iemand weet meer van SEL fallissement?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Robert
    • Aug 2000
    • 630

Sorry, misschien een vervelende vraag, maar ik vraag me af: Wie is Geert en wat is er met hem gebeurd?

Robert

Comment

• Lucasbak
      • May 2003
      • 28

Het is een stevige discussie geworden en ik hoop dat men hiervan kan leren.

Wat ik graag met deze discussie wil los maken is dat er nog steeds mensen zijn die op geruchten en verhalen van anderen afgaan en dit graag als de waarheid zien.

Ik zeik niemand af maar als men dan met uitspraken en beschuldigingen komt zorg dan dat je deze hard kan maken en kom niet met uitspraken die je niet kan bewijzen.

Ik wil hierbij opmerken dat ik alleen maar de aanval inzet omdat een of andere nitwit denk dat hij weet hoe de zaken in elkaar zitten en waarom het fout is gegaan, zonder dat deze opmerkingen en suggesties ondebouwd kunnen worden.

Nogmaals een faillisement is altijd de schuld van de ondernemer en van niemand anders. De oorzaak is niet op tijd gelocaliseerd en te laat aangepakt.

Maar ons soort bedrijven worden opgezet door vakmensen die hier dag en nacht voor gaan. Het bedrijf is een baby die je graag volwassen wil laten worden en daar doe je alles voor. Je gaat tot het einde en zelfs deze grens ga je voorbij om maar te overleven.

Ik denk dat heel veel collegas begrijpen wat ik bedoel en hoe het voelt als je ten onder gaat er gaat een stuk van je leven dood. Deze ervaring is heel emotioneel en zal je de rest van je leven nooit meer vergeten.

Ik heb er alles aan gedaan om mijn verplichtingen na te komen en ik zal dan ook in de toekomst al mijn aangegane verplichtingen nakomen, zo gauw als dit in mijn vermogen ligt.

Ik dank een ieder die mij heeft gesteund op dit forum en de mensen die mij een personlijke e-mail hebben gestuurd.

Blijf bezig, pas op jezelf, geloof in je eigen kunnen en laat je niet gek maken in deze jungle.

Ik hoop snel weer terug te zijn in deze jungle, wand ik zal hem missen.

LUCAS BAKKER

LB

Comment

• Michael
        • Nov 2002
        • 643

Nou is een slotje mischien toch wel op zijn plaats aangezien dit topic nu erg verkeerd loopt + vind ik dat er genoeg in deze zaak over en weer is gesmeten. Voor iedereen hier is het nu wel duidelijk hoe de vork in de steel zit en die die dit nog niet weten zullen dat dan ook wel nooit begrijpen.[B)][V]

Let's just get along

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

sorry, Rinus, ik sta hier niet achter je, al weet ik dat het in de branche "Eten of Gegeten Worden is".
          Als iedereen bv. zijn tacho-schijven keurig bewaaard heeft dan valt er nog hheeeell veeeel te bekeuren voor oom Agent.

en Lucas : we zien je wel weer eens, in betere tijden...

Comment

• R. den Ridder
            • Sep 2000
            • 1500

Hallo daar,

Gelukkig zijn er dus ook mensen die vertrouwen hebben in elkaar, en die elkaar niet meteen aanvallen omtrent dingen en geberutenissen uit het verleden.

Zoals ik mijn collega's het afgelopen jaar bij SEL heb leren kennen is een ervaring die ik niet zou willen missen.
            Ik kwam van een grote musicalproductie bij SEL binnen en heb daar de kans gehad om dingen te leren die ik ergens anders niet zou kunnen leren, bijvoorbeeld het omgaan met een grandMA, maar mogelijkerwijs veel belangrijker; hoe deze wereld nu eht in elkaar steekt.

Helaas blijkt uit de reactie van bepaalde mensen dat de visie van Lucas en andere medewerkers van SEL niet gewaardeerd wordt.
            SEL is echter wel een bedrijf wat dingen heeft ontwikkeld die nu normaal lijken, maar die jaren eerder revolutionair waren zoals de trolleybeam in de eftelingshow, demontabele voordoek- en wolkenstoresystemen, valmagneetsystemen en ga zo maar door.

En waar ontwikkeld wordt zullen ongetwijfeld ook wel eens dingen niet zo goed uitgepakt hebben, maar zonder SEL zou de entertainmentbranche in nederland er in ieder geval een stuk kaler uitgezien hebben.

daarom is het jammer, en voor Lucas ook onnodig kwetsend, om sommige reacties hier te lezen, maar gelukkig zijn de reacties die ik hier lees over het algemeen positief.
            Zoals Lucas al laat doorschemeren, hopelijk hoeft niemand door te maken wat hij nu doormaakt, al geloof ik dat er hier meerdere mensen op het forum hetzelfde hebben meegemaakt, daarom is het misschien idd een idee om toch een slotje op het onderwerp te zetten..

De titel was: wat is er gebeurd...

Kort samengevat:

SEL is failliet, Lucas doet alles wat in zijn vermogen ligt om te voorkomen dat mensen nadeel ondervinden van dit gebeuren, voor zover hij dit nog niet gedaan heeft.
            Het bedrijf is ten onder gegaan aan de slechte sfeer in de branche na 11-9, ondanks alles wat iedereen bij SEL er aan gedaan heeft het tij te keren.

Hopelijk kan ik binnenkort weer met de mensen met wie ik bij SEL heb gewerkt samen aan de slag, want ik weet wel dat ik me hier nu thuis ontzettend verveel zonder het geouwehoer en geklus met de Crew van SEL.

groeten,
            Ralph

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

en sterkte voor de toekomst!
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...