Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
Ja, Dries, lekker hoor fazantje met krokketjes , waar woon je
Wij zijn met 3 koppels , elk doet wat
Ik moet de aperitiefjes , veel werk maar goed
In ieder geval is er ganzelever, gerookte zalm, geitenkaasjes met gerookt spek en honing, mosselen gegratineerd met selfmade knoflookboter, kleine opgevulde tomaatjes met zelf gepelde grijze garnalen en champagne natuurlijk
Hoofdgerecht = fondue, steengrill en gourmet
Nagerecht is een verrassing ?????
k'zal mijn best moeten doen want ik heb koks op bezoek
Sluit ik me volledig bij aan, moet ook de aperitieven verzorgen, die vis vindt ik een goed idee, ga'k denk ook maar eens proberen.
Maar gezien het dierenleed vindt ik Fois Gras eigenlijk niet kunnen, vindt het keilekker, maar nadat ik live heb gezien hoe ze dat spul fabriceren ben ik afgehaakt hoor!
Verder ga ik denk maar eens iets proberen van sushi ofzo.
Maar gezien het dierenleed vindt ik Fois Gras eigenlijk niet kunnen, vindt het keilekker, maar nadat ik live heb gezien hoe ze dat spul fabriceren ben ik afgehaakt hoor
Daar heb je helemaal gelijk in, ben er ook 100% tegen [V][V]
Langs de andere kant heb ik deze zomer toch ook even moeten slikken hoe ik zag dat onze varkens en kiekens in een kot zitten te vreten tot de slager komt [xx(][:0]
wij eten toch ook graag een kippetje en een gehaktbal denk ik ?
sis
Ik heb idd ook gezien hoe die ganzen woren vetgemest voor een goeie ganzelever. Dan is de zin inderdaad wel over. Alleen, het is zo verdomd lekker dat ik deze gedachte nu maar even verdring. De Kalkoenen zijn toch ook niet echt gelukkig deze tijd van het jaar en ik denk dat Fazanten ook graag blijven rondvliegen,...
Oesters worden rauw opgevreten en garnalen levend gekookt.
Ik ben jammer genoeg geen vegetarier en hou van lekker eten.
Ik ben idd tegen als het dierenleed dat vooraf gaat aan de slachting, maar ik heb nu ook geen grote tuin om m'n eigen koetjes te grazen te zetten en een luxe leven te geven.
En dank voor deze opmerking, nu heb ik dus geen zin meer in die Foie gras toastjes
Mijn vriendin is is vegetarisch dus ik mag me dat dierenleed altijd aanhoren. als je er zo voer gaat denken kun je maar beter geen vlees meer eten want alle beesten worden op een onprettige manier afgeslacht (er is geen prettige manier duh!!!). Daarom denk ik er gewoon niet aan[V].
Bij ons:
Lekker kalkoentje met moeders zelf gemaakte kippensoep als voorgerecht.
Dan nog een heerlijk kirschorte gemaakt door pappie lief (ja hij is kok) en de desserts daar wordt nog over gekibbelt, was alleen niet over de groente te spreken[xx(] (spruitjes)
vanaaf zal t wel simpel worden, morgen burgerlijk gourmetten en overmorgen is t een Verassing.
Normaal is t altijd andersom 1e kerstdag verassing en 2e kerstdag burgerlijk gourmetten
achjaa misschien me eigen volgendjaar maar is uit gaan sloven in de keuken
Comment