Momenteel ben ik op stage een onderzoek aan het doen. Omdat het onderzoek eigenlijk over een, naar mijn mening, te diep punt gaat wil ik eerst algemene kennis te weten komen. Daarna zal ik waarschijnlijk nogmaals een enquete opstellen, die zich specifiek richt op het onderwerp waar het onderzoek over gaat (namelijk promo's, jingles etc. etc.) En jullie kunnen me daar verder mee helpen door de volgende enquete in te vullen (als je daar zin in hebt). Even voor de duidelijkheid, ik loop stage bij een lokale radio-omroep.
1. Naar welke muziek luister vooral?
2. Luister je wel eens naar de radio?
3. Waar luister je naar de radio?
4. Naar welke radiozenders luister je vooral?
5. Welke vorm van radioprogramma's luister je voornamelijk? (dit kunnen muziek, praat, nieuws, sport etc. programma's zijn)
6. Wat is voor jou de reden om naar de radio te luisteren?
7. Op welk(e) tijdstip(pen) van de week luister je naar de radio?
8. Waarom luister je juist op dat/ die tijstip(pen) naar de radio?
9. Wat vind je van de muziekkeuze die algemeen op de radio te horen is?
10. Welke vorm van radioprogramma's vind je totaal overbodig?
11. Vind je het belangrijk dat een lokale/ regionale radio omroep ook programma's uitzendt waarin dialect gesproken word?
12. Vind je dat er op de radio te veel gepraat word of te veel muziek gedraaid word?
13. Heb je liever dat 1 presentator een programma presenteert of meerdere presentatoren?
14. Hoor je liever een mannelijke of vrouwelijke presentator? En waarom?
15. Vind je dat er te veel humor of te weinig humor op de radio aanwezig is?
16. Is de informatie die op de radio verteld word vaak duidelijk of ondeuidelijk?
17. Is het bij veel radiozenders/ radioprogramma's duidelijk welke doelgroep ze erbij willen betrekken?
18. Is een bepaalde vorm van muziek slecht te vinden op de Nederlandse radiozenders?
19. Vind je het belangrijk dat een radiostation ook te beluisteren is via een livestream op internet?
20. Is het vaak duidelijk wanneer een bepaald radioprogramma op de radio uitgezonden word?
En de laatste vraag, alleen aan de mensen die zelf met een livestream op internet willen beginnen
Wat is de reden om te beginnen met een stream?
Ik dank u vriendelijk voor het beantwoorden van deze vragen.
1. Naar welke muziek luister vooral?
2. Luister je wel eens naar de radio?
3. Waar luister je naar de radio?
4. Naar welke radiozenders luister je vooral?
5. Welke vorm van radioprogramma's luister je voornamelijk? (dit kunnen muziek, praat, nieuws, sport etc. programma's zijn)
6. Wat is voor jou de reden om naar de radio te luisteren?
7. Op welk(e) tijdstip(pen) van de week luister je naar de radio?
8. Waarom luister je juist op dat/ die tijstip(pen) naar de radio?
9. Wat vind je van de muziekkeuze die algemeen op de radio te horen is?
10. Welke vorm van radioprogramma's vind je totaal overbodig?
11. Vind je het belangrijk dat een lokale/ regionale radio omroep ook programma's uitzendt waarin dialect gesproken word?
12. Vind je dat er op de radio te veel gepraat word of te veel muziek gedraaid word?
13. Heb je liever dat 1 presentator een programma presenteert of meerdere presentatoren?
14. Hoor je liever een mannelijke of vrouwelijke presentator? En waarom?
15. Vind je dat er te veel humor of te weinig humor op de radio aanwezig is?
16. Is de informatie die op de radio verteld word vaak duidelijk of ondeuidelijk?
17. Is het bij veel radiozenders/ radioprogramma's duidelijk welke doelgroep ze erbij willen betrekken?
18. Is een bepaalde vorm van muziek slecht te vinden op de Nederlandse radiozenders?
19. Vind je het belangrijk dat een radiostation ook te beluisteren is via een livestream op internet?
20. Is het vaak duidelijk wanneer een bepaald radioprogramma op de radio uitgezonden word?
En de laatste vraag, alleen aan de mensen die zelf met een livestream op internet willen beginnen
Wat is de reden om te beginnen met een stream?
Ik dank u vriendelijk voor het beantwoorden van deze vragen.
Comment