rane pi14

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jerre
    • Jun 2003
    • 286

jammer toch dat 't type xlr's van die rane'processor' niet in omloop zijn. Misschien handig voor wie 'r problemen heeft 't verschil te zien tss de mannetjes en de vrouwtjes
    nu gij en dan ikke weer

Comment

• Drumvogel
      • Nov 2004
      • 175

Toch maar weer eens ophalen

Wel een hele tijd geleden maar niet minder leuk om voor de recentere forumgebruikers weer eens naar boven te halen.

Ik zie meer van dit soort geintjes terug komen in manuals en produktspecs.

Ik daag iedereen uit om de melige buien van produktontwikkelaars en fabrikanten te ontdekken. Leuk voor een avondje/nachtje in de kantine naar een zware klus. Of om je 'collega met te grote bek' eens te kakken te zetten.

Ik wil beginnen met deze:

Avolites Pearl 2004 manual:

[FONT=Verdana-Bold][FONT=Verdana-Bold][LEFT]10.2.2 Temporarily locking the console[/LEFT]
      [/FONT][/FONT][FONT=Verdana][FONT=Verdana][LEFT]You can temporarily lock the console by typing a 4 digit code then
      pressing C [Lock Desk], then Enter. All the controls on the panel will be
      disabled. Enter the code again to unlock the console.
      This is useful to prevent passers-by or sound engineers tampering with the console if you need to leave it unattended; it is not secure as you[/LEFT]
      can simply reset or re-power the console to remove the lock.

Ook heb ik vernomen dat in een manual van Mackie de schrijver een bladzijde heeft gewijd aan zijn hond. (Wie deze kent/vindt melden aub!)

Ik zie graag jullie reacties tegemoet.
      [/FONT]
      [/FONT]

Comment

• vasco
        • Oct 2003
        • 2567

Originally posted by Drumvogel
        [FONT=Verdana][FONT=Verdana]Ook heb ik vernomen dat in een manual van Mackie de schrijver een bladzijde heeft gewijd aan zijn hond. (Wie deze kent/vindt melden aub!)[/FONT][/FONT]
        Een hele pagina ken ik niet van Mackie maar ik weet wel dat er in (bijna) elke handleiding iets staat bij de veiligheids informatie zoals hier op pagina 2.

Comment

• djspeakertje
          • Oct 2008
          • 1912

Originally posted by musicjohn
          Reemski en Robert,

Nee, ik heb de link niet geopend. Ben gewoon op het typenummer afgegaan.

(EDIT) ik kan de link niet openen omdat mijn acrobat reader niet werkt. Zit één of andere driver in de weg (EINDE EDIT)

Misschien heb ik in gedachte inderdaad het verkeerde apparaat voor me. Misschien kan Gerard me corrigeren... ???

Euhmmm...

De verkeerde brochure
          I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
          I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• djspeakertje
            • Oct 2008
            • 1912

Originally posted by Drumvogel
            [FONT=Verdana]

[FONT=Verdana]Ook heb ik vernomen dat in een manual van Mackie de schrijver een bladzijde heeft gewijd aan zijn hond. (Wie deze kent/vindt melden aub!)[/FONT]

[FONT=Verdana]Ik zie graag jullie reacties tegemoet.[/FONT]
            [/FONT]

Mijn oom heeft voor zijn home-studiootje een oude mackie, op de doos staat dat je hem alleen als lanceerplatform voor raketten kan gebruiken als je platte kant boven legt.
            Verder stond er nog iets van "niet om te bouwen tot koelkast" ofzo.

Daan
            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Funmaker
              • Jun 2006
              • 922

ik weet dat de avolite expert handleiding begon met: pak een frisse pint bier, iets om te knabbelen en zet u rustig neer bij uw tafel...
              DE mentaliteit om op het gemak een handleiding te doorpluizen!
              Hold on a second, relax and listen...

Comment

• DMiXed
                • Jan 2008
                • 370

Ja bij mackie kenne ze dr wel wat van
                op t papiertje voor je garantie staat een mooi schilderijtje geprint met de tekst Blank space goes here, draw us a purdy picture erboven, in de manual van de SRM350 staat hetzelfde tabelletje als die S500, maar dan bij 105 dB Tami screaming at Adrian about deadlines.

Musicstore had ook een leuk foutje in de rekeningen
                normaal staat er versand licht gedrukt op de rekening...ik kreeg
                er eentje met verbrand. Heb later wel nog een nieuwe versie gekregen met de originele tekst erop, maar t was wel ff schrikke voor mams
                Jeroen van Geffen

Comment

• Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

of deze powered killer?

Comment

• DJ-Jan
                    • Jun 2008
                    • 327

Originally posted by Funmaker
                    ik weet dat de avolite expert handleiding begon met: pak een frisse pint bier, iets om te knabbelen en zet u rustig neer bij uw tafel...
                    DE mentaliteit om op het gemak een handleiding te doorpluizen!
                    En verder nog in de opening dat je pen en papier moest pakken of een laptop (hing er vanaf hoe toekomstig gericht je was)

Ik heb me ooit dood gelachen om de handleiding van de Enttec open dongle, is kijken ofdat ik hem nog ergens kan vinden..
                    Event-Light

Comment

Working...