Kerstlampjes in Kerstboom

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Klaaske
    • Jun 2003
    • 571

    #16
    Macs, Cyberlights, Intellabeams, Studiospotjes, Atomics, Varilites en wat X-spotjes lijkt me wat interresanter
    <font size=\"1\">
    Groeten,
    Jaap
    <b>
    -[GSXke :)]-
    </font id=\"size1\"></b>

    Comment

    • test12
      • Jan 2003
      • 901

      #17
      Dat zou ik niet aanraden, krijg je gegarandeerd te doen met een of andere instantie van "safe de kerstboom" of iets dergelijks.
      Bij twijfel toch naar rigging forum, ik weet dat de meeste kerstbal ophangingen niet voldoen, bij ons lazerd d'r altijd wel wat uit.

      Ook van mij voor een ieder prettige feestdagen en de beste wensen voor 2004.

      m.v.g. Herman
      ________________________
      Er is toch nog wel iemand die nog harder kan, MOOI of niet.

      Comment

      • BAJ productions
        • Jul 2003
        • 587

        #18
        wij hadden het slechter de helft van de lampies deden het niet. heb toen binnen verlichting buiten gehangen

        vindt ik altijd zoon k*t werk om tedoen.

        ook allemaal de beste wensen en zo!

        gr bas
        groetjes,
        Bas

        Comment

        • Controller
          • Apr 2002
          • 745

          #19
          citaat:Geplaatst door test12

          Dat zou ik niet aanraden, krijg je gegarandeerd te doen met een of andere instantie van "safe de kerstboom" of iets dergelijks.
          Bij twijfel toch naar rigging forum, ik weet dat de meeste kerstbal ophangingen niet voldoen, bij ons lazerd d'r altijd wel wat uit.

          Ook van mij voor een ieder prettige feestdagen en de beste wensen voor 2004.

          m.v.g. Herman
          Dus elke kerstbal nog uit rusten met een Safety [^]

          Comment

          • rinus bakker
            • Mar 2002
            • 5430

            #20
            citaat:Geplaatst door controller
            Dus elke kerstbal nog uit rusten met een Safety [^]
            [/quote]
            Jaja spot er maar mee!
            Een kerstbal is misschien niet levensbedreigend voor mens, hond of cavis,
            maar wat te denken van die arme huisstofmijten, denneboomteken en kadoluizen die zich in of onder de boom moeten bevinden.[)]
            Voor je het weet is een afdeling van het SAWF (SmallAnimalWelfareFront) die zich over het lot van deze kleine beestjes druk gaat maken, en eist dat er safeties op de kerstballen komen.
            een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

            Comment

            • test12
              • Jan 2003
              • 901

              #21
              Betreffende de safety's, dat is niet zo moeilijk als het lijkt, gewoon gecertificeerde slingers gebruiken en daar de ballen meezekeren. Over de praktische uitvoering heb ik nog geen idee.

              m.v,g. Herman
              ________________________
              Er is toch nog wel iemand die nog harder kan, MOOI of niet.

              Comment

              • Controller
                • Apr 2002
                • 745

                #22



                Misschien dat je straks nog een groundsupport voor je kerstboom moet bouwen. [)]

                Comment

                • som
                  • Nov 2002
                  • 787

                  #23
                  hebben kerstbomen anno 2003 geen windupstam?
                  mooi liertje eraan,claar is cris
                  Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

                  Comment

                  • WTT
                    • Feb 2002
                    • 158

                    #24
                    citaat:Een kerstbal is misschien niet levensbedreigend voor mens, hond of cavis,
                    maar wat te denken van die arme huisstofmijten, denneboomteken en kadoluizen die zich in of onder de boom moeten bevinden.
                    LOL Rinus tja en wat te denken van die olietankers van jou (zo zouden die voeten van jou eruit moeten zien voor die kleine beestjes), hoeveel zou jij er al niet vermozzeld hebben :-)
                    WTT rentals

                    Comment

                    Working...