J&H moppen- en raadselhoek

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

    Wouter Bos ontmoet drie mooie dames in een discotheek, een roodharige, een blondine en een zwartharige. Hij gaat naast ze zitten en stelt de roodharige de volgende vraag:

    Ik ben Wouter, wat kost het me, om een nacht met u door te brengen?

    De rode antwoord: 'Voor u, meneer Bos, kost dat € 2.000,=.'

    Vervolgens stelt hij dezelfde vraag aan de blondine en zij antwoord hem: 'Voor u, meneer de minister, kost dat € 1.000,=.'

    Als laatste vraagt hij ditzelfde aan de zwartharige dame, en zij geeft hem het volgende antwoord:

    Meneer de minister, als u mijn rok zo hoog kunt optillen als de belastingen zijn,
    mijn BH zover naar beneden kunt krijgen als de salarissen zijn,
    uw piemel zo hard kunt krijgen als het leven is en hem zo lang omhoog kunt houden als de prijzen
    en me dan ook nog zo hard kunt naaien, zoals u het Nederlandse volk naait, meneer de minister van financiƫen, DAN IS HET VOOR U GRATIS !

    Comment

    • sis
      • Jul 2003
      • 3305

      Goed zo Mac , je zit in vorm geloof ik
      sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

      Comment

      • Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

        Originally posted by sis
        Goed zo Mac , je zit in vorm geloof ik
        sis
        nope, goeie bronnen en een goeie cmd-c em cmd-v knop lol

        Comment

        • 4AC
          • Nov 2007
          • 1791

          Picasa-webalbums - Teun

          Mvg,

          Teun
          uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
          Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

          Comment

          • Q-av
            • Nov 2008
            • 86



            Zo is toch net makkelijker en ik vind hem heel sterk

            Comment

            • salsa
              • Jan 2007
              • 1315

              Originally posted by djspeakertje
              Topppunt van lef: bij een politieagent in de laars pissen en zeggen dat 'ie stinkvoeten heeft!

              toppunt van lef: bij de buren een baksteen door de ruit gooien en vragen of je 'em terug mag!

              Daan
              Voor het Weeshuis gaan staan zingen " Is je moeder ook thuis, is je moeder ook thuis..."

              Een kind met 1 been een step geven....

              Een dove een klap in het gezicht geven en zeggen " Wie niet horen wil, moet het maar voelen.."

              Tja..
              [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

              Comment

              • john-xr3i
                • May 2009
                • 93

                Originally posted by salsa

                Een dove een klap in het gezicht geven en zeggen " Wie niet horen wil, moet het maar voelen.."

                " Een blinde een klap in het gezicht geven en zeggen "die zag je niet aan komen hƩ!!"

                john
                echte vrienden krijg je niet en kopen maakt je wereld klein,
                vrienden die verdien je door er zelf een te zijn!

                Comment

                • MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

                  Wat is een gitarist zonder vriendin?
                  Waarschijnlijk dakloos.

                  Komt een gitarist bij de dokter, hij laat zich onderzoeken, de dokter kijkt bedenkelijk en zegt; ik heb slecht nieuws, ik ben bang dat u nog maar 3 maanden te leven heeft.
                  Waarop de gitarist heel verbaasd reageert: Waarvan dan?
                  De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                  Comment

                  • Whitefarmer
                    • Oct 2003
                    • 1244

                    Toen ik haar zag waren we op slag verliefd, toen we gingen samenwonen zei ze: "ik hou van jou".
                    Toen we gingen trouwen zei ze: "ik hou nog meer van jou".
                    Toen we gingen scheiden zei ze: "ik hou ALLES van jou!".
                    Groeten John
                    ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                    Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

                    Comment

                    • martin rs
                      • Oct 2003
                      • 54

                      In een dorp woont een alleenstaande moeder met haar twee zoons.
                      Deze twee halen altijd kattenkwaad uit en als er iets gebeurt weet iedereen in het hele dorp al dat die twee het moeten zijn geweest.
                      De moeder is daar uiteraard zo zat van want die wordt er ook op aangekeken en ze zoekt hulp.
                      De pastoor wil haar wel helpen en zegt stuur eerst de jongste maar even langs in de kerk.
                      De jongen zit uiteindelijk in de kerk en de pastoor vraagt "waar is ***".
                      De jongen geeft geen antwoord en kijkt angstig om zich heen. De pastoor herhaalt de vraag "waar is ***.
                      De jongen kijkt nog angstiger en kijkt al waar de uitgang is.
                      Omdat de pastoor geen antwoord krijgt verheft de pastoor zijn stem en vraagt nogmaals: "waar is ***".
                      De jongen vliegt op en vlucht zo snel hij kan naar de deur.
                      Vervolgens meteen naar huis, de deur open en rent naar zijn kamer en gaat onder het bed liggen.
                      Zijn broer ziet hem nog voorbij vliegen en gaat er meteen achteraan en vraagt wat er aan de hand is.
                      Nou zegt de geschrokken jongen:"wij hebben een enorm probleem, *** is pleite en ze denken dat wij het hebben gedaan."
                      DJ is not a crime

                      Comment

                      • martin rs
                        • Oct 2003
                        • 54

                        Een meid van het platteland is 16 en mag voor het eerst naar een discotheek om te stappen.
                        Ze stapt op haar fiets en gaat in de avond richting de grote disco waar die avond jeroen van inkel zal optreden.
                        Ze krijgt onderweg helaas een lekke band en moet verder lopen, tot er een auto stopt met daarin jeroen van inkel naar de disco waar hij zo moet optreden.
                        Hij bied de meid een lift aan en zodoende gaat de fiets achterin en de meid mee in de auto.
                        Jeroen ziet haar wel zitten en legt zijn hand op haar been.
                        De plattelandsmeid die van niks weet snapt het niet en denkt het zal wel zo horen dus die doet dat ook bij hem.
                        Jeroen zet meteen de auto aan de kant, doet de motor en lampen uit, haalt hem uit zijn broek en zegt tegen haar "doe er maar mee wat je doen wil"
                        De meid kijkt hem zeer verrast aan en pakt zijn staafmixer meteen beet en reikt met haar hoofd ernaartoe.
                        Als ze er vlak voor is stopt ze en zegt ze "ik wil graag de groeten doen aan al mijn vrienden ouders ooms tantes ......................................"
                        DJ is not a crime

                        Comment

                        • martin rs
                          • Oct 2003
                          • 54

                          Er schiet me een vervolg binnen:

                          De meid van het platte land verteld alles aan haar moeder wat er is gebeurd met jeroen van inkel.
                          De moeder schrikt er toch wel van en zegt "volgende keer als een jongen teveel wil vraag je maar hoe noemen we onze kinderen. dat zal ze genoeg afschrikken."
                          De meid gaat met advies op stap en komt in de disco een leuke jongen tegen.
                          Na het stappen gaat ze met hem me naar huis en ze belanden in bed.
                          Na de daad schiet de meid ineens te binnen dat haar moeder advies had gegeven.
                          Onder het motto liever laat dan nooit zegt ze hoe noemen we onze kinderen?
                          De jongen zegt terwijl hij een knoop in de condoom legt "Als ze hier uit komen noemen we ze david copperfield"
                          DJ is not a crime

                          Comment

                          • martin rs
                            • Oct 2003
                            • 54

                            De creditcrisis slaat ook toe bij de stappende jongeren.
                            Twee studenten hebben nog maar 5 euro voor een avond stappen.
                            Een van de twee zegt tegen de ander "we kopen een rookworst van ons laatste geld. we drinken tot ze beginnen over betalen. op dat moment steek jij die worst door je gulp en ga ik erop zuigen en worden we eruit gesmeten zonder dat we betaald hebben"
                            De ander vind het een goed idee en na de rookworst gekocht te hebben gaan ze stappen.
                            In de kroeg drinken ze wat biertjes en als er over betalen wordt gesproken steekt de een de worst door de gulp en gaat de ander beginnen met mondeling examen. de twee worden eruit gegooit en het ging goed.
                            Ze lopen meteen door naar de volgende waar ze hetzelfde doen.
                            Na 5 kroegen krijgt een toch wat honger en zegt geef mij even een stuk van die worst want ik heb honger.
                            Waarop de ander zegt "Die was in de eerste kroeg al op"
                            DJ is not a crime

                            Comment

                            • MEEO Licht en Geluid
                              • Nov 2005
                              • 950

                              Serieus, de meeste van ons bouwen / breken op zaterdag een klus, en jij zit moppen te typen?
                              MEEO Audio Licht Rigging,
                              Mark van der Werff
                              Groningen

                              Comment

                              • MusicXtra
                                • Feb 2006
                                • 9316

                                Originally posted by MEEO Licht en Geluid
                                Serieus, de meeste van ons bouwen / breken op zaterdag een klus, en jij zit moppen te typen?
                                De kredietcrisis is hier dus kennelijk ook al doorgedrongen.
                                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                                Comment

                                Working...