J&H moppen- en raadselhoek

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stamgast
    • Feb 2010
    • 253

    O heerlijk! Vooral het idee van een eurosnoertje van €125,-. Zouden die lui de elektricien ook opdragen installatiedraad te gebruiken wat 20 x zo duur is voor de bedrading in hun huis?
    En hoe komt de elektriciteit hun huis binnen? Een diamanten aggregaat die loopt op honing?

    Comment

    • Richnies2000
      • May 2008
      • 204

      Originally posted by stamgast
      O heerlijk! Vooral het idee van een eurosnoertje van €125,-. Zouden die lui de elektricien ook opdragen installatiedraad te gebruiken wat 20 x zo duur is voor de bedrading in hun huis?
      En hoe komt de elektriciteit hun huis binnen? Een diamanten aggregaat die loopt op honing?
      dan moet je nog iets verder kijken, daar staan eurosnoeren van ruim 4000 euro per stuk!!

      Comment

      • mvdwerff
        • Sep 2010
        • 144

        Welke idioot koopt dit nou?
        Mark van der Werff
        Eventpower mobiele stroomvoorziening

        Comment

        • Carl
          • Nov 2000
          • 907

          Ze hebben ook XLR kabels van € 9350,00
          Ik ga mijn kistje maar vervangen voor deze, zal vast beter klinken. Wil er iemand meedoen, bij 100 stuks krijgen we vast wel wat korting.....

          Comment

          • dj-inkognito
            • Jun 2011
            • 416

            Originally posted by Carl
            Ze hebben ook XLR kabels van € 9350,00
            Ik ga mijn kistje maar vervangen voor deze, zal vast beter klinken. Wil er iemand meedoen, bij 100 stuks krijgen we vast wel wat korting.....

            of een speakersnoer van 18k per meter...... wtf man puur goud is nog goedkoper dan dat.
            "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

            Comment

            • Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

              De Manager van tegenwoordig.




              Een herder hoedt zijn kudde schapen op een veld ver en verlaten als hij een blinkend nieuwe Audi a6 cabrio in een stofwolk ziet naderen.
              De bestuurder, een man elegant gekleed in een pak van Versace, schoenen Van Gucci, een bril van Ray Ban en een stropdas van Yves Sain-Laurent, stopt en leunt uit het raam.
              "Als ik jou precies vertel hoeveel schapen jij hebt, krijg ik er dan eentje van je?", vraagt hij aan de herder.
              De herder kijkt de yup aan en zegt: "Ok, waarom niet".
              De yup trekt onmiddellijk zijn laptop van Dell op schoot en verbindt deze via bluetooth met zijn mobieltje van KPN.
              Hij maakt een gprs verbinding met internet, surft naar een website van NASA en selecteert een navigatie systeem om zijn exacte positie te bepalen. Hij stuurt vervolgens de data naar een andere satelliet van NASA, die het hele gebied scant en hem een ultra scherpe foto stuurt.
              De yup opent Adobe Photoshop en stuurt de foto naar een laboratorium in Hamburg dat hem na enkele seconden een E-mail stuurt op zijn Palm Pilot met de bevestiging dat de foto is bewerkt en opgeslagen.
              Via een ODBC connectie maakt hij verbinding met een MS-SQL database en in een sheet van Excel met honderden ingewikkelde formules laadt hij alle data via de E-mail van zijn Blackberry.
              Na enkele minuten genereert het programma een antwoord van 150 pagina's in kleur en de yup drukt deze af op zijn mini HP laserjet.
              Hij kijkt de herder aan en zegt: "Je hebt exact 1586 schapen".
              "Dat klopt", zegt de herder, "je mag dus een schaap uitzoeken".
              De yup stapt uit, zoekt een dier uit en doet hem in zijn achterbak.
              Dan zegt de herder:
              "He, als ik jouw beroep raad, geef je dan mijn dier terug?"
              De yup denkt even na en zegt: "Ok, waarom niet".
              De herder zegt: "Je bent een manager."
              "Ongelooflijk", zegt de yup, "hoe weet je dat?"
              "Dat is niet zo moeilijk", zegt de herder,
              "Je verschijnt terwijl niemand daarom gevraagd heeft, je stelt een vraag waar niemand op zit te wachten en je wilt betaald worden voor het antwoord, terwijl ik dat antwoord al weet. Bovendien begrijp je geen flikker van mijn werk. Dus geef me mijn hond terug ...

              Comment

              • Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999



                handig, he, Twitter...

                Comment

                • Tom06
                  • Aug 2009
                  • 161

                  Ga voor de grap eens naar google maps en klik op routebeschrijving, typ daar bij a; china en bij b; japan. Maak de route en kijk bij stap 27.
                  Echo! echo .. cho .. ho .. o ... , goede akoestiek!

                  Comment

                  • Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

                    [IMG]http://www.********.nl/images/SchermafbeeldingCh_Jp.png[/IMG]

                    Comment

                    • Tom06
                      • Aug 2009
                      • 161

                      Die bedoel ik ja
                      Echo! echo .. cho .. ho .. o ... , goede akoestiek!

                      Comment

                      • Gast1401081
                        • Mar 2001
                        • 7999

                        The European Commission has announced an agreement whereby English will be the official language of the European nation rather than German, which was the other possibility.

                        As part of the negotiations, Her Majesty's Government conceded that English spelling had some room for improvement and has accepted a 5-year phase-in plan that would become known as "Euro-English".

                        In the first year, "s" will replace the soft "c". Sertainly, this will make the sivil servants jump with joy. The hard "c" will be dropped in favour of the "k". This should klear up konfusion, and keyboards kan have one less letter.

                        There will be growing publik enthusiasm in the sekond year when the troublesome "ph" will be replaced with the "f". This will make words like fotograf 20% shorter.

                        In the 3rd year, publik akseptanse of the new spelling kan be expected to reach the stage where more komplikated changes are possible.
                        Governments will enkourage the removal of double letters which have always ben a deterent to akurate speling. Also, al wil agre that the horibl mes of the silent "e" in the languag is disgrasful and it should go away.

                        By the 4th yer peopl wil be reseptiv to steps such as replasing "th" with "z" and "w" with "v".

                        During ze fifz yer, ze unesesary "o" kan be dropd from vords kontaining "ou" and after ziz fifz yer, ve vil hav a reil sensibl riten styl.

                        Der vil be no mor trubl or difikultis and evrivun vil find it ezi tu understand ech oza. Ze drem of! a unite d urop vil finali kum tru.

                        If zis mad yu smil, pleas pas it on to oza pepl.

                        Comment

                        • AJB
                          • Jul 2003
                          • 2289

                          Een paar komt bij een heel sjiek restaurant in Parijs binnen. De ober vraagt wat ze willen drinken. Zegt de vrouw: “Voor mij roze champagne”. De ober vraagt: “En voor meneer?” Zegt de vrouw: “Een glas plat water”. De ober blijft discreet en brengt het gevraagde. Even later komt hij vragen of ze hun keuze hebben gemaakt.
                          Zegt de vrouw: “Jazeker als voorgerecht neem ik foie gras, dan een halve kreeft, dan canard l’orange en als nagerecht kaas en een aardbeientaartje. En om te drinken mag je me een halve fles Petrus van 1989 geven”.
                          “En voor meneer?” vraagt de ober.
                          Zegt de vrouw:”Voor meneer enkele blaadjes sla als voorgerecht, dan gekookte wortelen en als nagerecht een ijsje op basis van rauwe worteltjes en om te drinken een glas groentesap”.
                          De ober ietwat gegeneerd zegt: “Meneer is zeker op dieet?”
                          Waarop de vrouw antwoordt: “Nee, maar zolang meneer overal gaat wippen als een konijn, zal meneer ook eten als een konijn!”
                          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                          ------------------------------------------------
                          Arvid Buit
                          Creative-Director / Artist-Manager

                          Comment

                          • AJB
                            • Jul 2003
                            • 2289

                            Aan de Italiaanse grens. Vijf Duitsers in een Audi Quattro komen aan bij de Italiaanse grens. De Italiaanse grenspolitie houdt hen aan en zegt: “Het is illegaal om met vijf personen in een Quattro te zitten.”
                            “Wat bedoelt u met het is illegaal?” vraagt de Duitse bestuurder verbaasd.
                            “Quattro betekent vier” zegt de Italiaanse grenspolitie.
                            “Quattro is de naam van de auto”, zegt de Duitser stomverbaasd.
                            “Hier kijk in de papieren: deze auto is ontworpen voor 5 personen.”
                            “Dat is niet mijn schuld!” zegt de agent. “Quattro betekent vier.
                            U heeft vijf mensen in uw auto zitten en u overtreedt dus de wet.”
                            De Duitser reageert zeer geïrriteerd ” Idioot! haal je supervisor, ik wil iemand spreken die intelligenter is dan u!”
                            “Sorry”, zegt de Italiaanse agent, “Dat zal niet gaan. Hij is druk bezig met twee personen in een Fiat Uno.”
                            If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                            ------------------------------------------------
                            Arvid Buit
                            Creative-Director / Artist-Manager

                            Comment

                            • AJB
                              • Jul 2003
                              • 2289

                              Een dronkenlap was trots op zijn nieuwe appartement en na een avondje uit toonde hij het aan enkele vrienden. Zo kwamen ze op de slaapkamer en daar hing een grote koperen gong. “Wat gebeurt er met die gong?” vroeg een van de vrienden. “Het is geen gong. ‘t Is een sprekende klok,” antwoordde de dronkaard. “Een sprekende klok? Eerlijk waar?” vroeg zijn verbaasde vriend. “Jaaa,” bevestigde de eigenaar.
                              “En hoe werkt zoiets dan?” vroeg de vriend met een achterdochtige blik. “Kijk,” zei de zatlap. Hij nam het bijhorende slaghout, gaf de gong een oorverdovende klap en deed een stap achteruit. De drie gasten stonden verbaasd naar elkaar te kijken, tot plots iemand aan de andere kant van de muur schreeuwde, “Jij, vervelende zak! Het is ***verdorie kwart voor vier in de morgen!”
                              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                              ------------------------------------------------
                              Arvid Buit
                              Creative-Director / Artist-Manager

                              Comment

                              • Gast1401081
                                • Mar 2001
                                • 7999

                                olympische spelen in Londen:

                                Comment

                                Working...