J&H moppen- en raadselhoek

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

    BREAING NEWS:
    De opening van de OS 2012 wordt verzorgd door de Kaiser chiefs. De Olympische hymne wordt vervangen door de grote hit van de band " I predict a riot"
    De band denk nog aan een aanpassing van de naam naar Kaiser Thiefs.
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

    Comment

    • Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

      er heeft iemand een Nigeriaanse mail-zwendelaar een Harry Potter over laten schrijven

      Comment

      • qvt
        • Oct 2009
        • 721

        [QUOTE=**************;567938]er heeft iemand een Nigeriaanse mail-zwendelaar

        Geweldig!!
        Last edited by moderator; 15-08-11, 19:14.
        There is no substitute for imagination

        Comment

        • Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

          Comment

          • 4AC
            • Nov 2007
            • 1791



            Mvg,

            Teun
            uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
            Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

            Comment

            • ajdeboer
              • Feb 2009
              • 198

              Een poppodium dat slechte artiesten vanzelf van het podium haalt, ideaal!
              Waar vind ik dat?!

              Comment

              • Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

                Op andere fora hebben ze ook zo hun issues.

                Problemen van andere forums kort samengevat:

                Lamborghini Forum: Windgeruis bij 330 km/h, ik weet het niet meer

                Audi A8 Forum: Waar kan ik mijn Rolex laten repareren?

                Fiat Forum: Hallo? Ben ik hier de enige?

                Mercedes C-klasse Forum: Mijn Mercedes is zondag bij het brood halen nat geworden - wat moet ik nu doen?

                Mazda MX-5 Forum: Zo'n boerenpummel is met een Volkswagen Touareg over mijn auto heengereden.

                Volkswagen Touareg Forum: Er zit een Mazda MX-5 klem onder mijn chassis. Hoe krijg ik 'm los?

                Renault Forum: Maandkaart te koop - auto is sneller dan verwacht teruggekomen uit de garage

                Bentley Forum: Ik heb vandaag de asbak gebruikt. Hoe kan ik 'm vervangen?

                Porsche Cayenne Forum: Benzineverbruik minder dan 40 liter per 100 km. Motor defect?

                Smart Forum: Motorblok van motorfiets ingebouwd. Eindelijk meer vermogen!

                Camaro Forum: Mijn vriendin is met mijn broer en zijn vrouw naar bed gegaan. Hoe kan ik ze ombrengen? Ik heb al een strafblad en ga zeker niet weer de bajes in!

                Mustang Forum: Zo'n idioot in een Civic heeft vandaag geprobeerd me in te halen

                Civic Forum: Zo'n idioot in een Mustang heeft vandaag geprobeerd me in te halen

                Honda Civic CRX forum: WeEt IemAnd WaT vOOr sOoRt lIjM Ik hEt bEStE kAN gEBruiKUuH oM mUn sPoiLEr VaSTtE mAKU ??

                Honda Accord Forum: Ik krijg mama's auto. Zoek goedkope 18" velgen

                Volkswagen Bora Forum: Ik ben kwaad. Iedereen denkt dat ik een Golf met rugzak heb

                Opel Forum: Mijn Corsa heeft geen roest! ECHT WAAR! (verwijderd door moderator)

                Mazda MX-5 Forum: Mag ik als man in een vrouwenauto rijden?

                Lexus Forum: Waar vind ik achterlichten in Volkswagen-stijl?

                BMW M3 Forum: Waar kan ik Golf III buitenspiegels aankomen?

                Dodge Viper Forum: Smart klem in luchtinlaat. Hoe krijg ik 'm weer eruit?

                Ford Fi?sta Forum - Help! Er zit een naaimachine onder mijn motorkap

                Seat Marbella Forum: Ik kon vandaag een vrachtwagen bijhouden!

                Seat Marbella forum: Mijn Marbella is door de politie in beslag genomen, ze twijfelden of het Uno Turbo blok en de 2cm uit-stekende velgen origineel waren.

                Trabant Forum: Ik ben nieuw hier. Waar bouw ik de brandstofpomp in?

                Trabant Forum: Ik heb een Mercedes-motor ingebouwd, nu loopt hij, loopt hij niet, loopt hij, loopt hij niet...
                (Antwoord van Mercedes: U heeft een ruitenwissermotor ingebouwd. Van intervalstand op stand 1 zetten).

                Comment

                • 4AC
                  • Nov 2007
                  • 1791



                  Iemand die zich aangesproken voelt?

                  Mvg,

                  Teun
                  uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                  Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

                  Comment

                  • tarpan
                    • Dec 2008
                    • 266

                    als ik de bas mag doen
                    als je bij de brom zit...

                    Comment

                    • Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

                      Comment

                      • Gast1401081
                        • Mar 2001
                        • 7999

                        Comment

                        • Gast1401081
                          • Mar 2001
                          • 7999

                          Comment

                          • ralph
                            Banned
                            • Aug 2000
                            • 2649

                            Een blondje wilde gaan vissen op het ijs. Ze had vele boeken over het onderwerp gelezen, schafte de nodige spullen aan en ging naar het ijs.
                            Nadat ze haar comfortabele stoeltje op het ijs zette, maakte ze een ronde opening in het ijs. Opeens donderde een stem vanuit de hemel:
                            “HIER ZIT GEEN VIS.”
                            Geschrokken verplaatste het blondje zich naar een andere plaats op het ijs. Ze zette haar stoeltje neer en wilde weer een gat in het ijs maken.
                            Opnieuw hoorde ze een stem donderen vanuit de hemel:
                            “HIER ZIT GEEN VIS.”
                            Het blondje, zeer bezorgd, verplaatste zich naar de andere kant van het ijs. Ze zette haar stoeltje weer neer en wil opnieuw een gat in het ijs maken. Opnieuw hoorde ze de stem:
                            “HIER ZIT GEEN VIS.”
                            Ze stopt, kijkt naar de hemel en roept:
                            ” BENT U DAT ***?”
                            De stem antwoordde:
                            “NEE, IK BEN DE OMROEPER VAN DEZE IJSBAAN!”

                            Comment

                            • NesCio01
                              • May 2010
                              • 1987

                              Technisch wonder?
                              Iets over autotechniek.

                              Heb ik weer.

                              4 weken geleden strand ik met m'n oude bus op de vluchtstrook,
                              bus deed nada, noppes, niets meer.
                              ANWB gebeld en na ruim 3/4 uur komt het bekende gele gevaarte
                              voorrijden. Portier gaat open en,........... sorry dames, maar er stapt
                              een vrouw uit.
                              Niet dat ik iets tegen hardwerkende dames heb, maar ik wel een beetje
                              van een vooringenomen standpunt over vrouwen onder de motorkap.
                              Als een beetjuh Alphamannetje zie ik de dames dan ook liever aan de muur
                              van de garage
                              Enfin, dame vraagt wat er aan scheelt en start direct met het demonteren van
                              de onder mijn zitting geplaatste accu. Ze is er wel ff mee bezig, krijgt m eruit
                              en zet m op de vluchtstrook. Mevrouw gaat erop zitten en haalt een baal zware
                              shag uit haar borstzak.
                              Pffffff, typisch weer iets voor mijn vooringenomen standpunt, een vrouw met
                              zware shag...............
                              Ze bouwt een shaggie, steekt m aan en zittend op de accu rookt ze eerst d'r
                              shaggie helemaal op, schiet m weg en zegt me:
                              "Nou meneer, aan uw accu zal het niet liggen, want m'n spiraaltje begint
                              al aardig te gloeien
                              ".

                              grtz

                              Nes





                              Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

                              Comment

                              • stainz
                                • Sep 2009
                                • 609

                                Op de middelbare school had ik nogal wat moeite met de Nederlandse (en ook vreemde) talen, ik voelde mij dan ook gezegend met de (op mobiele telefoons) niet altijd even goed werkende auto correct functie..:

                                Ik heb een spel kont roller in die pc fan mei, die vraag ik steeds te kei ken offer ook vouw ten sein.
                                Ik tic een toets en mak een wort en wacht op wad hem zeg, of ik nauw goed zit offer keert hei ken in taal sein weg.
                                Zo gouw er een ver gissing is zeg hei dat dus die rekt dan maak ik al me vouw tegoed soda tut beter bekt.
                                Ik dé dit stuk ook door hum heen ben blei dat hei toen zij dat hem geen vouwtje fin den kon in 't Neder lans fan mei.

                                Comment

                                Working...