bedankt voor het compliment.
      Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• lifesound
        • Apr 2003
        • 1052

musicjohn ... mijn reactie komt nog, geen nood
        maar momenteel heb ik nog niet veel tijd gehad om te luisteren. Ik heb alle nummers al op mijn PC staan. Al een goed begin! Nu nog eens beluisteren [8D]

Comment

• Jurrie
          • Nov 2002
          • 402

cdr label programma kan ik niet installeren

Opnames klinken wel goed! Vind het niet eens zo onaangenaam om naar te luisteren (terwijl het niet 'mijn' muziek is)

Comment

• BAJ productions
            • Jul 2003
            • 587

ik heb net in me'n pauze er naar geluisterd had ik al maar alleen het eerste lied.
            klinkt echt top.

dit is nou echte muziek. me'n colega's waren er ook over te spreken.

bas
            groetjes,
            Bas

Comment

• ralph
              Banned
              • Aug 2000
              • 2649

geinig! en dat zonder dat ik mn schoen had gezet

Meer mensen met klaas of kerstkadoos?

Comment

• lifesound
                • Apr 2003
                • 1052

citaat:van wat ik ervan heb gehoord: FANTASTISCH!!!
                Je hoort bijna niet dat dit met bijna niets is opgenomen, lijkt juist net een studio met op elke cm2 een microfoon.
                hmm...mij leek het van in het begin alsof de bas enkele 10-tallen meters verder weg stond. Zelfde met de gitaar.

citaat:
                Hoor k toevallig een galmpje?
                zelfs niet een beetje...

John,
                waarom heb je zoveel effect gebruikt? Ik vind het een soepje worden. En alles lijkt zo veraf te staan waardoor je het niet kan definiëren.
                Panning lijkt mij ook wat te extreem. snare en hihat komen wel héél veel van links.
                En in track 8 zit de ac. gitaar rechts en de sologitaar links....

En om dan eens iets goeds te zeggen :

citaat:
                kick had iets feller genogen van mij..
                lijkt mij niet nodig. De kick is naar mijn gevoel dik oké! Zelfde met de klank van de snare en hihat. Toms zou ik iets vetter gemaakt hebben.

Maar ik blijf me mateloos ergeren aan de gitarist! Die jongen moet dringend zijn affectprocessor eens deftig instellen!

Genoeg reactie musicjohn?[8D][8D]

Comment

• musicjohn
                  • Aug 2001
                  • 1102

citaat:waarom heb je zoveel effect gebruikt? Ik vind het een soepje worden
                  Uuhhmm... misschien het je de EAX console of DSP van je computergeluidskaart ingeschakeld staan?
                  citaat:Maar ik blijf me mateloos ergeren aan de gitarist! Die jongen moet dringend zijn affectprocessor eens deftig instellen!
                  Hallo... even vergeten dat we het over een 13 jarige hebben? Hier kunnen een hoop semi-prof gitaristen nog een hoop van leren !!!

Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• lifesound
                    • Apr 2003
                    • 1052

citaat:
                    Uuhhmm... misschien het je de EAX console of DSP van je computergeluidskaart ingeschakeld staan?
                    Hahahahaha, grapjas! [][]
                    Neen dus...[8D]
                    Als er iets is wat ik NIET gebruik van een soundcard zijn het wel de interne effectjes en snufjes. Een geluidskaart moet een goede conversie doen, en verder niets.

citaat:Hallo... even vergeten dat we het over een 13 jarige hebben? Hier kunnen een hoop semi-prof gitaristen nog een hoop van leren !!!
                    Dan nog. Even alle niveaus gelijkzetten is nu toch niet te veel gevraagd hé. Tijdens een volledig nummer zet je de gitaar ergens op een plaats in de mix, en wanneer die jongen zijn effectje induwt voor de solo valt alles in duigen. Dat is niet echt de bedoeling natuurlijk...

[/quote]

Comment

Working...