en, wat schieten we dit jaar de lucht in?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • musicjohn
    • Aug 2001
    • 1102

    en, wat schieten we dit jaar de lucht in?

    Geplaatst door MODERATOR:
    citaat:Onderwerp afgesloten wegens geen enkele relevantie met licht en/of geluid

    --------------------------------------------------------------------------------
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums
    Beetje jammer... heeft iedere relevantie met geluid en licht. Vuurpijlen geven mooi licht (ook RGB), en rotjes geven harde knallen (hoop decibelletjes...) [)]

    Maar nu even serieus... Bij deze mijn allerbeste wensen aan alle MODS op dit forum, en bedankt voor alle interventie in het afgelopen jaar. Dankzij jullie kan dit forum bestaan, en ik denk dat ik uit naam van alle forumleden spreek als ik zeg:
    BEDANKT !!! [^][^][^]
    Jullie hebben het op z'n tijd niet makkelijk met zo'n zooitje ongeregeld uit de geluid / licht industrie. Mijn volwaardige complimenten en waardering voor een taak die een ander wellicht niet graag op zich zou willen nemen.

    Jongens... PROFICIAT !!! en een succesvol 2004.

    Bij deze een vuurpijl en een duizendklapper voor de MOD'S.
    Greetzzz... [;)]

    John


    Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>
  • LJ Chris
    • Jul 2002
    • 477

    #2
    uhu groot gelijk van mod, dit topic heeft alles te maken met lich en geluid: http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...?TOPIC_ID=9633

    Greetz
    Chris
    Morgen is de drukste dag van je leven!

    Comment

    • musicjohn
      • Aug 2001
      • 1102

      #3
      citaat: uhu groot gelijk van mod, dit topic heeft alles te maken met lich en geluid: http://forum.licht-geluid.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=9633
      Hahahahahaaaahhh...... Helemaal met je eens BSL

      Maaruh.... een complmentje richting de MOD'S kan er toch el vanaf hé

      Ik geef het je te doen, 7 dagen per week paraat zijn voor eventuele mis-standen hier op het forum.
      Greetzzz... [;)]

      John


      Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

      Comment

      • ronny
        • Dec 2002
        • 2139

        #4
        idd de mod's verdienen alle lof en eer om dit forum bestaande te houden[^].

        een welgemeende dankuwel dus [^][^]
        niet zagen, gewoon doen!

        Comment

        • sis
          • Jul 2003
          • 3305

          #5
          Ik schiet een champagnekurk in de lucht
          plof ! dat is geluid [8D]
          sis
          Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

          Comment

          • jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3150

            #6
            Als ze deze topic wilden sluiten hadden ze dat net zo goed ook kunnen doen met "de beste wensen enzo", dus deze topic heeft net zoveel bestaansrecht als de rest.

            Wat ik de lucht in ga schieten?
            Geen idee, moeten we nog kopen (ja, Nederland hè )
            Iig heb ik met een overbuurjongen altijd een leuk kampvuurtje met al het afval uit de straat. Met een beetje geluk vinden we nog een klein kerstboompje die mee mag... Daar zijn we altijd zoet mee tot 4 uur 's nachts

            Comment

            • moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

              #7
              Sorry hoor,

              Zal wel aan mij liggen dat ik een absoluut onzin onderwerp als "welke vingers knal ik er dit jaar af" voorzie van een abus.
              Laten daar nu al genoeg forums over bestaan.

              Lijkt mij ook heel wat anders dan een stukje interactie over de bezigheden van forumleden met speciale dagen als kerst (onderwerp aangehaald door BSL) en zo kan ik nog wel wat onzin opnoemen die een plaatsje verdient.

              Het forum is een moderated stukje internet, dat wil dus zeggen dat je als lezer/deelnemer van het forum soms moet leven met de nukken van het moderating team.

              Bedankjes etc zijn van harte welkom, is altijd leuk om te lezen, denk echter dat we dat beter in het "beste wensen" kunnen doen.
              Niet op de laatste plaats om dat gelul over vuurwerk GEEN plaats te geven

              Deze leuke u-bocht daarom en om geen enkele andere reden afgesloten...

              niet mee eens, mail aub.
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

              Comment

              Working...